Savonlinnan sairaalan 4A osastolle ja ihanalle hoitajalle saamastani avusta. Terveisin lomamatkalainen
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Tulhan tänne yks myöntteinennii alotus:D Mut sehä onnii jonku matkkaelijan kirjutus:D:D:D
- Anonyymi00003
Vanhempasi sisaruksia keskenään:D hoono sawo
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vanhempasi sisaruksia keskenään:D hoono sawo
Ee oo meekäpoejjan vanahemmat sisaruksia! Mut sinulla näätästtää olovan kirjutuksistas piätellen:D:D
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ee oo meekäpoejjan vanahemmat sisaruksia! Mut sinulla näätästtää olovan kirjutuksistas piätellen:D:D
Opettele oikeasti Savon kirjoitus, ennenkun kirjoitat🫵
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Opettele oikeasti Savon kirjoitus, ennenkun kirjoitat🫵
Opettele ite jottei tarvihe tiällä huuvvella! Meekäpoeka hallihttoo savonkielen meleko täävvellisesti sekä huasteltuna että kirjutettuna:D:D
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Opettele ite jottei tarvihe tiällä huuvvella! Meekäpoeka hallihttoo savonkielen meleko täävvellisesti sekä huasteltuna että kirjutettuna:D:D
Se on nii kaanista tuo savonkiel. sannoovat sitä mualiman kaaneimmaks.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Epäilen ettet hallitse muuta ku kaljan juonnin ja rutsauksen:D ilmeisesti et hallitse älypuhelintakaan :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554