Tiedät lähes kaiken ja olet nakuna nähnyt ja sitten jatkat sen toisen kanssa. Vihaan sitä ettet lopeta.
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Se loukkaa niin syvästi
- Anonyymi00002
revin sulta kyllä vaatteet hyvin nopeasti kun astelet vaan ensin eteeni
- Anonyymi00003
Olet jo tarpeeksi nähnyt kun siihen itsesi olet oikeuttanut
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet jo tarpeeksi nähnyt kun siihen itsesi olet oikeuttanut
olet mitä ilmeisimmin nainen eli ei ollu sulle
- Anonyymi00005
Ovatko kenties nämä molemmat nähneet sinut nakuna? Tuplahäpeä
- Anonyymi00006
Kumpikin lymyää piilossa ja minua syytetään. Eihän voi sanoa olevansa toisen kanssa ennen kuin se tapahtuu oikeassa elämässä, sitä ennen kaikki on ollut vain puhetta.
- Anonyymi00012
Millainen nyhverö mies yritää jahdata
Naista jota ei saa tapaamiselle
Puolessa vuodessa ?
Olisko syytä siirtää kiinnostus asioihin
Jota saa helpommin
Eikä ihan itse olla vaikea tapaus?
Teitä on nirsoja nähty useampi - Anonyymi00014
Ei varmaan kannata ottaa kumpaakaan noista.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Millainen nyhverö mies yritää jahdata
Naista jota ei saa tapaamiselle
Puolessa vuodessa ?
Olisko syytä siirtää kiinnostus asioihin
Jota saa helpommin
Eikä ihan itse olla vaikea tapaus?
Teitä on nirsoja nähty useampiKuulkaas, naisissa ja miehissä on eroja, ei ole pubin lähiruususta kyse.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei varmaan kannata ottaa kumpaakaan noista.
Minä en katso kannattavuuden mukaan ketään. Vaikka oli maailman kaunein ja rikkain, hän ei olisi välttämättä rakkain. Persoonien, sielujen ja sydämmien on kohdattava.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä en katso kannattavuuden mukaan ketään. Vaikka oli maailman kaunein ja rikkain, hän ei olisi välttämättä rakkain. Persoonien, sielujen ja sydämmien on kohdattava.
No sitä juuri tarkoitin. Ei paljon kannata ottaa ketä vaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No sitä juuri tarkoitin. Ei paljon kannata ottaa ketä vaan.
..mutta pitää olla tarpeeksi luonnetta ottaa se, kenet oikeasti haluaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
..mutta pitää olla tarpeeksi luonnetta ottaa se, kenet oikeasti haluaa.
Mutta se tahto ja halu pitää löytyä molemmilla, yhteisellä hetkellä, kasvotusten. Ei ole järkeä ilmoittaa tekstarilla, haluan sinut jos ei ole halua tavata saman tien. Pitää olla todisteita ja luotettavuutta toisen sitoutumisesta ja se tapahtuu vain irl tekojen kautta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mutta se tahto ja halu pitää löytyä molemmilla, yhteisellä hetkellä, kasvotusten. Ei ole järkeä ilmoittaa tekstarilla, haluan sinut jos ei ole halua tavata saman tien. Pitää olla todisteita ja luotettavuutta toisen sitoutumisesta ja se tapahtuu vain irl tekojen kautta.
Olet oikeassa. Kannattaa kuitenkin tutustua eikä heti vetää liinoja kiinni jos menee ristiin. Jos se on tarkoituksellista ja tapailee muitakin, sitten ei paljon kannata.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olet oikeassa. Kannattaa kuitenkin tutustua eikä heti vetää liinoja kiinni jos menee ristiin. Jos se on tarkoituksellista ja tapailee muitakin, sitten ei paljon kannata.
Olennaista on kuitenkin ohjata kommunikointi kohti liveä. Realistisille ihmisille on tuskallista elellä jossain pilvilinnoissa pitkiä aikoja, jollei mitään konkreettista tapahdu. Jokainen elämän hetki on tärkeä ja merkityksellinen ja muiston arvoinen.
- Anonyymi00007
Mä oon yksin .ainakin
Mutta voisin sanoa että miehellä josta tykkäsin oli aina muita naisia
Kuvioissa.... Kohteli mua vähän kun viimeistä vaihtoehtoa tai bvaralka olias vaikka. Puhui aina niin kauniisti
Naiselta sivusta- Anonyymi00011
Tuossakin pitää erottaa onko kaikki tapahtunut oikeassa elämässä. Vaikka tapaisi irl useita naisia ihan ystävällisesti jutellen, niin ei se suhde ja ”varaus” toiseen synny edes silloin, ellei molemmat niin kasvotusten päätä. Etäyhteyden kautta toisen varaaminen ei ole edes reilua, jokainen tietää, lupaukset etänä voivat myös ”unohtua” kun elämässä tapahtuu muutoksia, eikä toista ihmistä saisi roikottaa pitkään etäyhteyden päässä pyrkimättä nopeasti irl -tutustumiseen..
- Anonyymi00033
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuossakin pitää erottaa onko kaikki tapahtunut oikeassa elämässä. Vaikka tapaisi irl useita naisia ihan ystävällisesti jutellen, niin ei se suhde ja ”varaus” toiseen synny edes silloin, ellei molemmat niin kasvotusten päätä. Etäyhteyden kautta toisen varaaminen ei ole edes reilua, jokainen tietää, lupaukset etänä voivat myös ”unohtua” kun elämässä tapahtuu muutoksia, eikä toista ihmistä saisi roikottaa pitkään etäyhteyden päässä pyrkimättä nopeasti irl -tutustumiseen..
Minä odotan, että näkisin miehen irl. Tapaamiseen on vain aikaa ollut enkä ole tiennyt mikä olisi sopiva tapa lähestyä viestillä. Olen parempi puhumaan kasvotusten. Nyt vain pelkään että mies ajattelee etten oikeasti olisi kiinnostunut.
Asiaa ei auta, että olen tosi ujo näissä asioissa.
Sivusta naiselta
- Anonyymi00008
Miksi et itse lopettaisi? Jos olet aina onneton hänen kanssa? Ja ei, en liity tapaukseen.
- Anonyymi00010
En ole onneton. Kai tämä pitää viedä eteenpäin sitten
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole onneton. Kai tämä pitää viedä eteenpäin sitten
Kannattaa jos toiseen ei voi luottaa..
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kannattaa jos toiseen ei voi luottaa..
Juuri tuo luottamusasia on ollut se, mikä minua on vaivannut ja se, että pidän ihan eri tyyppisistä ihmisistä ja eri ikäisistä kuin paljon nuorempi on!
- Anonyymi00021
Nukkuminen mielessä
- Anonyymi00022
Se kuvako suihkussa?
- Anonyymi00024
Tiedänhän minä ja loput kuvittelin.
Se ei ole tietoa kuin oletusta. - Anonyymi00025
Nähnyt nakuna? Ei kai sentään 🫣
- Anonyymi00028
Voi tarkoittaa myös, nähnyt lähes kaiken tai ainakin eri kuvissa.
- Anonyymi00026
Ei ollut mulle, koska en oo nähnyt nakuna!
- Anonyymi00029
Etkö ole vaimoasi nähnyt vielä nakuna?
- Anonyymi00031
Onko minulla sormus?
- Anonyymi00030
Enpä tosiaan muista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43575
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505