Mitä luotettavuus toisessa ihmisessä sinun kohdallasi tarkoittaa? Jos jätetään itsestäänselvyydet eli pettäminen ja valehtelu pois, onko muita asioita, jotka kertovat, että ihminen on epäluotettava?
Luotatko kaivattuusi? Vai herättääkö hän epäluottamusta noissa mainitsemissasi asioissa? Kerro sukupuolesi ja kaivatun sukupuoli.
Luotettavuus
35
299
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Johdonmukaisuutta, selkeyttä, aitoutta, avoimuutta.
Hän herätti aluksi luottamusta yllättävänkin paljon, mutta sitten tapahtui asioita, jotka muuttivat käsitystäni. Hän on mies ja minä nainen. - Anonyymi00002
Se, että hän on vierellä vaikeinakin hetkinä.Myös silloin kun tulee riitaa voi luottaa siihen ,että asiat selvitetään.Lyhyesti kai rinnalla pysyminen.
- Anonyymi00003
Luotettavat ihmiset on aktiivista puuhaajia
Jotka lähtevät tekemään sovitut
asiat ja velvollisuudet .
Nämä tyypit myös tutustuu siten
Että saavat aikaiseksi treffit ensimmäisen puolen vuoden kuluessa kun tutustuvat uuteen ihmiseen
Jos ei tapahdu
Sitte salataan jotkin
Kokemuksella - Anonyymi00004
En osaa arvioida koska en itsekään ole täydellinen... Jokaisessa on omat juttunsa niin hyvät kuin huonotkin mutta kun välittää toisesta voi oppia sietämään jotain jutskia vaikka ne voi vähän haitatakin... Olen mies ja kirjoitin naiselle
- Anonyymi00005
Sä siedät kyllä epäterveen paljon
Huonoa käytöstä muilta mies .
Minä en siedä . rajat tuli vastaan !
Ehkä sä kuitenkin paranet
Kun uusi rakkaus löytää
Sut ..
Seuraava. ei sus riko
Se on jo jossain lähelläsi
Näitä sille miten sä rakastat
Tee se meidän vuoksi !🥲
Minä menen nyt ..... - Anonyymi00012
Samoilla linjoilla kanssasi. Tutustumalla selviää, voiko luottaa. Eleistä voi tulkita aika paljon, jos joku valehtelee tai ei pidä sinusta, kyllä sen näkee ja tuntee. Olen nainen.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sä siedät kyllä epäterveen paljon
Huonoa käytöstä muilta mies .
Minä en siedä . rajat tuli vastaan !
Ehkä sä kuitenkin paranet
Kun uusi rakkaus löytää
Sut ..
Seuraava. ei sus riko
Se on jo jossain lähelläsi
Näitä sille miten sä rakastat
Tee se meidän vuoksi !🥲
Minä menen nyt .....Kuinka uskottavia tämän huuhaasedän feikkivuoropuhelut on mielestänne suomikahjolan lukijat? Onko teilläkin psyykkisiä haasteita nätisti ilmaistuna? Naiselta
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuinka uskottavia tämän huuhaasedän feikkivuoropuhelut on mielestänne suomikahjolan lukijat? Onko teilläkin psyykkisiä haasteita nätisti ilmaistuna? Naiselta
Luuletko että ketään kiinnostaa sinun arvostelusi 😏
- Anonyymi00006
Ennakoitavuutta. Siitä, että tiedän, että hänen tunteensa eivät heilahtele. Asuinpaikat, mielipiteet, mieltymykset eivät muutu koko ajan, vaan uskallan luottaa hänen jäävän lähelleni, vaikka ilmaisisin eriävän mielipiteen.
Kun lähetän viestin, hän vastaa
Kun teen tai sanon jotain intiimiä tai henkilökohtaista, voin luottaa siihen, että se jää vain meidän väliseksi, ilman, että sitä pitää hänelle erikseen sanoa. Voin luottaa, että hän ei ilkeile, puukota selkään tai pelaile.
Tässä ihan muutama, jotka tuli ensin mieleen.
Kaivattuni on mies. En luota häneen juuri missään asiassa.
Nainen - Anonyymi00007
Minusta koko kysymys "luotatko kaivattuusi" on täysin absurdi.
Luottamus on suhteen perusta. Jos sitä ei ole, mitään muutakaan ei voi rakentua, koska kaikki rakentuu luottamuksen varaan. Ei luottamusta, ei kaivattua.- Anonyymi00010
Ei täällä kaikki kaipaa ihmistä, joihin heillä on ollut suhde. Ehkä se ei ole kehittynyt suhteeksi juuri luottamuspulan takia. Ihminen saattaa olla ihastunut vaikka työkaveriin, joka viehättää, mutta luottamus puuttuu.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei täällä kaikki kaipaa ihmistä, joihin heillä on ollut suhde. Ehkä se ei ole kehittynyt suhteeksi juuri luottamuspulan takia. Ihminen saattaa olla ihastunut vaikka työkaveriin, joka viehättää, mutta luottamus puuttuu.
Ymmärsit tekstin väärin. En missään vaiheessa olettanut, että täällä kaikilla on ollut kaivattuunsa suhde. Ei minullakaan ole ollut. Sanoin, että suhde rakentuu luottamukselle. Jos sitä ei ole, ei tule suhdettakaan. Minun ei olisi mahdollista kaivata ihmistä, johon en luota, koska en haluaisi sellaisen kanssa yhtään mitään muutakaan.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ymmärsit tekstin väärin. En missään vaiheessa olettanut, että täällä kaikilla on ollut kaivattuunsa suhde. Ei minullakaan ole ollut. Sanoin, että suhde rakentuu luottamukselle. Jos sitä ei ole, ei tule suhdettakaan. Minun ei olisi mahdollista kaivata ihmistä, johon en luota, koska en haluaisi sellaisen kanssa yhtään mitään muutakaan.
Oletko varma, että sinuun luotetaan samoin kun sinä luotat?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletko varma, että sinuun luotetaan samoin kun sinä luotat?
Kyllä olen.
- Anonyymi00008
En luota tässä vaiheessa, tässä tilanteessa. Ei kysymyksiä, kiitos.
- Anonyymi00009
Se on vahva tunne joka syntyy heti teot ja sanat kohtaa ja johdonmukaisuudesta. Luotin kaivattuuni joskus kuin vuoreen olisin antanut vaikka henkeni hänen käsiin. Mut enää en tiedä. En kerro muuta.
- Anonyymi00013UUSI
Pertäminen hänelle naurettavaa
- Anonyymi00015UUSI
Kun minut petetään, se oli siinä.
Eipä ole montaa enää. - Anonyymi00016UUSI
Luottamuspulaan kaatui meidän juttu. Hän petti luottamuksen heti alkumetreillä alkamalla lörpöttelemään ympäriinsä mun lähestymisestä.
- Anonyymi00017UUSI
Mies vai nainen? Jotkut nimittäin voivat ympärillä sanoa kaikenlaista mikä ei pidä paikkaansa. Silloin pitää kysyä toiselta suoraan jos ei ole varma, eikä sokeasti uskoa kaikkea mitä kuulee.
- Anonyymi00018UUSI
Luotettavuus on tietysti sitä, että pitää sanansa, sen mitä on sopinut. Ei hölise ja mölise mitä sattuu, vaan seisoo sanomistensa takana. Ei juorua ja lörpötä muiden asioita ympäriinsä.
Kyllä minä häneen luotan. Hänessä on omat juttunsa ja aivan aina hän ei tajua ottaa kaikkea huomioon. Se on kuitenkin lähinnä hölmöyttä, tiettyä naiiviutta, mutta hän on silti hyvin luotettava. Täytyy vain toisinaan tajuta itse sanoa, jos epäilee, ettei hän ehkä tajua ajatella asiaa.- Anonyymi00019UUSI
Mut yritetään ottaa hengiltä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mut yritetään ottaa hengiltä.
Mene poliisin puheille. Täällä ei kukaan pysty tuossa asiassa auttamaan.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mene poliisin puheille. Täällä ei kukaan pysty tuossa asiassa auttamaan.
Miksi jotkut teistä suorastaan rakastaa lässyttää provoilevalle äijälle typeryyksiä- tuleeko siitä ylevä olo hetkeksi? Naiselta sivusta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi jotkut teistä suorastaan rakastaa lässyttää provoilevalle äijälle typeryyksiä- tuleeko siitä ylevä olo hetkeksi? Naiselta sivusta
Jotain sakkaista pätemisen tarvetta tämän patologisen holhoamisen on oltava. Lisäys, tästäkin kommentista saa tykkäillä ihan ho,,simona tyypit
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jotain sakkaista pätemisen tarvetta tämän patologisen holhoamisen on oltava. Lisäys, tästäkin kommentista saa tykkäillä ihan ho,,simona tyypit
Kannattaa nimittäin laittaa oma koettu vaikutusvalta oikeisiin mittasuhteisiin, eikä leikkiä mitään yleisohjaajaa tmv netissä, kyseessä on narsistinen tendenssi piste
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No mieti mitä sinä itse noista pöljistä kommenteistasi saat.
- Anonyymi00022UUSI
hän petti ’ystävieni’ kanssa
pan i varmaan myös niiden äitejä,siskoja,tätjä
sinne meni se perhe🚮 - Anonyymi00023UUSI
Luotettava nainen on semmoinen joka ottaa oman miehensä ihan vaan halittavaksi ja suukoteltavaksi ja kertoo miten rakas mies on hänelle, ilman, että tavoittelee asialla sen enempää. Sitten kun se olisi vielä ihan spontaaniakin, että nainen ei mahtaisi mitään, hänen olisi pakko tehdä noin, helliä minua, omaa kultamurmeliaan. Luottaisin naiseen jos hän tekisi tuommoista minulle. Mieheltä.
- Anonyymi00027UUSI
kaikilla se ei tule luonnostansa sivusta
- Anonyymi00029UUSI
Jaha, mitähän tähän galluppiin trollottelisi iloisesti, no vaikka uli uli vali vali voitko muuttua virtuaalisen paperinukkeleikkini kaltaiseksi, ei ole luottamusta meillä nyt nainen
- Anonyymi00031UUSI
Tekemällä töitä yhdessä, siinä selviää monikin asia mikä ottaa sujuakseen.
Sitä mistä toinen ei pidä tai mitä oikeasti kammoaa, mitä asiat sopii ja mitkä ei.
Jos töissä synkkaa ja tuottaa plussa tulosta niin synkkaa muutenkin.- Anonyymi00033UUSI
Olisi mukava jatkaa töitä miehen kanssa jossain uudessa muodossa. Mutta sen ehdottaminen kuuluisi hänelle, koska hän on kokeneempi siinä työssä, missä työssä olemme ennen tavanneet. Hankala juttu.
Nainen
- Anonyymi00034UUSI
Jos jauhaa sinulle paljon skeidaa muista niin jauhaa myös sinusta skeidaa muille.
- Anonyymi00035UUSI
Mä luulen, että jos tykkää jostain ja elää pelkässä fantasiamaailmassa, niin ennen pitkää joutuu käymään läpi sen, etä toinen on saanut itsen kokonaan, mutta ei välitä peen vertaa ja joutuu tavallaan fantasiatasolla hyväksymään sen, että maailma ei oo enää ehkä niin vanhanaikainenkaan, mutta on kuitenkin uskovia ihmisiä olemassa, siihenhän se lopulta menee, uskon kysymyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61877- 76855
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40685- 44597
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34587- 42531
- 49529