Luuletko että sen jälkeen mitä tapahtui

Anonyymi-ap

Uskoisin rakkauteen tai keneenkään?

23

224

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Se on lopulta aina omalla vastuulla. Voit päättää, uskotko siihen taas vai annatko jonkun mulkeron pilata sen sinulta hautaan asti.

• Anonyymi00003
        UUSI

Enpä tiiä en saa ikinä vastauksia ihmisiltä joitten olisi pitänyt auttaa mua.

• Anonyymi00004
        UUSI

Voisiko kuitenkin olla niin, että paljastuit?

• Anonyymi00007
        UUSI

Oma mieli voi toisinaan olla sokea näkemään totuutta? Varsinkin silloin, kun kokee, että vika on aina muissa eikä itsessä? Ruokinko omalla tekemiselläni tahtomattani asiat sellaisiksi, että pahimmat pelkoni toteutuvat, kun pelot ohjaa omaa tekemistäni väärin?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Taas näitä olettajia. En liity aloitukseen mitenkään. Tsemppasin vaan.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oma mieli voi toisinaan olla sokea näkemään totuutta? Varsinkin silloin, kun kokee, että vika on aina muissa eikä itsessä? Ruokinko omalla tekemiselläni tahtomattani asiat sellaisiksi, että pahimmat pelkoni toteutuvat, kun pelot ohjaa omaa tekemistäni väärin?

Sepä se pointti oli, itsellä on avaimet lopulta ratkaisuun, vaikka olisikin tullut kohdeltua huonosti. Siihen voi jäädä roikkumaan loppuelämäksi tai ei.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Lisään, onko tällainen mahdollista vai ihan mahdoton ajatus? Tällainen voi johtaa ajatteluun, josta vaikea irtautua, kun on erilaisia lukkoja estämässä tavasta ajatella muulla tavalla tilanteista ulos? Haluanko valehdella itselleni vai haluanko totuuksilla ulos peloistani? Tunnelukko voi ohjaa tekemisiä ja ajatuksia väärään suuntaan?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mistähän olisi pitänyt paljastua?

• Anonyymi00002
      UUSI

En usko minäkään
      Enkö luota netissä mihinkää asiaan
      Siirryn elämään puhelimen ja netin ulkopuolella
      Mulle riitti !

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei tunnu mikään.miltään enää,jatkossa muualle.hyvästi.

• Anonyymi00008
        UUSI

syytön mä siihen olen että sulla ei etene

• Anonyymi00006
      UUSI

mulla on hyvin selkeä mies maku. jos ei osu kohdilleen senmoista olen yksin. naisen kanssa jota en entuudestaan tiedä tunne pystysin ehkä p annaroida muuten ei tule mitään. haluan miehen sylin elämääni

• Anonyymi00010
      UUSI

Kyseessä ei ole pelkästään joku mulkero. Totuus yhdestä sydäntäsärkevimmistä asioista.

• Anonyymi00013
        UUSI

Olen pahoillani. Toivottavasti asia selviää ja pystyt jatkamaan eteenpäin.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olen pahoillani. Toivottavasti asia selviää ja pystyt jatkamaan eteenpäin.

Ei se selviä. Kukaan ei kerro.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei se selviä. Kukaan ei kerro.

Sekin periaatteessa kertoo jotain. Eivät ehkä välitä. Tiedän miltä se tuntuu. On hirveä tunne, kun ei saa selvyyttä johonkin asiaan. Mutta se on silti aika selvä peli.

• Anonyymi00017
        UUSI

Kyllä se selviää niille, jotka uskaltavat kohdata kaikki tunteet ja traumat. Nyt alan vasta kunnolla vetämään rajoja. Mutta se tarkoittaa myös, että vaihdan kokonaan elämäntyyliä. Ja näistä maisemista vielä kun pääsisi, niin voisi aloittaa kokonaan alusta. Työn alla vielä kaikki. Minä keskityn itseeni, en miehiin tai naisiin.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kyllä se selviää niille, jotka uskaltavat kohdata kaikki tunteet ja traumat. Nyt alan vasta kunnolla vetämään rajoja. Mutta se tarkoittaa myös, että vaihdan kokonaan elämäntyyliä. Ja näistä maisemista vielä kun pääsisi, niin voisi aloittaa kokonaan alusta. Työn alla vielä kaikki. Minä keskityn itseeni, en miehiin tai naisiin.

Enkä ole ap. Herätti vaan ajatuksia, mitä kaikkea sitä on matkanvarrella tapahtunut. Ja kuka on seurassani ollut. Kaikki päätyy omaan itseen, aina. En voi syyttää muita.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sekin periaatteessa kertoo jotain. Eivät ehkä välitä. Tiedän miltä se tuntuu. On hirveä tunne, kun ei saa selvyyttä johonkin asiaan. Mutta se on silti aika selvä peli.

Kyllä se on juuri noin, mutta selvyyden mahdollisuus menetettiin jo aika kauan sitten ja mielestäni ei ole enää mitään selvitettävää! Ei kannata jäädä märehtimään menneitä, koska se on jo mennyttä!

• Anonyymi00019
      UUSI

Näähän ihan häirityineitä täällä. Ite jutellut irl todella ihanien ja mukavien miesten kanssa. Ei uskois kuinka kauniisti jotkut miehet osaa sanoittaa itseään. Nokka pystyy ja uutta kohti.

• Anonyymi00021
      UUSI

Oli kyllä noloa touhua sinulla. Syytäkin tarkastella asioita ja tekemisiään.

• Anonyymi00022
      UUSI

Tahdon mies sinut ja uskon meihin. Voidaan luottaa toisiimme ja rakkauteemme. ❤️

• Anonyymi00023
      UUSI

Kaikki meni, elämän ilosta lähtien. E

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      300
      1030
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      837
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      69
      772
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      694
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      658
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      560
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      556
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      505
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      497
    Aihe