Olen karjalainen nainen, iloa pidetään vaikka syön märkänis.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Ihminen on merkillinen tuossa mentaaliakrobatiassaan itsensä kanssa. Iloluonteinen on yksi termi, millä tietty ominaisuus selitellään positiiviseksi ominaisuudeksi, ilman että tarvitsisi olla rehellinen itselleen, tai elää suoraselkäisesti.
- Anonyymi00002UUSI
Jep. Iloluonteisuuteni ei ole mitenkään suoraselkäisyyteen viittaava hyve, ennemminkin se kertoo vain selviytymishalustani.
Ennen muuta, haluan selviytyä. Haluan nähdä hyvät asiat elämässäni. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jep. Iloluonteisuuteni ei ole mitenkään suoraselkäisyyteen viittaava hyve, ennemminkin se kertoo vain selviytymishalustani.
Ennen muuta, haluan selviytyä. Haluan nähdä hyvät asiat elämässäni.No nyt oli piristävää rehellisyyttä, eikä puolustusmoodiin menemistä. Täysi <3 tästä lähestymistavastasi. Koetko että sinun pitää selviytyä elämässä?
- Anonyymi00004UUSI
Tuo on tärkeä piirre ihmisessä.
Vaikka sydän märkänis. Kaikki ei käsitä sitä koskaan.
Hyvää yötä.- Anonyymi00005UUSI
Kummitätini 96v. on juuri sellainen ihana ihminen.
Kaikkien vastoinkäymisten ja omien läheisten hoitamisen jälkeen joku voi olla niin kiitollinen omasta elämästään. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kummitätini 96v. on juuri sellainen ihana ihminen.
Kaikkien vastoinkäymisten ja omien läheisten hoitamisen jälkeen joku voi olla niin kiitollinen omasta elämästään.Ja samalla hyvää yötä.
☆🙏🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 69772
- 69694
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 40505
- 48497