Olisit voinut valita helpomman kohteen.
Paljon helpomman kohteen
Et ole tainnut ennen rakastua?
20
180
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Olisit varoittanut itsestäsi, ihana 🥰
- Anonyymi00012UUSI
Ooh
Totta kait. Olen niin onnellinen tästä tunteesta. Se on ollut ilonani jo yli 30 v.
- Anonyymi00002UUSI
Voihan se olla hänelle se oikea. Ja vaikka ei olisi, ei auta kuin toisen antaa tehdä valintansa.
- Anonyymi00003UUSI
🤔 Ai hemmetti, miksi mä en tajunnut vaan valita jotain helpompaa... miksette kertonut, että niin voi tehdä.
Saako alottaa uudestaan alusta? - Anonyymi00004UUSI
Rakkaudessa on se ongelmallinen piirre, että sen kohdetta ei voi järjellä valita. Muutenhan ihmissuhteet olisikin helppoja kun voisi valita asioita käytännöllisesti. Ja kun leikkii olevansa järkevä, niin universumi nauraa ja lyö eteen jonkun vaikean tapauksen, ja taas mennään.
- Anonyymi00005UUSI
Millä tavalla vaikean?
- Anonyymi00009UUSI
Oot kyllä oikeassa, eihän tälle voi kun nauraa. Ottaisiko universumi hyvä jo tämän tunteen pois? Järki tietää, tunteet ei. sivusta
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oot kyllä oikeassa, eihän tälle voi kun nauraa. Ottaisiko universumi hyvä jo tämän tunteen pois? Järki tietää, tunteet ei. sivusta
Ei ne tunteet ole vääriä. Ne on olemassa korjatakseen ihmisen omaan egoon perustuvaa "järkeä". Joskus ihmihen ei näe suurta kuvaa, joten sinne työnnetään sitten tunteiden avulla. Se on sellainen työkalu, että siinä ei voi kuin vikistä matkassa. Kuka tahansa kuka sanoo, että on täysin järjen ihminen, eikä ole yhtään tunteiden vietävissä, niin saa kyllä oppitunnin.
Ehkä ne ketkä rakastuvat palavasti omasta mielestään "vääriin ihmisiin", ovat niitä jotka ovat hyviä ihmisiä, mutta eksyksissä itsensä kanssa. Jumala ottaa vaan oikotien ja tökkäsee oikeaan suuntaan työkalulla mihin ihmisellä ei ole sananvaltaa. Ja sekin on lempeä ja hyväntuntuinen työkalu, kuten siinä työkalupakissa työkalut ovatkin. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ne tunteet ole vääriä. Ne on olemassa korjatakseen ihmisen omaan egoon perustuvaa "järkeä". Joskus ihmihen ei näe suurta kuvaa, joten sinne työnnetään sitten tunteiden avulla. Se on sellainen työkalu, että siinä ei voi kuin vikistä matkassa. Kuka tahansa kuka sanoo, että on täysin järjen ihminen, eikä ole yhtään tunteiden vietävissä, niin saa kyllä oppitunnin.
Ehkä ne ketkä rakastuvat palavasti omasta mielestään "vääriin ihmisiin", ovat niitä jotka ovat hyviä ihmisiä, mutta eksyksissä itsensä kanssa. Jumala ottaa vaan oikotien ja tökkäsee oikeaan suuntaan työkalulla mihin ihmisellä ei ole sananvaltaa. Ja sekin on lempeä ja hyväntuntuinen työkalu, kuten siinä työkalupakissa työkalut ovatkin.Jep, oppiläksyjä.
- Anonyymi00006UUSI
Näuttää olrvan kyse vain valladta ei tunteista.
- Anonyymi00007UUSI
Valta turmelee mielen
- Anonyymi00010UUSI
Olet oikeassa!
- Anonyymi00008UUSI
En pidä ikävistä ihmisistä, vaikka joustava olenkin.
- Anonyymi00011UUSI
Miksi sitten rakastut pässiin?
Olethan sinä joustava. Oikein hampaita hymyilyttää tämä kaunis piirre luonteessasi. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi sitten rakastut pässiin?
Olethan sinä joustava. Oikein hampaita hymyilyttää tämä kaunis piirre luonteessasi.Tykästyin siihen päättäväisyyteen. Oli jotain muuta mihin en tykästynyt.
- Anonyymi00014UUSI
Kerro se sydämelleni. Hyvää yötä.
- Anonyymi00015UUSI
En valitettavasti kerro enää, koska olen jo kertonut.
Hyvää yötä, nuku hyvin! - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En valitettavasti kerro enää, koska olen jo kertonut.
Hyvää yötä, nuku hyvin!Ohi
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ohi
Kenelle Ap tämä?
- Anonyymi00018UUSI
En ole ennen, kuten sanoin mies. ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l289986Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57789- 62688
- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39648- 56611
- 42541
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 48487
- 40485