Tuskin mies

Anonyymi-ap

Oisit meitä jaksanut.

23

311

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ai niinkö

• Anonyymi00002

Olisin kyllä.

• Anonyymi00003

Mietit ihan liian pitkälle. Aloitetaan sii, että kipität tänne n*ssittavaksi. Kyllä se siitä lähtee lutviutumaan.

• Anonyymi00004

Onko joku isokin porukka kyseessä? Tunnenko ne muutkin?

• Anonyymi00006

Minä ja 101 menninkäistä puolen hehtaarin metsän ja Muumilaakson välistä. Tuodaan eväät, älä stressaa!

• Anonyymi00005

Ai teitä kolmea yhtaikaa. En oikein ymmärrä mikä on teidän motiivi lopulta.

• Anonyymi00012

Kolmea? Aika uusille silmälaseille?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kolmea? Aika uusille silmälaseille?

Eikös teitä kolme ole mutta minä haluan vain yhden.
        M>N

• Anonyymi00007

Se on sinun päässäsi. Tein selväksi että olisin ollut valmis siihen. Tiedät sitoutumiseni tason, silloin kun niin teen. Valinta oli sinun, älä käännä sitä niin että sinä teit kuten teit kyynisyyttäsi. Teit sen koska olet hieman lapsellinen, etkä osaa myöntää virheitäsi. Haet mieluummin uhrin asemaa.

Joskus ehkä tajuat että asiat on helpompia, kun vaan sanoo että "olin vähän tomppeli, sori siitä". Sen sijaan että käytät massiivisesti aikaa siihen että kääntelet ja vääntelet asioita päässään, niin että ei tarvitse itse nöyrtyä. Kaikki tekee virheitä, ja on tomppeleita. Aikuiset myöntää sen itselleen, ja toisille.

• Anonyymi00013

Juuri noin se on!

• Anonyymi00008

Montako sinua on?
      Naiselle Mieheltä

• Anonyymi00009

Meissä on se ero, olen aina ollut hyvin velvollisuudentuntoinen ihminen ja elämäni oli täydellisesti hallinnassa. Lisäksi olen ollut hyvin suunnitelmallinen ja ennenkaikkea ennakoivasti suunnitelmallinen, mikä tarkoittaa että osaan ottaa pitkälle tulevaisuuteen asioita ja tekijöitä huomioon. Tuota olen tehnyt koko ajan työnikin puolesta. En uskalla hypätä kuoppaan niinkuin sinä ja vasta se jälkeen alkaa miettiä miten kuopasta pääsee ylös, vaan kierrän kuopan kaukaa kun jo näen sen. En tee mitään negatiivisia asioita ilkeyttänikö vaan olen tottunut asioiden järjestyvän täydellisesti ja toimivan täydellisesti. Luonteeni vuoksi kärsin epäselvyydestä ja epävarmuudesta valtavasti.

• Anonyymi00010

Ihminen joka luulee että hänellä on hallussaa kaikki. Oi oi oi... Oppitunti tulossa tunteiden muodossa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihminen joka luulee että hänellä on hallussaa kaikki. Oi oi oi... Oppitunti tulossa tunteiden muodossa.

Tarkoitin lähinnä käytännön asioita. Tunteet nyt ei ole kenenkään päätettävissä, ne tulee jos on tullakseen ja menee jos on mennäkseen.

• Anonyymi00015

Mitä jos puhuisit sen ihmisen kanssa jolle kirjoitat? Hän ei ehkä tiedä olevansa epäselvä tai aiheuttavansa epävarmuutta eikä tod. näk tee sitä tahallaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä jos puhuisit sen ihmisen kanssa jolle kirjoitat? Hän ei ehkä tiedä olevansa epäselvä tai aiheuttavansa epävarmuutta eikä tod. näk tee sitä tahallaan.

Varmasti puhun hänelle muualla.

• Anonyymi00017

Tarkotatko sua kaunis blondi ihanuus ja sitte se semmonen brunette.

• Anonyymi00019

No en mäkään usko, että kukaan oikeasti näin kehenkään sydämistyy, hulluksi tässä on nyt tultu ja se varmasti pitää paikkansa, että mulla oli vain tylsää ja että oon vain yksinäinen.
      Vielä muka kuvittelin, että ehkä oot joskus toivonut jonkun, joka.., niin... Mutta se ei ole totta.

Jotenkin ne asiat vain kiertää ja kaikkea tapahtuu...

• Anonyymi00020

Kaikki 4 olisi saanut kunnon kyydit.

• Anonyymi00022

Et tunne mua yhtään... Minä kun rakastun riipun sinussa kuin pikaliimalla liimattu ellet itse tahdo eroon minusta minä en petä enkä jätä vaikka olisi mitä vaikeuksia jos vaan minut haluat...❤️❤️❤️

• Anonyymi00023

Kenelle kirjoitit näin ihanasti ?

• Anonyymi00024

Potenssini epäileminen ei auta asiaa. Yksi kerrallaan ja voin antaa teille vuorot.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1019
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      586
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe