keskustella projektin aloittajien kanssa siitä, miksi he eivät kysyneet yhtään kysymystä siitä, mitä minä pidin tärkeimpänä asiana elämässäni tulevaisuuttani sinä hetkenä ja tulevaisuutta ajatellen? Oli todella anteeksi antamatonta se, etten saanut jatkaa minulle rakkassa työpaikassa, koska he halusivat mainostaa miehiä eri työpaikoissa, jotta minä kiinnostuisin joistakin heistä! Mutta sitä ei kukaan kysynyt minulta, oliko minulla mitään tarvetta enää kosskaan tutustua keneenkään! Olin syvästi ahdistunut joka ikisessä sellaisessa työpaikassa, jossa niitä miehiä minulle esiteltiin! Ei sellaiset asiat kuulu koskaan yhdellekään työpaikalle! Kuka tai ketkä olivat niin typeriä, että sellaisen keksivät! Hyi heitä! Ja kaiken niiden kokemusten takia, menetin työkykyni täysin. Jos olisin jatakanut työntekoa, en olisi enää elossa! Eikö teille tullut koskaan mieleen se, että niin ei todellakaan olisi koskaan saanut tehdä! Eikä siitä kerrottu minulle etukäteen, joten en edes tiennyt mitä oli tulossa! Projektin aloittajat ette ole hyviä ihmisiä, vaikka ehkä niin luulette! Saitte aikaan minulle elämäni kauheimmat kokemukset! Ja ne tulevat ahdistamaan minua vielä varmasti monen vuoden ajan, koska on monia sellaisia asioita, jotka aina muistuttavat minua niistä todella rankoista vuosista!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ehkä minun pitäisi nukkua ikiuneen! Jos joudun yhä kokemaan missään minkäänlaista esitystä!
- Anonyymi00002
heittelen vaan läpällä niitä nimiä tänne ja tonne ei mua oikeesti yhtään kiinnosta oon valintani tehny jo herran vuotena 2018
- Anonyymi00003
Rankkaa on monella
- Anonyymi00004
Ehkä sun ei enää tarvi
- Anonyymi00005
Mennä
- Anonyymi00006
Sinne
- Anonyymi00007
Lepää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554