Jatketaampa aiheesta tässä jorinoita niin ei tarvi noita sataa juttua selata.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Aloitetaanko siitä että esittäydyt.
- Anonyymi00002
Oletko mukana ollut ja osasi saanut vai muutenko vain kyselet. Pääosa kommentoijista on yleensä anonyymejä kun asia josta lausutaan on kiusallinen ei yksin esilletuotujen osalta vaan myös maksumiesten..tai henkilöiden, mikä nyt sattuu sinä päivänä sukupuoleltaan olemaankin.
Vastaatko itse ensin ! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko mukana ollut ja osasi saanut vai muutenko vain kyselet. Pääosa kommentoijista on yleensä anonyymejä kun asia josta lausutaan on kiusallinen ei yksin esilletuotujen osalta vaan myös maksumiesten..tai henkilöiden, mikä nyt sattuu sinä päivänä sukupuoleltaan olemaankin.
Vastaatko itse ensin !Eihän tämä kyselijä vastaile, ohanse varma.
- Anonyymi00004
Ilmanaikuista tehdä jopa toinen aloitus jo monesti käsitellystä asiasta, ei taida olla tekijällä kaikki muumit laaksossa ei vissiin edes osakaan.
- Anonyymi00005
Ei noita 529 viestiä etes muumi jaksa selata.
- Anonyymi00006
Mitä tuota enää jauhaa, takavarikoitiin 1,6 milj. Ja saatiin 500t kun kaikki realisoitiin. Miks kaikki myytiin pilkkahintaan, ja miks ei suostuttu 800t sovintoon mikä olis ollut paljon kannattavampi.
- Anonyymi00007
Mutta kun toimintaa voidaan jatkaa kuin ei mitään olisi tapahtunut niin mistä sitä fyffeä löytyy.. hameen helmoistako vai onko varauduttu ja laitettu sukan varteen ?
Kiinnostaa maksajia ja tulee mieleen kun naamat näkee. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta kun toimintaa voidaan jatkaa kuin ei mitään olisi tapahtunut niin mistä sitä fyffeä löytyy.. hameen helmoistako vai onko varauduttu ja laitettu sukan varteen ?
Kiinnostaa maksajia ja tulee mieleen kun naamat näkee.Töistä sitä rahaa tulee, kokeile joskus.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Töistä sitä rahaa tulee, kokeile joskus.
..joo jos sais tuplana laskuttaa ja toisen hommista kaa.. orpolaisten hommoo.. milloin mihinkin halliin tai rataan uppoaa kyllä veromarkat omien taskujen lisäksi !
Ite maksoin jyväskylän lipuista 600..nuo sai 499 vip ilman - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiinnostaa maksajia ja tulee mieleen kun naamat näkee.Eihän sekää nii tyhmä ole miltä näyttää. Eihän se ny tilillä makuuta kuumia rahoja, kyllä ne on jemmaan laitettu ja nyt voi jatkaa elämää normaalisti. Ei se olis tarjonnu 800t sovintoa jos ei sillä olis ollu rahaa sitä maksaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eihän sekää nii tyhmä ole miltä näyttää. Eihän se ny tilillä makuuta kuumia rahoja, kyllä ne on jemmaan laitettu ja nyt voi jatkaa elämää normaalisti. Ei se olis tarjonnu 800t sovintoa jos ei sillä olis ollu rahaa sitä maksaa.
Ja typerykset eivät suostuneet.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eihän sekää nii tyhmä ole miltä näyttää. Eihän se ny tilillä makuuta kuumia rahoja, kyllä ne on jemmaan laitettu ja nyt voi jatkaa elämää normaalisti. Ei se olis tarjonnu 800t sovintoa jos ei sillä olis ollu rahaa sitä maksaa.
Juu ja nyt sieltä "jemmatililtä", jota kukaan ei tiennyt tutkimuksen aikana olevankaan(ko), otetaan tarpeen mukaan käyttörahaa!!?? Hoh, hoijaa!!
- Anonyymi00013
niin minkä firman tilille on siirretty suojaan joka ei ole putsannut nurkkia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494