Muutin etelän helvetistä Joensuuhun noin vuosi sitten. Olen viihtynyt mainiosti. Ihmiset ovat täällä parasta.
Joensuu on mainio paikka asua
Anonyymi-ap
38195
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 38
Vanhimmat
Olen samaa mieltä, viihtyisä kaupunki jossa kaikki ei tunne toisiaan nk. pikkukunnassa josta minä muutin reilu 10 vuotta sitten..
Voit olla sellainen kuin olet ja sinusta tykätään sellaisena kuin olet..
kun sulaudut massaan, et erotu mitenkään, pienennät itsesi, puhut muiden asiosta ja kadehdit muita niin hyvin pärjäät alueella.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kirjoituksiesi perusteella olet hyvin negatiivinen ihminen, eikä ihmiset sellaisista pidä.
Eli hyvin pärjäät?
Kun ei huomioi sitä että Joensuussa ja Pohjois-karjalassa puukotetaan usein selkään, riistetään ihmisen yksityisyys, juorutaan, kieroillaan ja teeskennellään kaveria, niin se on ihan kipa paikka maisemallisesti.
😂😂😂 On se kaheli... 🤣🤣🤣 On se!
Joku voi ajatella että trikkeröi toisen aloituksellaan. Ja silti vastaaja voi tietää että kyse on juuri siitä. Mutta kun vastaa silti niin saa trikkeröijän tyytyväiseksi. Edes hetkeksi.
Ajattele miten tyhjäksi tyhjä elämä muuttuisi jos muiden reaktiot jäisi kokonaan pois?
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Kyllä jotkut tekee näin.
Kyberrikoksiin osallistumisesta ja tutkimatta jättämisestä puhumattakaan.
Kotirauhaa on kunnioitettava myös digitaalisesti. Ei urkita muiden tietokoneita, puhelimia ja tilejä ilman rangaistusta. Ei tunkeuduta penkomaan muiden asuntoja ilman lupaa.
Siksi metsä huutaa, kun metsää vainotaan. Eli oikeutetusti.
Valitettavasti Joensuuhun on muualta muuttanut kateellisiä pahasuopaisia ihmisiä, jotka levittävät pahatuulisuuttaan taloyhtiöön tai työpaikkaan.
muuata tulleen ei kyttäile tai ole pahansuopia alueella. ne on paikallisia.
Ei ole, vaan juuri muualta tulleita, jotka eivät sopeudu Joensuuhun vaan kyräilevät ja haukkuvat muita.
muualta tulleet kritisoi paikallisten kateutta ja juoruilua. syystäkin. ei normaali ihminen halua sopeitua vääryyksiin
Yrität luoda vastakkain asettelua että me ollaan hyviä ja muualta tulleet pahoja?
Joskus ysärillä ainakin tuntu syrjäseltä kyräilypaikalta, onko nyt saatu paljon uutta verta muualta ja väestö alkaa olla avarakatseisempaa?
Ei, päinvastoin. Kaupunkiin on tullut muualta ainesta, joka lisää kyräilyä ja huonoa fiilistä.
Helppoahan se on näilläkin sivuilla huomata kenen kirjoitukset ovat täynnä pahansuopaisuutta ja haukkumista. Ei Joensuulaisten vaan muualta tulleiden.
Olen toista mieltä. Toki tännekin on kirjoitellut ei paikallinen päivittäin negatiivisia kirjoituksia mutta kuten tämänkin aloitus osoittaa useimmat viihtyvät Joensuussa ja Pohjois-Karjalassa hyvin ja se myös näkyy heidän käytöksessään.
Kyllä täällä on omat sisäpiirinsä, jos et ole mieliksi niin joudut silmätikuksi ja alkaa pahat puheet. Sanotaan ettei sopeudu, pitäisikö ihmisen muiden mieliksi omista periaatteistaan yms luopua? Joensuu taitaa tosiaan olla ongelma paikka jos kaikkien pitäisi muuttua samanlaisiksi että kelpaisi.
Kerro tuo psykiatrillesi😅
On tää mukavaa.
Itsekin olin 30v etelässä tekemässä rahaa ja nyt sitten eläkepäiviä Joensuussa joen rannalla huvilalla velattomana ja huolettomana.
Riitti se pari vuotta velan alla Hgissä ja sitten eurot säästöön loppuaika ja viiskymppisenä nautiskelemaan olosta.
Onhan tuolla noita slummeja ja lökäpöksyjä mutta olkoon, kai ne on olleet elämänsä täällä
Olisi kannattanut käydä maailmalla sen verran, että tietäisi slummi sanan oikean merkityksen. Voit toki katsoa aiheesta videoita YouTubesta.
Ennen tämäkin oli ihan asiallinen ja fiksu keskustelupalsta, jossa oli mielenkiintoisia ja asiallisia keskusteluja.
Mutta sitten jostakin ilmestyi tuo paikallisia haukkuva mielisairas, vainoharhainen ja pakkomielteinen narsisti, olevinaan jokin "kansanvalistaja" ja "varajeesus" ja pilasi koko hyvän palstan.
Ei täällä ole enää mitään sisältöä jonka takia täällä kannattaisi roikkua, jääköön hullun temmellyskentäksi.
Olen tätä todella kauan seurannut eikä taso juuri sen parempi ole koskaan ollut, tuo joka pohjois-karjalan ihmisistä kirjoittaa negatiiviseen sävyyn on aivan varmasti trolli.
Kiva paikka jos haluaa jännitystä tykistökantaman päässä itärajasta pienessä kylässä.
Menehän nyt äkkiä perunakellariin piiloon...😂🤣
Maakunnassa häiritsee se, että alueella esittäydytään karjaisina. Jopa paikallinen lehti on nimetty karjalaiseksi. Savolainen olisi oikeampi nimi lehdelle koska väestö on savolaista, ei karjalaista.
Karjalaiset oli aidosti iloinen kansa.
Uutta väkeä ja uusia geenejä kaivataan Pohjois-Karjalaan, jotta ei näivety koko seutu.
Unohtamatta venäläisiä, on muuten aika paljon, lisää paikkakunnan painoarvoa. Eikä Puutin ole pahalla pistänyt. Sota olisi paha. Toivoa, että ei uhkaa.
Nostan tärkeän asian keskusteluun. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä että Joensuu on mainio paikka asua ja elää. Kun elää itse siivosti, niin pärjää muiden kanssa hyvin.
meinaatko että valittajat eivät itse elä siivosti?
Joensuussa asuu juorukellot, kateelliset, paskanpuhujat, seläntakana puhujat, juonijat ja kusipäät.
En tunne heitä, meillä on varmaan eri ystäväpiiri.
Joillakin ei ole yhtään ystävää.
Kaunis kaupunki.
missä, ei ainakaan minun kämpässä, tyhjiä pulloja sekä tölkejä joka paikassa ja haisee pahalta
Olisiko mitään eroa, jos kämppäsi olisi Espoossa?