Mitä ajattelet ihmisestä jolle historia, menneisyys ei merkitse mitään.
Miten asiat voisi muuttua? Eikö menneisyys ennusta tulevaa. En voi ymmärtää ajattelutapaa.
Historia...
28
171
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Aika mustavalkoists
- Anonyymi00002
Voi muuttua jos koko ”menneisyys” on keksitty mustamaalaustarkoituksessa…
- Anonyymi00018
Jos joku on vääristänyt tai tehnyt identiteetti varkauden.
- Anonyymi00003
Jos ei halua muistaa pahoja asioita tai ihmsiä
- Anonyymi00006
Vai onko omassa taustassa epäselvyyksiä?
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vai onko omassa taustassa epäselvyyksiä?
Vaikea sanoa
- Anonyymi00004
haluaa olla vapaa
- Anonyymi00005
Mistä tiedät ettei merkitse? Jos ei vaan halua puhua menneisyydestään, koska syyttää itseään jo ihan riittävästi
- Anonyymi00008
Hän on itse niin sanonut. Historia ei merkitse mitään, ei töissä, ei rakkaudessa, ei koulutuksen suhteen.
- Anonyymi00007
Kenelle ei merkitse? Ihmiselle itselleen oma menneisyytensä, vai jollekin toiselle?
- Anonyymi00024
Hänen oma tai kenenkään muun menneisyys
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hänen oma tai kenenkään muun menneisyys
Miksi huolehdit asiasta niin paljon? Hän tekee omat ratkaisunsa miten haluaa. Ajatteletko itse, että ihmisen historia määrittelee koko ihmisen?
- Anonyymi00009
Kaikilla on menneisyys, historiansa. Siitä otetaan opiksi, mutta siinä ei kannata elää. n
- Anonyymi00010
Ennemminkin sillä on merkitystä, mikä ja mitä se henkilö on nyt. Tänä päivänä. Minun seurassa. Minulle. Muille. Se on se tärkeämpi kuin se, mitä siellä menneisyydessä on.
- Anonyymi00011
Ihminen, joka ajattelee pintapuolisesti ja lyhyellä aikajänteellä. Ei osaa tai uskalla rakentaa kokonaisuuksia ympäröivästä todellisuudesta, koska saattaisi oppia jotain. Ei ole kiinnostunut syistä ja seurauksista. Totaalisen epäkiinnostava tyyppi, joka kiehtovuusarvo on nolla.
- Anonyymi00012
Taidankin jo tuon tekstin perusteella tietää sinut. Sivu
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taidankin jo tuon tekstin perusteella tietää sinut. Sivu
No kerrohan kuka olen.
- Anonyymi00014
Juuri näin. Osoittaa pinnallisuutta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
No kerrohan kuka olen.
😇😇 😹 🔮 🔮 😇 🧱 🏰
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
😇😇 😹 🔮 🔮 😇 🧱 🏰
Ei tuo sano mitään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
😇😇 😹 🔮 🔮 😇 🧱 🏰
Ketähän yrität maalittaa? Oletko katkera sille ihmiselle. Mene irl puhumaan ja lopeta toisen mustamaalaaminen. Me ei tiedetä. Se on rikos tehdä noin.
- Anonyymi00025
No anna olla sitten. Mitä se sinua kaivelee jos toista ei kiinnosta.
- Anonyymi00017
Muovipussihelppoa ratsastaa sillä itsellä. Useimmat tosin ratsastaa juurikin asialla. Helppous on syntiä ja synti on homoutta helpolla.
- Anonyymi00021
Eli et ilmeisesti pääse hänen suosioon takaisin. Syystä että?
Kukaan ei yksin tappele. - Anonyymi00022
Sinä et siis ymmärrä hänen ajattelutapaa kun ei halua olla tekemisissä kanssasi? 🤣 eli pakotat
- Anonyymi00023
Haukkumalla takanapäin?
- Anonyymi00027
Eli ihmistä ei kiinnosta 🤔. Jos menet uuteen työpaikkaan ja huutelet, ettei historia kiinnosta. Ei kenenkään kokemus vaikka itse olet keltanokka. Ymmärrän kyllä että usein nuoret miehet on innokkaita tekemään muutoksia ja luulot itsestään on suuria.
- Anonyymi00028
Miten kohtelet toista kerrot omasta menneisyydestä paljon asioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 52605
- 43585
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525