Luotettavuus

Anonyymi-ap

Mitä luotettavuus toisessa ihmisessä sinun kohdallasi tarkoittaa? Jos jätetään itsestäänselvyydet eli pettäminen ja valehtelu pois, onko muita asioita, jotka kertovat, että ihminen on epäluotettava?

Luotatko kaivattuusi? Vai herättääkö hän epäluottamusta noissa mainitsemissasi asioissa? Kerro sukupuolesi ja kaivatun sukupuoli.

35

299

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Johdonmukaisuutta, selkeyttä, aitoutta, avoimuutta.
      Hän herätti aluksi luottamusta yllättävänkin paljon, mutta sitten tapahtui asioita, jotka muuttivat käsitystäni. Hän on mies ja minä nainen.

• Anonyymi00002

Se, että hän on vierellä vaikeinakin hetkinä.Myös silloin kun tulee riitaa voi luottaa siihen ,että asiat selvitetään.Lyhyesti kai rinnalla pysyminen.

• Anonyymi00003

Luotettavat ihmiset on aktiivista puuhaajia
      Jotka lähtevät tekemään sovitut
      asiat ja velvollisuudet .
      Nämä tyypit myös tutustuu siten
      Että saavat aikaiseksi treffit ensimmäisen puolen vuoden kuluessa kun tutustuvat uuteen ihmiseen
      Jos ei tapahdu
      Sitte salataan jotkin
      Kokemuksella

• Anonyymi00004

En osaa arvioida koska en itsekään ole täydellinen... Jokaisessa on omat juttunsa niin hyvät kuin huonotkin mutta kun välittää toisesta voi oppia sietämään jotain jutskia vaikka ne voi vähän haitatakin... Olen mies ja kirjoitin naiselle

• Anonyymi00005

Sä siedät kyllä epäterveen paljon
        Huonoa käytöstä muilta mies .

Minä en siedä . rajat tuli vastaan !
        Ehkä sä kuitenkin paranet
        Kun uusi rakkaus löytää
        Sut ..
        Seuraava. ei sus riko
        Se on jo jossain lähelläsi
        Näitä sille miten sä rakastat

Tee se meidän vuoksi !🥲

Minä menen nyt .....

• Anonyymi00012

Samoilla linjoilla kanssasi. Tutustumalla selviää, voiko luottaa. Eleistä voi tulkita aika paljon, jos joku valehtelee tai ei pidä sinusta, kyllä sen näkee ja tuntee. Olen nainen.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sä siedät kyllä epäterveen paljon
        Huonoa käytöstä muilta mies .

Minä en siedä . rajat tuli vastaan !
        Ehkä sä kuitenkin paranet
        Kun uusi rakkaus löytää
        Sut ..
        Seuraava. ei sus riko
        Se on jo jossain lähelläsi
        Näitä sille miten sä rakastat

Tee se meidän vuoksi !🥲

Minä menen nyt .....

Kuinka uskottavia tämän huuhaasedän feikkivuoropuhelut on mielestänne suomikahjolan lukijat? Onko teilläkin psyykkisiä haasteita nätisti ilmaistuna? Naiselta

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kuinka uskottavia tämän huuhaasedän feikkivuoropuhelut on mielestänne suomikahjolan lukijat? Onko teilläkin psyykkisiä haasteita nätisti ilmaistuna? Naiselta

Luuletko että ketään kiinnostaa sinun arvostelusi 😏

• Anonyymi00006

Ennakoitavuutta. Siitä, että tiedän, että hänen tunteensa eivät heilahtele. Asuinpaikat, mielipiteet, mieltymykset eivät muutu koko ajan, vaan uskallan luottaa hänen jäävän lähelleni, vaikka ilmaisisin eriävän mielipiteen.

Kun lähetän viestin, hän vastaa
      Kun teen tai sanon jotain intiimiä tai henkilökohtaista, voin luottaa siihen, että se jää vain meidän väliseksi, ilman, että sitä pitää hänelle erikseen sanoa. Voin luottaa, että hän ei ilkeile, puukota selkään tai pelaile.

Tässä ihan muutama, jotka tuli ensin mieleen.

Kaivattuni on mies. En luota häneen juuri missään asiassa.
      Nainen

• Anonyymi00007

Minusta koko kysymys "luotatko kaivattuusi" on täysin absurdi.

Luottamus on suhteen perusta. Jos sitä ei ole, mitään muutakaan ei voi rakentua, koska kaikki rakentuu luottamuksen varaan. Ei luottamusta, ei kaivattua.

• Anonyymi00010

Ei täällä kaikki kaipaa ihmistä, joihin heillä on ollut suhde. Ehkä se ei ole kehittynyt suhteeksi juuri luottamuspulan takia. Ihminen saattaa olla ihastunut vaikka työkaveriin, joka viehättää, mutta luottamus puuttuu.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei täällä kaikki kaipaa ihmistä, joihin heillä on ollut suhde. Ehkä se ei ole kehittynyt suhteeksi juuri luottamuspulan takia. Ihminen saattaa olla ihastunut vaikka työkaveriin, joka viehättää, mutta luottamus puuttuu.

Ymmärsit tekstin väärin. En missään vaiheessa olettanut, että täällä kaikilla on ollut kaivattuunsa suhde. Ei minullakaan ole ollut. Sanoin, että suhde rakentuu luottamukselle. Jos sitä ei ole, ei tule suhdettakaan. Minun ei olisi mahdollista kaivata ihmistä, johon en luota, koska en haluaisi sellaisen kanssa yhtään mitään muutakaan.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ymmärsit tekstin väärin. En missään vaiheessa olettanut, että täällä kaikilla on ollut kaivattuunsa suhde. Ei minullakaan ole ollut. Sanoin, että suhde rakentuu luottamukselle. Jos sitä ei ole, ei tule suhdettakaan. Minun ei olisi mahdollista kaivata ihmistä, johon en luota, koska en haluaisi sellaisen kanssa yhtään mitään muutakaan.

Oletko varma, että sinuun luotetaan samoin kun sinä luotat?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Oletko varma, että sinuun luotetaan samoin kun sinä luotat?

Kyllä olen.

• Anonyymi00008

En luota tässä vaiheessa, tässä tilanteessa. Ei kysymyksiä, kiitos.

• Anonyymi00009

Se on vahva tunne joka syntyy heti teot ja sanat kohtaa ja johdonmukaisuudesta. Luotin kaivattuuni joskus kuin vuoreen olisin antanut vaikka henkeni hänen käsiin. Mut enää en tiedä. En kerro muuta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Pertäminen hänelle naurettavaa

• Anonyymi00015
      UUSI

Kun minut petetään, se oli siinä.

Eipä ole montaa enää.

• Anonyymi00016
      UUSI

Luottamuspulaan kaatui meidän juttu. Hän petti luottamuksen heti alkumetreillä alkamalla lörpöttelemään ympäriinsä mun lähestymisestä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Mies vai nainen? Jotkut nimittäin voivat ympärillä sanoa kaikenlaista mikä ei pidä paikkaansa. Silloin pitää kysyä toiselta suoraan jos ei ole varma, eikä sokeasti uskoa kaikkea mitä kuulee.

• Anonyymi00018
      UUSI

Luotettavuus on tietysti sitä, että pitää sanansa, sen mitä on sopinut. Ei hölise ja mölise mitä sattuu, vaan seisoo sanomistensa takana. Ei juorua ja lörpötä muiden asioita ympäriinsä.

Kyllä minä häneen luotan. Hänessä on omat juttunsa ja aivan aina hän ei tajua ottaa kaikkea huomioon. Se on kuitenkin lähinnä hölmöyttä, tiettyä naiiviutta, mutta hän on silti hyvin luotettava. Täytyy vain toisinaan tajuta itse sanoa, jos epäilee, ettei hän ehkä tajua ajatella asiaa.

• Anonyymi00019
        UUSI

Mut yritetään ottaa hengiltä.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mut yritetään ottaa hengiltä.

Mene poliisin puheille. Täällä ei kukaan pysty tuossa asiassa auttamaan.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mene poliisin puheille. Täällä ei kukaan pysty tuossa asiassa auttamaan.

Miksi jotkut teistä suorastaan rakastaa lässyttää provoilevalle äijälle typeryyksiä- tuleeko siitä ylevä olo hetkeksi? Naiselta sivusta

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Miksi jotkut teistä suorastaan rakastaa lässyttää provoilevalle äijälle typeryyksiä- tuleeko siitä ylevä olo hetkeksi? Naiselta sivusta

Jotain sakkaista pätemisen tarvetta tämän patologisen holhoamisen on oltava. Lisäys, tästäkin kommentista saa tykkäillä ihan ho,,simona tyypit

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jotain sakkaista pätemisen tarvetta tämän patologisen holhoamisen on oltava. Lisäys, tästäkin kommentista saa tykkäillä ihan ho,,simona tyypit

Kannattaa nimittäin laittaa oma koettu vaikutusvalta oikeisiin mittasuhteisiin, eikä leikkiä mitään yleisohjaajaa tmv netissä, kyseessä on narsistinen tendenssi piste

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No mieti mitä sinä itse noista pöljistä kommenteistasi saat.

• Anonyymi00022
      UUSI

hän petti ’ystävieni’ kanssa

pan i varmaan myös niiden äitejä,siskoja,tätjä

sinne meni se perhe🚮

• Anonyymi00023
      UUSI

Luotettava nainen on semmoinen joka ottaa oman miehensä ihan vaan halittavaksi ja suukoteltavaksi ja kertoo miten rakas mies on hänelle, ilman, että tavoittelee asialla sen enempää. Sitten kun se olisi vielä ihan spontaaniakin, että nainen ei mahtaisi mitään, hänen olisi pakko tehdä noin, helliä minua, omaa kultamurmeliaan. Luottaisin naiseen jos hän tekisi tuommoista minulle. Mieheltä.

• Anonyymi00027
        UUSI

kaikilla se ei tule luonnostansa sivusta

• Anonyymi00029
      UUSI

Jaha, mitähän tähän galluppiin trollottelisi iloisesti, no vaikka uli uli vali vali voitko muuttua virtuaalisen paperinukkeleikkini kaltaiseksi, ei ole luottamusta meillä nyt nainen

• Anonyymi00031
      UUSI

Tekemällä töitä yhdessä, siinä selviää monikin asia mikä ottaa sujuakseen.
      Sitä mistä toinen ei pidä tai mitä oikeasti kammoaa, mitä asiat sopii ja mitkä ei.
      Jos töissä synkkaa ja tuottaa plussa tulosta niin synkkaa muutenkin.

• Anonyymi00033
        UUSI

Olisi mukava jatkaa töitä miehen kanssa jossain uudessa muodossa. Mutta sen ehdottaminen kuuluisi hänelle, koska hän on kokeneempi siinä työssä, missä työssä olemme ennen tavanneet. Hankala juttu.
        Nainen

• Anonyymi00034
      UUSI

Jos jauhaa sinulle paljon skeidaa muista niin jauhaa myös sinusta skeidaa muille.

• Anonyymi00035
      UUSI

Mä luulen, että jos tykkää jostain ja elää pelkässä fantasiamaailmassa, niin ennen pitkää joutuu käymään läpi sen, etä toinen on saanut itsen kokonaan, mutta ei välitä peen vertaa ja joutuu tavallaan fantasiatasolla hyväksymään sen, että maailma ei oo enää ehkä niin vanhanaikainenkaan, mutta on kuitenkin uskovia ihmisiä olemassa, siihenhän se lopulta menee, uskon kysymyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      301
      1065
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      877
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      76
      855
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      71
      755
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      701
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      685
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      597
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      587
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      531
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      49
      529
    Aihe