Jätit vastaamatta viesteihini silloin kauan sitten?
Jos voisit palata hetkeen uudestaan, mitä vastaisit 🤔
Kaduttaako mies, kun
18
182
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
En oo saanut viestejä!
- Anonyymi00003
On prepaid ollut ja numero vaihtunut aika usein!
- Anonyymi00002
En muista
- Anonyymi00004
Lopeta toi hoopo kysely. Sä mitään uskalla
- Anonyymi00005
En kadu. Ansaitsit sen.
- Anonyymi00012UUSI
Niiin sinäkin tämän kaiken sen alun Peen jälkeen.
- Anonyymi00006
Tämä ei ollut multa, eikä monelta muultakaan samassa tilanteessa olevalta.
- Anonyymi00007
Onneksi ei tarvi kysellä anonyymipalstalla tuollaisia, kun omalla kohdalla miehet on aina vastanneet.
- Anonyymi00014UUSI
Onkohan palstaäijän eniten aapeen kautta paremmuuden kokemuksia hakeva näinä ihan noin kun piti erikseen tuoda esiin.
- Anonyymi00008
Jos mies ei vastaa ei halua vastata piste
- Anonyymi00009
Turha täällä kysellä.
- Anonyymi00015UUSI
Te järjen riemuvoitot sittey jaksatte urputtaa samoja kulahtaneita juttuja tuolle
- Anonyymi00010
Ei kaduta olet ääliö se on nyt loppu lopullisesti olet sä niin daiju ämmä ettei mitään aivotkin sulla on niin 1 prosenttki
- Anonyymi00016UUSI
sussa ei ole mitään nainen sivusta
- Anonyymi00011
Kerro joku tunniste, täällä on varmaan aika moni samassa tilanteessa, mutta en itse lähtisin tätä kysymään täältä.
- Anonyymi00013UUSI
Ei multa tällaiset. Olen täysin tottunut vuosien saatossa, että häneltä saa nyhtää vastaukset tavallisiin työposteihinkin. Siksi en ole koskaan edes harkinnut minkään henkilökohtaisemman viestin lähettämistä. Ei minuun satu se, ettei hän vastaa usein edes kiitos tai ok, mun asiaviesteihin, mutta jos näin kävisi jonkun tapaamisehdotuksen kanssa, niin kyllähän se söisi.
Nainen - Anonyymi00018UUSI
En ole saanut viestejä sulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73832
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 43565
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26491
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on56443