Saisinko kysyä täällä H nainen sinulta yhtä asiaa

Anonyymi-ap

kun en irl voi kysyä? Haluaisin vaan selvyyden.

42

425

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No mitä?

• Anonyymi00002

Niin yhden asian haluaisin tietää... Onko sinulle miesystävä nykyään?

ap

• Anonyymi00004

Olen ollut tosi surullinen kun olen luullut että on... Rakastan sinua edelleen enemmän kuin koskaan.

ap

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen ollut tosi surullinen kun olen luullut että on... Rakastan sinua edelleen enemmän kuin koskaan.

ap

Miksi oletit että on!?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi oletit että on!?

Tuntui vaan siltä ehkä mielikuvitus vaan lähti laukalle...

ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuntui vaan siltä ehkä mielikuvitus vaan lähti laukalle...

ap

💜

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

💜

Voisitko luottaa minuun nykyään jos uskaltaisin tehdä aloitteen vai epäröisitkö? Voi että minä olen yrittänyt voittaa pelkoni ja unohtaa menneet ja luottaa siihen että olisimme yhdessä.

ap

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Voisitko luottaa minuun nykyään jos uskaltaisin tehdä aloitteen vai epäröisitkö? Voi että minä olen yrittänyt voittaa pelkoni ja unohtaa menneet ja luottaa siihen että olisimme yhdessä.

ap

En oo epäröinyt!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En oo epäröinyt!

Olit niin kaunis tänään oli kiva jutella taas kanssasi ja katsoa sinua silmiin... Olet rakas. Mukava kuulla jos tiedät tunteesi :)

ap

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

💜

Hetkinen violetti sydän katsoin tarkoituksen. Ei romantiikkaa eli et rakasta mua vaan säälit koska olen hyväntahtoinen hölmö... Ei ois pitäny kirjoittaa mitään.

ap

• Anonyymi00006

Voi vi**u ottakaa selvää älkääkö pyörittele päässänne. Tuollasella ei ainakaan koskaan saa oikeaa vastausta ja selvyyttä. Nyt mars ottamaan oikeasti siltä kohteelta selvää vaikka viestillä tunnustelua.

• Anonyymi00012

ap on rajoittunut palstalle. Muuta elämää ei ole.

• Anonyymi00015

Jos et voi irl kysyä et tee sillä tiedolla täällä mitään.

• Anonyymi00016

Tämä on kiusantekoa. Kuten joku laittoi, jos ei voi irl kysyä, ei tee tiedolla mitään. Olen kyllästynyt näihin leikkeihin. Minussa on omat vajavuuteni ja teen typeriä juttuja, joista koen syyllisyyttä. En ole hyvä ihminen. Ansaitsen silti saada vastauksia. Edes oman vapauteni vuoksi, jotta pääsee eteenpäin. Hän ei niitä tule antamaan, se on tullut selväksi.

T. H.

• Anonyymi00017

Ei minulle tarvi olla säälistä ystävällinen sano vaikka että haista vee kyllä minä sen kestän kuin mies... Jos joku asia minua ärsyttää niin tuo että pelätään että olen jotain helvetin lasia. Olen kokenut vaikka ja mitä kestän vaikka mitä enkä murru. Mene vaan eteenpäin. Minä en ole sellainen että pitäisi kumppanin varpaillaan olla joka lauseen jälkeen miten reagoi. En ole mikään pehmopupu.

ap

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei minulle tarvi olla säälistä ystävällinen sano vaikka että haista vee kyllä minä sen kestän kuin mies... Jos joku asia minua ärsyttää niin tuo että pelätään että olen jotain helvetin lasia. Olen kokenut vaikka ja mitä kestän vaikka mitä enkä murru. Mene vaan eteenpäin. Minä en ole sellainen että pitäisi kumppanin varpaillaan olla joka lauseen jälkeen miten reagoi. En ole mikään pehmopupu.

ap

Miksi pitäisi enemmän reagoida? Olen ansainnut selitykset, jotta pääsen eteenpäin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

ap

Tärkeää olisi, että antaisi toisen päästä eteenpäin elämässä. Ajattelen, että itse haluaisin selventää käytöstäni, jos sitä pyydettäisiin ja kokisin jopa velvoittavana, jottei jää asiasta mitään ikävää.

En minä pahoita mieltäni siitä ettei hän minua rakasta, sitähän joko rakastaa tai ei, ei se ole pakotettua. Käsittämätöntä on, että ihminen, jolle on tärkeää oikeudenmukaisuus ja rehellisyys, koettaa opettaa hylkäämisellä ja vaikenemisella, ihmiselle, joka kokee helposti muutenkin syyllisyyttä. Siitä olen mieleni pahoittanut, huonosta käytöksestä minua kohtaan.

H.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tärkeää olisi, että antaisi toisen päästä eteenpäin elämässä. Ajattelen, että itse haluaisin selventää käytöstäni, jos sitä pyydettäisiin ja kokisin jopa velvoittavana, jottei jää asiasta mitään ikävää.

En minä pahoita mieltäni siitä ettei hän minua rakasta, sitähän joko rakastaa tai ei, ei se ole pakotettua. Käsittämätöntä on, että ihminen, jolle on tärkeää oikeudenmukaisuus ja rehellisyys, koettaa opettaa hylkäämisellä ja vaikenemisella, ihmiselle, joka kokee helposti muutenkin syyllisyyttä. Siitä olen mieleni pahoittanut, huonosta käytöksestä minua kohtaan.

H.

Pari vihjettä en tiedä auttaako mutta haluan ainakin selventää...Minulla on huono kuulo tahallaan en ole jättänyt vastaamatta. Se mikä on totta niin on että rakastan tee sillä tiedolla mitä tahdot onko se saman tekevää heitätkö sen roskiin vai tunnetko samoin?

ap

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Pari vihjettä en tiedä auttaako mutta haluan ainakin selventää...Minulla on huono kuulo tahallaan en ole jättänyt vastaamatta. Se mikä on totta niin on että rakastan tee sillä tiedolla mitä tahdot onko se saman tekevää heitätkö sen roskiin vai tunnetko samoin?

ap

Jos olisit hän, niin tunnen samoin. En kuitenkaan voi elää sellaista elämää, jossa..
        ajattelen häntä...vuosia, vuosia, vuosia. Ja hän on pelkuri? Ei tee mitään. Tämä palsta ei ole se jonkin tekeminen. Täällä voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan. Haluaisin hänen mieltänsä rauhoittaa, että ei tarvitse antaa itsestään enempää, tarkoitan etten pakota suhteeseen. Jos jotakuta rakastaa, riittää sekin, että tietää hänen olevan läsnä elämässä. Rakkaus ei vaadi ja on pitkämielinen. Silti en voi elää palstaelämää hänen kanssaan, täällä on muitakin ihmisiä ja ainakin itse kirjoitan liikaakin asioita mitä ei ehkä olisi hyvä....hän on aina ollut yksi arvoitus...nutkin haluaisin uskoa, että hän haluaa kohdata aidosti muualla kuin palstalla...toisaalta minusta tuntuu, että jätän itseni aina odottamaan mitä ei tapahdu.

H.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

ap

No mitä haluaisit kysyä sinä siltä H:lta?
        Voin vastata vain omasta puolestani, en kenenkään toisen H:n puolesta.

H.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

ap

Miksi sinulla on huono kuulo tahallaan?

H.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jos olisit hän, niin tunnen samoin. En kuitenkaan voi elää sellaista elämää, jossa..
        ajattelen häntä...vuosia, vuosia, vuosia. Ja hän on pelkuri? Ei tee mitään. Tämä palsta ei ole se jonkin tekeminen. Täällä voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan. Haluaisin hänen mieltänsä rauhoittaa, että ei tarvitse antaa itsestään enempää, tarkoitan etten pakota suhteeseen. Jos jotakuta rakastaa, riittää sekin, että tietää hänen olevan läsnä elämässä. Rakkaus ei vaadi ja on pitkämielinen. Silti en voi elää palstaelämää hänen kanssaan, täällä on muitakin ihmisiä ja ainakin itse kirjoitan liikaakin asioita mitä ei ehkä olisi hyvä....hän on aina ollut yksi arvoitus...nutkin haluaisin uskoa, että hän haluaa kohdata aidosti muualla kuin palstalla...toisaalta minusta tuntuu, että jätän itseni aina odottamaan mitä ei tapahdu.

H.

On niin vaikeaa palata asiaan kaiken jälkeen mitä on ollut... Olen pelkuri myönnän sen. Oli ihanaa jos löysin sinut täältä ja sain edes jotain selittää... Taitaa molemmilla olla sama tilanne että tätä on kestänyt niin kauan ettei kumpikaan edes kehtaa palata asiaan... Minulla riittää huumoria ja en naura jos sitäpelkäät mitä tunteisiin tulee mutta samalla ymmärrän sen jos sinusta tuntuu että nyt riittää... Jos sinulla on mielenkiintoa tai säätöä jonkun muun kanssa niin eihän se minulle kuulu toivon vaan että olet onnellinen... Silti haluaisin kertoa sinulle että sua rakastan...

ap

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miksi sinulla on huono kuulo tahallaan?

H.

sukuvika en voi sille mitään ja kaikki epäselvä jää vaan arvailujen varaan jäätymiseen jne... Anteeksi.

ap

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

On niin vaikeaa palata asiaan kaiken jälkeen mitä on ollut... Olen pelkuri myönnän sen. Oli ihanaa jos löysin sinut täältä ja sain edes jotain selittää... Taitaa molemmilla olla sama tilanne että tätä on kestänyt niin kauan ettei kumpikaan edes kehtaa palata asiaan... Minulla riittää huumoria ja en naura jos sitäpelkäät mitä tunteisiin tulee mutta samalla ymmärrän sen jos sinusta tuntuu että nyt riittää... Jos sinulla on mielenkiintoa tai säätöä jonkun muun kanssa niin eihän se minulle kuulu toivon vaan että olet onnellinen... Silti haluaisin kertoa sinulle että sua rakastan...

ap

Ajatus kestä tahansa on luotaantyöntävä. On elämä ennen häntä ja elämä hänen tapaamisensa jälkeen. Minä kyllä kehtaan, eikä minua pelota mikään hänessä.

En tosin usko, että olet hän. Minusta tuntuu, että minun tulisi ymmärtää, että en antaisi kohdella niin, että annetaan ymmärtää, etten ole toivottua seuraa. Siksi sen pitäisi riittää ja minun tulisi vapauttaa itseni.

H.

H.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

sukuvika en voi sille mitään ja kaikki epäselvä jää vaan arvailujen varaan jäätymiseen jne... Anteeksi.

ap

Kiitos kun selvensit tilannetta. Ymmärrän sinua, mutta en voi olla missään tekemisissä kanssasi, koska pidän ihan eri tyyppisistä ja eri ikäisistä miehistä kuin sinä olet! Kaipaan sellaisen miehen kainaloon, joka on noin 70v ikäinen!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ap

Ei saisi antaa selityksiä sille, että käyttäytyy erikoisesti. Suvun käyttäytymismallit ovat murrettavissa ja itse ei ole se mitä on vanhempansa.

Hän on käyttäytynyt alusta asti erikoisesti. Hän tietää, että rakastan hänen henkeään hänessä. Hän itse on käyttäytynyt minua kohtaan jopa ikävästi ja tylysti. Mutta pata kattilaa soimaa, en ole syytön minäkään.

H.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kiitos kun selvensit tilannetta. Ymmärrän sinua, mutta en voi olla missään tekemisissä kanssasi, koska pidän ihan eri tyyppisistä ja eri ikäisistä miehistä kuin sinä olet! Kaipaan sellaisen miehen kainaloon, joka on noin 70v ikäinen!

<3.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ap

Ymmärtäisikö hän, että hän toiminnallaan toisaalta sitoo, mutta kuitenkin jättää toisen ihmisen elämään...sen rakkautensa kanssa häntä kohtaan. Tämä ihminen ei ymmärrä ettei voi odottaa, että toinen löytää itsellensä vastaukset, hän tarvitsee vastauksia juuri siltä kyseiseltä ihmiseltä. Tämä palstalla nimimerkkien takana pelleily, on myös satuttavaa toimintaa, ei rehellistä.

H.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei saisi antaa selityksiä sille, että käyttäytyy erikoisesti. Suvun käyttäytymismallit ovat murrettavissa ja itse ei ole se mitä on vanhempansa.

Hän on käyttäytynyt alusta asti erikoisesti. Hän tietää, että rakastan hänen henkeään hänessä. Hän itse on käyttäytynyt minua kohtaan jopa ikävästi ja tylysti. Mutta pata kattilaa soimaa, en ole syytön minäkään.

H.

Ajatteletko, että hänen henki voisi tarjota nykyisen irlisi sijaan jotakin uutta, täydentävää, korjaavaa? Sivusta.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ajatteletko, että hänen henki voisi tarjota nykyisen irlisi sijaan jotakin uutta, täydentävää, korjaavaa? Sivusta.

Olen miettinyt sitä toki, että olisiko suhde helppo ja mukava ja edes kannattava hänen kanssaan, jos se olisi sillä tasolla. En haluaisi taistella toisen kanssa jatkuvasti. Suhteen pitäisi olla toista kunnioittava ja rakentava. Kyllä sen pitäisi täydentää ja saada parhaat puolet esiin.

En kuitenkaan osaa sanoa olisiko se sitä.

Kukaan toinen ei ole saanut niin isoja voimia liikkeelle minussa. Hän vain tuli elämääni ja hänen lähellään sisimpäni alkoi elämään.

H.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ystävyyden tasolla kumpikin voisi antaa paljon toisilleen. Ei tarvitsisi epäolennaisuuksien antaa pilata suhdetta...Ehkä se voisi olla kummallekin parempi?

H.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Olen miettinyt sitä toki, että olisiko suhde helppo ja mukava ja edes kannattava hänen kanssaan, jos se olisi sillä tasolla. En haluaisi taistella toisen kanssa jatkuvasti. Suhteen pitäisi olla toista kunnioittava ja rakentava. Kyllä sen pitäisi täydentää ja saada parhaat puolet esiin.

En kuitenkaan osaa sanoa olisiko se sitä.

Kukaan toinen ei ole saanut niin isoja voimia liikkeelle minussa. Hän vain tuli elämääni ja hänen lähellään sisimpäni alkoi elämään.

H.

Tartun ensin tuohon loppukohtaan. Mikä hänessä säväytti niin paljon, että olisi erottunut tuhansista muista? Ja, että tuliko hän sinun maailmaan, vai päinvastoin, vai tähtien törmäys? Itselleni asettaa sekin paljon, että onko minua lähestytty, vai päinvastoin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ystävyyden tasolla kumpikin voisi antaa paljon toisilleen. Ei tarvitsisi epäolennaisuuksien antaa pilata suhdetta...Ehkä se voisi olla kummallekin parempi?

H.

en voi olla ystävä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan..

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tartun ensin tuohon loppukohtaan. Mikä hänessä säväytti niin paljon, että olisi erottunut tuhansista muista? Ja, että tuliko hän sinun maailmaan, vai päinvastoin, vai tähtien törmäys? Itselleni asettaa sekin paljon, että onko minua lähestytty, vai päinvastoin.

Kyllä hän taisi ensin lähestyä teknisesti ottaen. Alettiin kirjoitella toisillemme. Kyse ei ollut siitä mitä hän vastasi, vaan mitä hänen läsnäolonsa vaikutti minussa. Se ei edes näyttäytynyt ulospäin tarkastellessa hyvältä, minussahan paloi ja janosin hänen hyväksyntäänsä. Kuitenkin tiedän ettei kukaan toinen voisi vaikuttaa minussa kuten hän. Se rakkauden palo toisaalta, se sattui niin paljon samalla, että ajoin hänet pois. Kun hän oli pois jäi vuosien ikävä. Se ikäväkin oli jotain mitä en ollut koskaan ketään kohtaan tuntenut.

En tiedä osaanko selittää asiaa ymmärrettävästi.

H.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

H.

Hänkin on saattanut miettiä samaa, ystävyyttä nimittäin. Itsetutkiskelunsa kautta kenties tuumannut teidän olevan erilaisia mutta siltä osin samanlaisia(arvailua, toki), että voisitte tunnistaa toisianne lähes vaistomaisesti. Ehkei sen toisenkaan mielestä ystävyys olisi poissuljettua, huolimatta etäisestä vaikutelmasta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kyllä hän taisi ensin lähestyä teknisesti ottaen. Alettiin kirjoitella toisillemme. Kyse ei ollut siitä mitä hän vastasi, vaan mitä hänen läsnäolonsa vaikutti minussa. Se ei edes näyttäytynyt ulospäin tarkastellessa hyvältä, minussahan paloi ja janosin hänen hyväksyntäänsä. Kuitenkin tiedän ettei kukaan toinen voisi vaikuttaa minussa kuten hän. Se rakkauden palo toisaalta, se sattui niin paljon samalla, että ajoin hänet pois. Kun hän oli pois jäi vuosien ikävä. Se ikäväkin oli jotain mitä en ollut koskaan ketään kohtaan tuntenut.

En tiedä osaanko selittää asiaa ymmärrettävästi.

H.

En pyydä tähän vastausta mutta rehellisesti itsellesi, oliko elämässäsi tätä ennen tapahtunut jokin tunnemullistuksen laukaissut tapahtuma, minkä seurauksena hänet sitten siinä sattumalta kohdatessa vaikutti sinuun voimakkaasti. Oletko ajatellut, että olisit muuten tietoisesti kiinnittänyt häneen huomiota muissa olosuhteissa. Tarkoitan nyt suoraan laastaria.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

En pyydä tähän vastausta mutta rehellisesti itsellesi, oliko elämässäsi tätä ennen tapahtunut jokin tunnemullistuksen laukaissut tapahtuma, minkä seurauksena hänet sitten siinä sattumalta kohdatessa vaikutti sinuun voimakkaasti. Oletko ajatellut, että olisit muuten tietoisesti kiinnittänyt häneen huomiota muissa olosuhteissa. Tarkoitan nyt suoraan laastaria.

En ole koskaan ketään kohtaan tuntenut niin kuin hänen henkeään kohtaan. Mutta kamppailin henkisellä tasolla, olin tehnyt vääriä valintoja, minkä vuoksi kärsin henkisesti. Koen vapautuneeni hänen henkensä kautta niistä menneisyyden taakoista, mitkä vaikuttivat minuun, on kuin se olisi mennyttä elämää.

H.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tiedän jollain tasolla, että ilman hänen läsnäoloaan elämässäni, olisin yhä se mikä olin joskus ennen.

H.

• Anonyymi00029

Tuntuu että aloittaja on puhunut itsensä pussiin. Kun lukee tarkemmin hänen vastauksiaan ne ovat hyvin ristiriitaisia. Valehteletko niin paljon ettet itsekään enää tiedä ja omaksu sitä miten paljon ja mitä kirjoitat, niin itsellesi, tunteillesi ja mahdollisesti sille kaivatullesikin. Kun yrittää huijata varsinkin itseään ja tunteitansa on lopulta niin solmussa että on vaikea olla ja asiat menee yhä enemmän solmuun. Puhdasta rehellisyyttä nyt suosittelen vahvasti varsinkin itsellesi kuin myös tunteidesi kohteelle.

• Anonyymi00037

Nyt tuli niin monta vastausta H naisilta että meni vähän vaikeaksi... Vastaan tuohon mitä tulee suhteisiin. Eikös meillä ole kuitenkin ollut hyviä ja huumorillisia keskusteluja? Minusta ainakin silloin olemme tulleet hyvin toimeen ja ollut hyviä keskusteluja vai onko ne sinusta tuntuneet ikäviltä? En halua puolustella itseäni mitenkään jos haluat olla rauhassa.

ap

• Anonyymi00042

Minä en sitten liity millään lailla tähän keskusteluun, ettei kaivattuni vaan luule.
      Eräs H.

• Anonyymi00044

Pus pus hyvää yötä :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1383
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      868
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      693
    5. 64
      676
    6. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      579
    7. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      199
      565
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      517
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    Aihe