Minulla on pari lasta ja muutama mieskumppani menneisyydessä, mutta muuten olen ihan neitsyet vielä.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Trollialoitus. Kuka näitä jaksaa tehtailla.
- Anonyymi00003UUSI
Mielestäsi nainen ei saa olla aktiivinen miesten suhteen?
Mitä yrollausta se on jos kertoo totuuden?
Lapsia on ja miehiäkin on ollut ja on.
Jos etsit itsellesi kokematonta kumppania niin miksei. Jos naisella on muutama mukdu niin hän ei ole seksuaalisesti kokematon. Lapsia tehdessä joutuu yrittämään aika paljonkin. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mielestäsi nainen ei saa olla aktiivinen miesten suhteen?
Mitä yrollausta se on jos kertoo totuuden?
Lapsia on ja miehiäkin on ollut ja on.
Jos etsit itsellesi kokematonta kumppania niin miksei. Jos naisella on muutama mukdu niin hän ei ole seksuaalisesti kokematon. Lapsia tehdessä joutuu yrittämään aika paljonkin."Olen neitsyt" melkoista määritelmän venytystä.
- Anonyymi00002UUSI
hyvä yritys, mutta eipä mene läpi va jak ki
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä, entiset mieskumppanit ovat pahimpia elämän sotkijoita naisille.
- Anonyymi00005UUSI
Neitsyt Maria v2.0
- Anonyymi00007UUSI
Enpä ole sitä väittänyt enkä väitä.
Enkä muuten kadu näitä kokemuksistaan. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Enpä ole sitä väittänyt enkä väitä.
Enkä muuten kadu näitä kokemuksistaan.Mikä tuo "muuten olen ihan neitsyet vielä" on? Mikä on sen tarkoitus?
- Anonyymi00006UUSI
3 lasta ja olet varattu?
- Anonyymi00008UUSI
En ole etsimäsi henkilö.
- Anonyymi00010UUSI
Kolmas tikki oli liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45662Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51519
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436