Oisit meitä jaksanut.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Ai niinkö
- Anonyymi00002UUSI
Olisin kyllä.
- Anonyymi00003UUSI
Mietit ihan liian pitkälle. Aloitetaan sii, että kipität tänne n*ssittavaksi. Kyllä se siitä lähtee lutviutumaan.
- Anonyymi00004UUSI
Onko joku isokin porukka kyseessä? Tunnenko ne muutkin?
- Anonyymi00006UUSI
Minä ja 101 menninkäistä puolen hehtaarin metsän ja Muumilaakson välistä. Tuodaan eväät, älä stressaa!
- Anonyymi00005UUSI
Ai teitä kolmea yhtaikaa. En oikein ymmärrä mikä on teidän motiivi lopulta.
- Anonyymi00012UUSI
Kolmea? Aika uusille silmälaseille?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kolmea? Aika uusille silmälaseille?
Eikös teitä kolme ole mutta minä haluan vain yhden.
M>N
- Anonyymi00007UUSI
Se on sinun päässäsi. Tein selväksi että olisin ollut valmis siihen. Tiedät sitoutumiseni tason, silloin kun niin teen. Valinta oli sinun, älä käännä sitä niin että sinä teit kuten teit kyynisyyttäsi. Teit sen koska olet hieman lapsellinen, etkä osaa myöntää virheitäsi. Haet mieluummin uhrin asemaa.
Joskus ehkä tajuat että asiat on helpompia, kun vaan sanoo että "olin vähän tomppeli, sori siitä". Sen sijaan että käytät massiivisesti aikaa siihen että kääntelet ja vääntelet asioita päässään, niin että ei tarvitse itse nöyrtyä. Kaikki tekee virheitä, ja on tomppeleita. Aikuiset myöntää sen itselleen, ja toisille.- Anonyymi00013UUSI
Juuri noin se on!
- Anonyymi00008UUSI
Montako sinua on?
Naiselle Mieheltä - Anonyymi00009UUSI
Meissä on se ero, olen aina ollut hyvin velvollisuudentuntoinen ihminen ja elämäni oli täydellisesti hallinnassa. Lisäksi olen ollut hyvin suunnitelmallinen ja ennenkaikkea ennakoivasti suunnitelmallinen, mikä tarkoittaa että osaan ottaa pitkälle tulevaisuuteen asioita ja tekijöitä huomioon. Tuota olen tehnyt koko ajan työnikin puolesta. En uskalla hypätä kuoppaan niinkuin sinä ja vasta se jälkeen alkaa miettiä miten kuopasta pääsee ylös, vaan kierrän kuopan kaukaa kun jo näen sen. En tee mitään negatiivisia asioita ilkeyttänikö vaan olen tottunut asioiden järjestyvän täydellisesti ja toimivan täydellisesti. Luonteeni vuoksi kärsin epäselvyydestä ja epävarmuudesta valtavasti.
- Anonyymi00010UUSI
Ihminen joka luulee että hänellä on hallussaa kaikki. Oi oi oi... Oppitunti tulossa tunteiden muodossa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihminen joka luulee että hänellä on hallussaa kaikki. Oi oi oi... Oppitunti tulossa tunteiden muodossa.
Tarkoitin lähinnä käytännön asioita. Tunteet nyt ei ole kenenkään päätettävissä, ne tulee jos on tullakseen ja menee jos on mennäkseen.
- Anonyymi00015UUSI
Mitä jos puhuisit sen ihmisen kanssa jolle kirjoitat? Hän ei ehkä tiedä olevansa epäselvä tai aiheuttavansa epävarmuutta eikä tod. näk tee sitä tahallaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä jos puhuisit sen ihmisen kanssa jolle kirjoitat? Hän ei ehkä tiedä olevansa epäselvä tai aiheuttavansa epävarmuutta eikä tod. näk tee sitä tahallaan.
Varmasti puhun hänelle muualla.
- Anonyymi00017UUSI
Tarkotatko sua kaunis blondi ihanuus ja sitte se semmonen brunette.
- Anonyymi00018UUSI
https://www.youtube.com/watch?v=FmVtfuggkOE&list=RDFmVtfuggkOE&start_radio=1
. . . - Anonyymi00019UUSI
No en mäkään usko, että kukaan oikeasti näin kehenkään sydämistyy, hulluksi tässä on nyt tultu ja se varmasti pitää paikkansa, että mulla oli vain tylsää ja että oon vain yksinäinen.
Vielä muka kuvittelin, että ehkä oot joskus toivonut jonkun, joka.., niin... Mutta se ei ole totta.
Jotenkin ne asiat vain kiertää ja kaikkea tapahtuu... - Anonyymi00020UUSI
Kaikki 4 olisi saanut kunnon kyydit.
- Anonyymi00022UUSI
Et tunne mua yhtään... Minä kun rakastun riipun sinussa kuin pikaliimalla liimattu ellet itse tahdo eroon minusta minä en petä enkä jätä vaikka olisi mitä vaikeuksia jos vaan minut haluat...❤️❤️❤️
- Anonyymi00023UUSI
Kenelle kirjoitit näin ihanasti ?
- Anonyymi00024UUSI
Potenssini epäileminen ei auta asiaa. Yksi kerrallaan ja voin antaa teille vuorot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271880- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45650Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51507
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436