Pohjakuvien katselua.

Anonyymi-ap

Terveystietojen urkintaa, eläkekertymien selvittämistä, verotietojen kartoittamista, vaimon sijainnin ja asumisen selvittämistä, polkupyörän omistussuhteiden ja teknisten muutosten muistiinpanoja, porraskäytävän valokuvausta, vaimon facen seuraamista, siinä on yhdelle Pattayan rakkaalle tekemistä joka päivälle.

26

108

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistäs nämä tiedot ovat peräisin? Kilpapyöräilijän omista kuvista ja itsejulkaisemistaan verotiedoista. Kun kuvissa on kolme eri polkupyörää ja kaksi eri asuntoa niin ei ne samaksi muutu. Myös terveystiedot on kovakuntoisen miehen itse julkaisemia.
      Siellä on Facessa jo kerrottu mitä on tehty vuonna 2008 suonille jne. Se on sosiaalisen median ikäviä puolia että se on sosiaalinen media.
      On helppo nähdä mikä on totta ja mikä ei. Ei siinä mene kuin minuutteja ja voi todeta että taas paskapuhetta.

Jos Herrat kokee kovasti kärsivänsä itse toimittamiensa kuvien tiedoista, niin aina voi Senssu pistää Chiang Maista kuvaa tulemaan ja Pasanen laittaa vaimon polvelleen työpöytänsä edustalla. Onnistui se vuonna 2022, miksei se enää onnistu?
      Senssulta ei kyllä ole mikään ikinä onnistunut, ei kuvan kuvaa, Pasasella sentään oli kuvia Hua Hinin lähireviiristä.

• Anonyymi00002

Ei hän ole rakennuksen pohjakuvia julkaissut, mutta sinä olet niitä katsellut ja käynyt valokuvaamassa porraskäytävän nimitaulun.

Voisitko ystävällisesti aijata pohjakuvat niin me muutkin voisimme ottaa osaa sinun tärkeään puheenaiheeseesi, kiitos.

• Anonyymi00003

Voi hyvänen aika sentään.

>§>

• Anonyymi00004

Kyse on 2010 aloittamasta maalittamisesta, jonka on loputtava..

• Anonyymi00005

6p.

• Anonyymi00006

Näyttää täyttävän myös vainoamisen tunnusmerkistön.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Näyttää täyttävän myös vainoamisen tunnusmerkistön.

Sinun puheet täyttää paskapuheiden tunnusmerkit. Piti olla rikas evp lentäjä joka ostelee käteisellä rivareita ja nyt vituttaa kun ei mene läpi vaan nuo juttusi kellekään. Sinähän roikut työksesi rakkaasi perässä kuin peräpukama etsien kaikkia mahdollisia merkkejä joista saisit lisätietoa ja lopulta aloit niitä uhkailemalla kiristämään joka on aivan toisen luokan tekosia kuin sinun satujesi oikominen.

Mitäs mieltä olet Senssusta? Onko Chiang Main HD-aviomies ja karateukko?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinun puheet täyttää paskapuheiden tunnusmerkit. Piti olla rikas evp lentäjä joka ostelee käteisellä rivareita ja nyt vituttaa kun ei mene läpi vaan nuo juttusi kellekään. Sinähän roikut työksesi rakkaasi perässä kuin peräpukama etsien kaikkia mahdollisia merkkejä joista saisit lisätietoa ja lopulta aloit niitä uhkailemalla kiristämään joka on aivan toisen luokan tekosia kuin sinun satujesi oikominen.

Mitäs mieltä olet Senssusta? Onko Chiang Main HD-aviomies ja karateukko?

Voi rakas lapsi mistä kuvittelet että minua kiinnostaa senssusi, minua kiinnostaa vain saada 2010 tiedot, että pääsen sen liittämään tekemääni rikosilmoitukseen, vuodelta 2024, ja että hän tekemisistään rangaistuksen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Voi rakas lapsi mistä kuvittelet että minua kiinnostaa senssusi, minua kiinnostaa vain saada 2010 tiedot, että pääsen sen liittämään tekemääni rikosilmoitukseen, vuodelta 2024, ja että hän tekemisistään rangaistuksen.

Ja mistä sinä kuvittelet että olen kiinnostunut sinun mielipiteistäsi, millään tavalla, muutakuin talletan useita ketjuja missä olet mukana mielipiteinesi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinulla on kolme pahaa ongelmaa tuossa.
        Kaikki kirjoittajat pitäisi olla eriteltynä toisistaan sinä ja Senssu mukaanlukien ja sitten pitäisi tietää kuka ne on kirjoittanut ja todistaa se.

Näin vähäpätöisissä asioissa ei yksikään tutkija lähde sitä viemään eteenpäin. Se olisi viikkoja vievä työ ja Suomessa tehdään 2000 ilmoitusta päivässä jotka menee edelle.

Suurin ongelmasi on se että sinä olet ainoa tunnistettu ja sinä olet tehnyt ne pahimmat temput kuten aloittanut kiristyksen ja vannonut aloittavansa perhekuvien levittelyn ja olet jo sitä tehnyt haastaen toisten kuvilla riitaa.
        Sinut tutkija löytää 10 minuutissa kun aika on kypsä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Totuus ei ole mielipide.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinulla on kolme pahaa ongelmaa tuossa.
        Kaikki kirjoittajat pitäisi olla eriteltynä toisistaan sinä ja Senssu mukaanlukien ja sitten pitäisi tietää kuka ne on kirjoittanut ja todistaa se.

Näin vähäpätöisissä asioissa ei yksikään tutkija lähde sitä viemään eteenpäin. Se olisi viikkoja vievä työ ja Suomessa tehdään 2000 ilmoitusta päivässä jotka menee edelle.

Suurin ongelmasi on se että sinä olet ainoa tunnistettu ja sinä olet tehnyt ne pahimmat temput kuten aloittanut kiristyksen ja vannonut aloittavansa perhekuvien levittelyn ja olet jo sitä tehnyt haastaen toisten kuvilla riitaa.
        Sinut tutkija löytää 10 minuutissa kun aika on kypsä.

Niinkö antaa kuitenkin viranomaisten ajaa asiaa, kun kerron 2010 on ilmoituksen pukannut, odottelen kutsua, enkä minä ole mitään riitaa haastanut haluan vain saada 2010 id selville, että voin liittää sen rikosilmoitukseen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niinkö antaa kuitenkin viranomaisten ajaa asiaa, kun kerron 2010 on ilmoituksen pukannut, odottelen kutsua, enkä minä ole mitään riitaa haastanut haluan vain saada 2010 id selville, että voin liittää sen rikosilmoitukseen.

Miksi kukaan olisi niin tyhmä että julkaisisi henk.kohtaisia tietojaan täällä.
        Ai niin, onhan yksi.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi kukaan olisi niin tyhmä että julkaisisi henk.kohtaisia tietojaan täällä.
        Ai niin, onhan yksi.

Kuten sanoin antaa viranomaisten hoitaa tehtävänsä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuten sanoin antaa viranomaisten hoitaa tehtävänsä.

Juu totta taitaa kuitenkin olla niin, että 2010 julkaisi alunperin numbalin tiedot täällä, ja siitä kaikki ongelmat alkoivat, joten olet oikeassa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Juu totta taitaa kuitenkin olla niin, että 2010 julkaisi alunperin numbalin tiedot täällä, ja siitä kaikki ongelmat alkoivat, joten olet oikeassa.

Ja kaunat on tuosta peräisin....

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja kaunat on tuosta peräisin....

Tuo on selvää maalittamista, vainoamista, kun liitetään muokkaa osoitteet, kuva talosta, ja sen asukkaista, muuttuu törkeäksi muodoksi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä numball on julkaissut ihan itse kuvia ajokorteistaan, kelakorteistaan, lumppusen kelakortista ym.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kyllä numball on julkaissut ihan itse kuvia ajokorteistaan, kelakorteistaan, lumppusen kelakortista ym.

Ei ole vaikutusta asiaan... 2010 julkaisi täällä nimen ja osoitteen se on selvää maalittamista, sitten kun se on toistuvaa se on myös vainoamista, molemmat rikoksia.

Kun ollaan valokuvattu asuintalo sekä asukasluettelo, ollaan aika heikoilla, puolustuksen suhteen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ole vaikutusta asiaan... 2010 julkaisi täällä nimen ja osoitteen se on selvää maalittamista, sitten kun se on toistuvaa se on myös vainoamista, molemmat rikoksia.

Kun ollaan valokuvattu asuintalo sekä asukasluettelo, ollaan aika heikoilla, puolustuksen suhteen.

Kutsut maalittamiseksi sitä että jäit kiinni paskapuheista ja nolasit itsesi, mutta et silti älynnyt hävetä ja kadota vaan keksit Senssun sinua puolustamaan ja ottamaan syitä niskoilleen ja nyt sekään ei toimi eikä onnistu. Heikot on evääsi.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kutsut maalittamiseksi sitä että jäit kiinni paskapuheista ja nolasit itsesi, mutta et silti älynnyt hävetä ja kadota vaan keksit Senssun sinua puolustamaan ja ottamaan syitä niskoilleen ja nyt sekään ei toimi eikä onnistu. Heikot on evääsi.

Edelleenkin minä ja Senssu emme ole sama henkilö sinun mielipiteillä ei ole asiaan mitään merkitystä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Etkös sinä itse antanut luvan ja oikein vaatimalla vaatinut nimesi julkaisua vai muistanko väärin.

• Kiitos että muistat aivopestynä minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

• Anonyymi00022

Arviolta parisataa kertaa Pasanen on täällä kertonut eläkekertymistään, vaan ei kertaakaan vielä samaa tarinaa edellisen tarinan kanssa.

• Anonyymi00023

Entä sinun eläkekertymäsi, eläkekateus?

• Anonyymi00024

Onko asia nyt niin että niitä pohjakuvia ei olekaan olemassa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1394
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1197
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1029
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      78
      933
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      841
    6. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      60
      799
    7. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      168
      794
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      209
      752
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      5
      717
    10. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      85
      658
    Aihe