Meilläkin voisi olla siistit ja äänettömät sähköbussit käytössä. Mutta ei ole. Haistellaan ikäloppujen rämisijöiden puskemaa kitkerää lakritsilta näyttävää pakokaasua. Keuhkoahtaumat kiittävät.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Niihin sähkölinjureihin jäätyy matkustajat sekä kuski.
- Anonyymi00002
Imatran liikennemääriä kun katsoo, niin ehkä vain se kuski on paleltumassa. Aika tyhjinä ajelevat pitkin päivää, tarvinneeko tuohon tyhjillään ajoon noin isoja busseja? Riittäisi oikein hyvin sellaiset n. 20 hengen bussit "ruuhka"-aikoinakin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Imatran liikennemääriä kun katsoo, niin ehkä vain se kuski on paleltumassa. Aika tyhjinä ajelevat pitkin päivää, tarvinneeko tuohon tyhjillään ajoon noin isoja busseja? Riittäisi oikein hyvin sellaiset n. 20 hengen bussit "ruuhka"-aikoinakin.
Mitä se bussin koko auttaa. Mentäs vaan taksilla.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä se bussin koko auttaa. Mentäs vaan taksilla.
Ainakin olisi pienemmät polttoaine- ym. kustannukset.
- Anonyymi00005
Imatralle tulisi rakentaa METRO!
- Anonyymi00006
Sellanen on tulossa, tosin Niskan ja Hutasen välille ens alkuun.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sellanen on tulossa, tosin Niskan ja Hutasen välille ens alkuun.
Kaasu autoja tulee.
- Anonyymi00009UUSI
Eiks ne nyt kulje biokaasulla? Sehä pitäis olla vihreetä...
- Anonyymi00010UUSI
Kaatopaikkapaskakaasu on ruskeeta eikä sitä tehdä ees Eteläkarjalassa vaan se ajetaan tänne jostai huuthelvetistä.
- Anonyymi00011UUSI
Täällä puhutaan niin paljon paskaa, että sillä tuotettaisiin koko maailman egergia.
T:Lissu- Anonyymi00012UUSI
Lissuklitoris
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lissuklitoris
Hiiva-Liisa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6371337- 971139
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta190852Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.312791Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219739- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21551