keskustella projektin aloittajien kanssa siitä, miksi he eivät kysyneet yhtään kysymystä siitä, mitä minä pidin tärkeimpänä asiana elämässäni tulevaisuuttani sinä hetkenä ja tulevaisuutta ajatellen? Oli todella anteeksi antamatonta se, etten saanut jatkaa minulle rakkassa työpaikassa, koska he halusivat mainostaa miehiä eri työpaikoissa, jotta minä kiinnostuisin joistakin heistä! Mutta sitä ei kukaan kysynyt minulta, oliko minulla mitään tarvetta enää kosskaan tutustua keneenkään! Olin syvästi ahdistunut joka ikisessä sellaisessa työpaikassa, jossa niitä miehiä minulle esiteltiin! Ei sellaiset asiat kuulu koskaan yhdellekään työpaikalle! Kuka tai ketkä olivat niin typeriä, että sellaisen keksivät! Hyi heitä! Ja kaiken niiden kokemusten takia, menetin työkykyni täysin. Jos olisin jatakanut työntekoa, en olisi enää elossa! Eikö teille tullut koskaan mieleen se, että niin ei todellakaan olisi koskaan saanut tehdä! Eikä siitä kerrottu minulle etukäteen, joten en edes tiennyt mitä oli tulossa! Projektin aloittajat ette ole hyviä ihmisiä, vaikka ehkä niin luulette! Saitte aikaan minulle elämäni kauheimmat kokemukset! Ja ne tulevat ahdistamaan minua vielä varmasti monen vuoden ajan, koska on monia sellaisia asioita, jotka aina muistuttavat minua niistä todella rankoista vuosista!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ehkä minun pitäisi nukkua ikiuneen! Jos joudun yhä kokemaan missään minkäänlaista esitystä!
- Anonyymi00002
heittelen vaan läpällä niitä nimiä tänne ja tonne ei mua oikeesti yhtään kiinnosta oon valintani tehny jo herran vuotena 2018
- Anonyymi00003
Rankkaa on monella
- Anonyymi00004
Ehkä sun ei enää tarvi
- Anonyymi00005
Mennä
- Anonyymi00006
Sinne
- Anonyymi00007
Lepää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261486Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421304Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109784Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja118750- 55653
- 47618
- 36568
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144539- 6505
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt279485