mikä se olisi ?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Parempi olla härppimättä asioita mitkä ovat mitä pitääkin, siinähän tunaroisi kokonaisuuden jos lähtisi poimimaan kirsikoita kakusta, ymmärtämättä että niillä kakun oudoilla rusinoillakin on merkitys.
- Anonyymi00002UUSI
Haluaisin enemmän "pölhöydenkestävyyttä". Sietokykyni tyhmyyttä kohtaan
on aika alhaalla. Se voi johtua siitä, että he ovat yhä enemmän äänessä
möykkäämässä luullen olevansa kaikessa oikeassa, vaikkeivät mitään ymmärrä.
Useimmiten he ovat rasisteja.- Anonyymi00003UUSI
Tarkoitatko persuja ?
- Anonyymi00004UUSI
En muuttaisi mitään. Tähän asti selvinnyt tällä ”persoonalla”, niin enköhän vielä loppumatkankin selviä.
- Anonyymi00005UUSI
Vähän edes kiinnostusta ihmisiä kohtaan talossa, että edes tietäisi ketä omassa rapussa asuu. Tervehdin mennen tullen jokaista, ei aavistustakaan, asuvatko talossa vai ovatko käymässä. Käytöstavat sentään olen opetellut joskus.
Kun sitten ryhmissä keskustellaan ja ensin esittäydytään, keskityn jokaiseen läsnäolijaan ja kuuntelen hänen kertomaansa. Se on eri juttu.
Muutenkin voisin olla vähän kiinnostuneempi ympäristöstäni. En siis huomaa mitään ympärilläni kun kävelen paikasta toiseen, vain kävelyn kohde on mielessä ja ajatukset missä sattuu milloinkin, täysin omassa maailmassani. Ehkä tulipalon huomaisin. - Anonyymi00028UUSI
Vähän hällä väliä -tyyliä ei olisi pahitteeksi varmaankaan.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495