mikä se olisi ?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Parempi olla härppimättä asioita mitkä ovat mitä pitääkin, siinähän tunaroisi kokonaisuuden jos lähtisi poimimaan kirsikoita kakusta, ymmärtämättä että niillä kakun oudoilla rusinoillakin on merkitys.
- Anonyymi00002
Haluaisin enemmän "pölhöydenkestävyyttä". Sietokykyni tyhmyyttä kohtaan
on aika alhaalla. Se voi johtua siitä, että he ovat yhä enemmän äänessä
möykkäämässä luullen olevansa kaikessa oikeassa, vaikkeivät mitään ymmärrä.
Useimmiten he ovat rasisteja.- Anonyymi00003
Tarkoitatko persuja ?
- Anonyymi00004
En muuttaisi mitään. Tähän asti selvinnyt tällä ”persoonalla”, niin enköhän vielä loppumatkankin selviä.
- Anonyymi00041
Tarkoittaako tuollainen kommentti sitä, että et tahdo ja / tai halua muuttaa huonoja piirteitäsi paremmiksi?
- Anonyymi00005
Vähän edes kiinnostusta ihmisiä kohtaan talossa, että edes tietäisi ketä omassa rapussa asuu. Tervehdin mennen tullen jokaista, ei aavistustakaan, asuvatko talossa vai ovatko käymässä. Käytöstavat sentään olen opetellut joskus.
Kun sitten ryhmissä keskustellaan ja ensin esittäydytään, keskityn jokaiseen läsnäolijaan ja kuuntelen hänen kertomaansa. Se on eri juttu.
Muutenkin voisin olla vähän kiinnostuneempi ympäristöstäni. En siis huomaa mitään ympärilläni kun kävelen paikasta toiseen, vain kävelyn kohde on mielessä ja ajatukset missä sattuu milloinkin, täysin omassa maailmassani. Ehkä tulipalon huomaisin. - Anonyymi00028
Vähän hällä väliä -tyyliä ei olisi pahitteeksi varmaankaan.
- Anonyymi00031
24 kommenttia poistettu tästäkin ketjusta. Käsittämätöntä,
mutta ihmettelyn taito on hyvä säilyttää, muuten ei opi enää mitään uutta.
Kaikkia aiheita kannattaa yrittää, ei koskaan voi tietää mikä aihe vetää
ja tuskin sellaista aihetta onkaan, joka jokaista kiinnostaisi ja siksi
valinnanvapaus on onni, voi valita mihin aiheisiin osallistuu.
En pysty ymmärtämään niitä, jotka aiheita moittivat,
kun eivät kuitenkaan itse tee yhtään aloitusta.
Ei täällä ole kenenkään velvollisuus miellyttää aiheillaan jotakuta
yksittäistä ihmistä, joka vain odottaa uusia aloituksia päästäkseen
haukkumaan niitä ja kieltämään, että tästä aiheesta ei saa kirjoittaa. - Anonyymi00032
Liikaa empatiaa.
Harva varmaan uskoo, mutta mulla taipumus olla liika empaattinen. Aattelen liikaa toisten käsityksiä ja yritän muka jotenkin ymmärtää niitä.
Ois paree olla vaan itekeskeinen asshole. Pääsis vähemmällä.
Luonne juttuja, hankala kovin muuttuakkaan.
Kyllä mä joskus osaan heittäytyä kusipääksi, siitä vaan tahtoo tulla kelju fiilis.
Mutta näillä on menty, joskus paremmalla, ja usein huonommalla menestyksellä.
=DW=- Anonyymi00034
Voiko olla liikaa empatiaa ? Hyvähän se on, että pyrkii ymmärtämän muita.
Se on elämän perusasia jos aikoo tulla toimeen ihmisten kanssa.
- Anonyymi00033
Rennompaa elämänotetta olisin kaivannut koko ikäni.
- Anonyymi00035
En mitään koska oon tyytyväinen itseeni heikkouksineen ja vahvuuksineen.
- Anonyymi00036
Olen jo tässä elämäni aikana pyrkinyt muuttamaan joitain toimintatapojani tiukemmiksi.
Karsinut hyväntahtoisuuttani. Hyväntahtoista ihmistä pidetään vain typeryksenä ja pyritään hyväksikäyttämään. Sanon jo käytökselläni, ilman sanoja "EI!" kaikelle mikä ei liity minuun ja jossa muutoin joutuisin vain lisää hyväksikäytetyksi.
Olen jättänyt kaikki aiemmat "ystäväni", joiden seura jo nuorempana vain vahingoitti itseäni eri tavoin. Nämä nettikeskustelut riittävät minulle. Mitä nyt joskus naapurien kanssa vaihdan pari sanaa pihamaalla. Heihinkin haluan pitää enemmän etäisyyttä.
Eräälle rappuumme muuttaneelle ulkomaalaistaustaiselle alkoholistinaiselle osoitin ystävällisyyttä. Kerran kun hän jälleen umpipäissään tuli soittelemaan ovikelloa ja pyysi soittamaan huoltofirmaan, kun oli avaimet jääneet kotiin (ja känny sammunut ?), vein hänelle voileivän rappuun. Lopulta tilanne kehittyi suoraksi häiriköinniksi, tuli kerran yöllä potkimaan oveani, kunnes sai kaikesta, rapun muista asukkaista piittaamattomasta mölyköinnistään häädön. Lähimmäisenrakkaus vain vahingoitti itseäni, hän sai hyödyn, minä häneltä potkut.
Luonnostani tervehdin vieraitakin naapureita pihalla, nyk. yritän laittaa rajan tällekin, tarpeettomalle ystävällisyydelle, se kääntyisi lopulta vain itseäni vastaan.
Nyt jaan hyväntahtoisuuttani vain oman oikeudenmukaisen ajatteluni mukaan, pelkille siivestäjille ei mitään sijaa. Naapurit opetelkoot pitämään avaimensa omassa taskussaan. Pääosa naapureistamme osaakin tämän.- Anonyymi00038
minä tervehdin niitäkin piruuttani jotka ei tervehdi minua ja huomannut että näyttäneet hapanta naamaa minulle.
- Anonyymi00039
tervehtimättömyys on huonotapaista mut ehkä joillaki ihmisillä on se tapa että haluaa tervehtiä vain tuttuja/perheenjäseniä.
Kaupassa tosin kun asioin niin on siellä muutamia myyjiä jotka ei tervehdi . Kauppiaan tärkein tehtävä on palvella asiakasta.
- Anonyymi00037
Turruttaisin itseni kanssaihmisten omaan napaan tuijottamisen suhteen.
Näkyy kaikkialla. Ei välitetä tippaakaan oman toiminnan vaikutuksesta muihin.
Yksinkertaisimpana, ja onneksi harmittomana esimerkkinä pantittomien marketin ostoskärrien jättäminen.
Toinen asia on suomalaisten flegmaattisuus. Vaikka iskisi naskalin ahteriin niin viiteen sekunttiin ei eväkään värähtäisi. Töllätään toisten tiellä. Tyypillistä liikenteessä.- Anonyymi00040
Tuo oli hyvä. Päivän pyrskähdys. :D
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551