Uskoisin rakkauteen tai keneenkään?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Se on lopulta aina omalla vastuulla. Voit päättää, uskotko siihen taas vai annatko jonkun mulkeron pilata sen sinulta hautaan asti.
- Anonyymi00003UUSI
Enpä tiiä en saa ikinä vastauksia ihmisiltä joitten olisi pitänyt auttaa mua.
- Anonyymi00004UUSI
Voisiko kuitenkin olla niin, että paljastuit?
- Anonyymi00007UUSI
Oma mieli voi toisinaan olla sokea näkemään totuutta? Varsinkin silloin, kun kokee, että vika on aina muissa eikä itsessä? Ruokinko omalla tekemiselläni tahtomattani asiat sellaisiksi, että pahimmat pelkoni toteutuvat, kun pelot ohjaa omaa tekemistäni väärin?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taas näitä olettajia. En liity aloitukseen mitenkään. Tsemppasin vaan.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oma mieli voi toisinaan olla sokea näkemään totuutta? Varsinkin silloin, kun kokee, että vika on aina muissa eikä itsessä? Ruokinko omalla tekemiselläni tahtomattani asiat sellaisiksi, että pahimmat pelkoni toteutuvat, kun pelot ohjaa omaa tekemistäni väärin?
Sepä se pointti oli, itsellä on avaimet lopulta ratkaisuun, vaikka olisikin tullut kohdeltua huonosti. Siihen voi jäädä roikkumaan loppuelämäksi tai ei.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lisään, onko tällainen mahdollista vai ihan mahdoton ajatus? Tällainen voi johtaa ajatteluun, josta vaikea irtautua, kun on erilaisia lukkoja estämässä tavasta ajatella muulla tavalla tilanteista ulos? Haluanko valehdella itselleni vai haluanko totuuksilla ulos peloistani? Tunnelukko voi ohjaa tekemisiä ja ajatuksia väärään suuntaan?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mistähän olisi pitänyt paljastua?
- Anonyymi00002UUSI
En usko minäkään
Enkö luota netissä mihinkää asiaan
Siirryn elämään puhelimen ja netin ulkopuolella
Mulle riitti ! - Anonyymi00005UUSI
Ei tunnu mikään.miltään enää,jatkossa muualle.hyvästi.
- Anonyymi00008UUSI
syytön mä siihen olen että sulla ei etene
- Anonyymi00006UUSI
mulla on hyvin selkeä mies maku. jos ei osu kohdilleen senmoista olen yksin. naisen kanssa jota en entuudestaan tiedä tunne pystysin ehkä p annaroida muuten ei tule mitään. haluan miehen sylin elämääni
- Anonyymi00010UUSI
Kyseessä ei ole pelkästään joku mulkero. Totuus yhdestä sydäntäsärkevimmistä asioista.
- Anonyymi00013UUSI
Olen pahoillani. Toivottavasti asia selviää ja pystyt jatkamaan eteenpäin.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen pahoillani. Toivottavasti asia selviää ja pystyt jatkamaan eteenpäin.
Ei se selviä. Kukaan ei kerro.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei se selviä. Kukaan ei kerro.
Sekin periaatteessa kertoo jotain. Eivät ehkä välitä. Tiedän miltä se tuntuu. On hirveä tunne, kun ei saa selvyyttä johonkin asiaan. Mutta se on silti aika selvä peli.
- Anonyymi00017UUSI
Kyllä se selviää niille, jotka uskaltavat kohdata kaikki tunteet ja traumat. Nyt alan vasta kunnolla vetämään rajoja. Mutta se tarkoittaa myös, että vaihdan kokonaan elämäntyyliä. Ja näistä maisemista vielä kun pääsisi, niin voisi aloittaa kokonaan alusta. Työn alla vielä kaikki. Minä keskityn itseeni, en miehiin tai naisiin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä se selviää niille, jotka uskaltavat kohdata kaikki tunteet ja traumat. Nyt alan vasta kunnolla vetämään rajoja. Mutta se tarkoittaa myös, että vaihdan kokonaan elämäntyyliä. Ja näistä maisemista vielä kun pääsisi, niin voisi aloittaa kokonaan alusta. Työn alla vielä kaikki. Minä keskityn itseeni, en miehiin tai naisiin.
Enkä ole ap. Herätti vaan ajatuksia, mitä kaikkea sitä on matkanvarrella tapahtunut. Ja kuka on seurassani ollut. Kaikki päätyy omaan itseen, aina. En voi syyttää muita.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sekin periaatteessa kertoo jotain. Eivät ehkä välitä. Tiedän miltä se tuntuu. On hirveä tunne, kun ei saa selvyyttä johonkin asiaan. Mutta se on silti aika selvä peli.
Kyllä se on juuri noin, mutta selvyyden mahdollisuus menetettiin jo aika kauan sitten ja mielestäni ei ole enää mitään selvitettävää! Ei kannata jäädä märehtimään menneitä, koska se on jo mennyttä!
- Anonyymi00019UUSI
Näähän ihan häirityineitä täällä. Ite jutellut irl todella ihanien ja mukavien miesten kanssa. Ei uskois kuinka kauniisti jotkut miehet osaa sanoittaa itseään. Nokka pystyy ja uutta kohti.
- Anonyymi00021UUSI
Oli kyllä noloa touhua sinulla. Syytäkin tarkastella asioita ja tekemisiään.
- Anonyymi00022UUSI
Tahdon mies sinut ja uskon meihin. Voidaan luottaa toisiimme ja rakkauteemme. ❤️
- Anonyymi00023UUSI
Kaikki meni, elämän ilosta lähtien. E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni42635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417