Peloista

Anonyymi-ap

Mikä on sinun suurin pelkosi?
Se, että saa pakit?
Se, että tulee suhteessa satutetuksi?
Se, että tulee jätetyksi?
Se, että toinen osoittautuukin toisenlaiseksi kuin olit ajatellut?
Vai joku muu...

50

357

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Joku muu. Ja oikeastaan jotkut muut 😇 on se, ketkä eniten joutuvat miettimään tuota ja muitakin asioita. Pitkäänkin.

• Anonyymi00003
        UUSI

Et halua kertoa?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Et halua kertoa?

En. Miksi kertoisin. Odotelkoot nyt ihan rauhassa.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En. Miksi kertoisin. Odotelkoot nyt ihan rauhassa.

Jaa, ok.

• Anonyymi00002
      UUSI

Se että kaipaukseni on turhaa. Että en saa häntä koskaan tai että hän ei minusta piittaa yhtään tai on jo toisen kanssa.

• Anonyymi00011
        UUSI

❤️

• Anonyymi00004
      UUSI

Läheisyys on suurin pelkoni.

• Anonyymi00006
        UUSI

Osaisitko ja haluaisitko vähän avata asiaa, että ymmärtäisin paremmin?
        Onko siellä taustalla jotain muuta vai suoraan läheisyys ja tarkoittaako se henkistä vai fyysistä vai molempia?

• Anonyymi00010
        UUSI

❤️

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Osaisitko ja haluaisitko vähän avata asiaa, että ymmärtäisin paremmin?
        Onko siellä taustalla jotain muuta vai suoraan läheisyys ja tarkoittaako se henkistä vai fyysistä vai molempia?

Fyysinen läheisyys on helpompaa. Ei mitään ongelmia olla lähekkäin, koskettaa jne. Sitä itseasiassa välillä janoan. Henkinen läheisyys on se "vaarallisempi" osuus. En pidä itsestäni (itse asiassa usein vihaan itseäni), ja jos joku pääsee liian lähelle, hän on ihan varmasti sitä mieltä, että tuo on myös perusteltua. Eli riittämättömyyden tunne on varmaan se pohjimmainen syy siellä. Ehkä jonkinlainen ajatus siitä, että en vain osaa olla ihminen, joka ansaitsisi edes tulla pidetyksi. Minä tiedän tuon. Pelkään, että muutkin saavat sen selville.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Fyysinen läheisyys on helpompaa. Ei mitään ongelmia olla lähekkäin, koskettaa jne. Sitä itseasiassa välillä janoan. Henkinen läheisyys on se "vaarallisempi" osuus. En pidä itsestäni (itse asiassa usein vihaan itseäni), ja jos joku pääsee liian lähelle, hän on ihan varmasti sitä mieltä, että tuo on myös perusteltua. Eli riittämättömyyden tunne on varmaan se pohjimmainen syy siellä. Ehkä jonkinlainen ajatus siitä, että en vain osaa olla ihminen, joka ansaitsisi edes tulla pidetyksi. Minä tiedän tuon. Pelkään, että muutkin saavat sen selville.

Olen täällä ennenkin kirjoittanut, että itselleen pitää olla lempeä ja puhua itselleen itsestään kauniisti. Keskittyä niihin hyviin puoliin itsessä ja vahvistaa niitä. Se mitä itsestämme ajattelemme ja mitä toistamme itsellemme saa meidät uskomaan siihen.
        Mitä arvostat toisissa? Onko siinä päivityksen paikka, sitä voi pohtia. Kuka sinä oikeasti olet?
        Jos mietit, miten ajattelet muista ihmisistä, huomaat ehkä, ettei se pitäminen tai toisesta pitämättömyys ole jostain yhdestä ominaisuudesta kiinni, vaan kun ihminen pitää toisesta, niin hän pitää vaikka on on niitä "särmiä" ja vähemmän hyviä piirteitä. Itseasiassa, kun jostain ihmisestä pitää, sitä on hyvin vaikea muuttaa muuksi. Ja ne eri piirteet tekee sinusta juuri sinut.
        Emme voi olla kaikkien mieleen 🙂 pääasia on olla rehellisesti sellainen kun on, niin oikeanlaiset ihmiset pitävät sinusta silloin ja oikeista syistä.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olen täällä ennenkin kirjoittanut, että itselleen pitää olla lempeä ja puhua itselleen itsestään kauniisti. Keskittyä niihin hyviin puoliin itsessä ja vahvistaa niitä. Se mitä itsestämme ajattelemme ja mitä toistamme itsellemme saa meidät uskomaan siihen.
        Mitä arvostat toisissa? Onko siinä päivityksen paikka, sitä voi pohtia. Kuka sinä oikeasti olet?
        Jos mietit, miten ajattelet muista ihmisistä, huomaat ehkä, ettei se pitäminen tai toisesta pitämättömyys ole jostain yhdestä ominaisuudesta kiinni, vaan kun ihminen pitää toisesta, niin hän pitää vaikka on on niitä "särmiä" ja vähemmän hyviä piirteitä. Itseasiassa, kun jostain ihmisestä pitää, sitä on hyvin vaikea muuttaa muuksi. Ja ne eri piirteet tekee sinusta juuri sinut.
        Emme voi olla kaikkien mieleen 🙂 pääasia on olla rehellisesti sellainen kun on, niin oikeanlaiset ihmiset pitävät sinusta silloin ja oikeista syistä.

Pahoitteluni suoruudesta, mutta et taida ymmärtää itsevihan kokemuksesta mitään. Helpommin sanottu kuin tehty, että puhuu lempeästi ja kauniisti Trumpista tai vaikka Pol Potista. Tai etsii asioita, joita arvostaa jossain hyödyttömässä, loismaisessa pskanokassa, joka ei olemassaolollaan tuo mitään hyvää tähän maailmaan. Kultaa pskasta ei saa mitenkään, vaikka kuinka kiillottaisi.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Pahoitteluni suoruudesta, mutta et taida ymmärtää itsevihan kokemuksesta mitään. Helpommin sanottu kuin tehty, että puhuu lempeästi ja kauniisti Trumpista tai vaikka Pol Potista. Tai etsii asioita, joita arvostaa jossain hyödyttömässä, loismaisessa pskanokassa, joka ei olemassaolollaan tuo mitään hyvää tähän maailmaan. Kultaa pskasta ei saa mitenkään, vaikka kuinka kiillottaisi.

Tarkoitin, että pitää puhua itsestään itselle lempeästi.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tarkoitin, että pitää puhua itsestään itselle lempeästi.

Ymmärrän aivan hyvin, mitä tarkoitit. 🙄 Sinä et ymmärtänyt minun pointtiani, joka oli se, että jos näet itsesi pskakasana, niin on ihan helvetin hankala ruveta "puhumaan itselleen lempeästi". Se on ihan sama kuin sinä yrittäisit nyt ruveta puhumaan lempeästi ja etsimään kauniita puolia Trumpista tai jostain muusta saastana pitämästäsi ihmisestä, jonka olemassaolosta ei ole muuta kuin haittaa. Lähtökohtaisesti itseään vihaava ihminen ei näe mitään syytä puhua itselleen lempeästi eikä hän osaa löytää itsestään mitään hyviä puolia, joihin "keskittyä" tai joita "vahvistaa". Jos ammattilainen terapiassa ei saa itsevihaa poistettua minusta, niin ei saa joku anonyymi keskustelupalstallakaan.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ymmärrän aivan hyvin, mitä tarkoitit. 🙄 Sinä et ymmärtänyt minun pointtiani, joka oli se, että jos näet itsesi pskakasana, niin on ihan helvetin hankala ruveta "puhumaan itselleen lempeästi". Se on ihan sama kuin sinä yrittäisit nyt ruveta puhumaan lempeästi ja etsimään kauniita puolia Trumpista tai jostain muusta saastana pitämästäsi ihmisestä, jonka olemassaolosta ei ole muuta kuin haittaa. Lähtökohtaisesti itseään vihaava ihminen ei näe mitään syytä puhua itselleen lempeästi eikä hän osaa löytää itsestään mitään hyviä puolia, joihin "keskittyä" tai joita "vahvistaa". Jos ammattilainen terapiassa ei saa itsevihaa poistettua minusta, niin ei saa joku anonyymi keskustelupalstallakaan.

En ole täällä terapioimassa ketään, vaan koitan tuoda ehkä jotain jollekin.
        En tiedä mistä itse vihasi kumpuaa tai mitä sille pitäisi tehdä. Jotainhan sinulle on varmaan tapahtunut sellaista, mitä et osaa antaa itsellesi anteeksi tai päästää irti. Joskus se on sellaista, mitä ei vielä itsekään tiedosta.

• Anonyymi00009
      UUSI

suurin pelko oli joskus semmonen muiden puolelta tuleva maineen tahraaminen ja ns kertomukset minun sek suaalisuudesta ja olemisesta todistin vääräksi monia ja silti ne hommathan jatku eli semmonen minun väärinymmärtäminen ja minun asioista jauhaminen ympäri kyliä

nykyään en pelkää edes tota koska se on aivan sama mitä kukakin pohtii

• Anonyymi00012
      UUSI

Kokenut kaikki nuo elämässäni sekä menettänyt terveyden sairastunut vakavasti. Se on elämää. Suurin pelkoni liittyy läheisien hyvin vointiin.

• Anonyymi00014
      UUSI

En pelkää enää mitään. Parisuhteita on päättynyt yllättävästi, ilman mitään syytä. Ystäviä ja sukulaisia on menehtynyt. Tuntuu että olen kaiken kokenut, mutta en ole siitä kuitenkaan lannistunut ja uskon edelleen rakkauteen.

• Anonyymi00016
      UUSI

En pelkää mitään noista asioista, olen elämässäni kokenut tarpeeksi ymmärtääkseni kuinka suhteessa ollaan ja kuinka suhteeseen ylipäätään kannattaa ryhtyä. Ihminen osoittautuu enää hyvin harvoin toisenlaiseksi kuin ajattelin, enkä usko että valitsisin naista joka haluaisi satuttaa minua. Valitsen nykyisin naisen vain ja ainoastaan rakkauden vuoksi ja rakkaudentunteella, en ole kiinnostunut muista seikoista. Ja olen valmis ymmärtämään että rakkaus kestää ihmisillä oman verran, mutta vuosia se yleensä kestää ja osaan nauttia joka hetkestä ja ajasta jonka saa naiseni kanssa viettää,
      jos hän kokee että hänen osaltaan rakkaus on tullut päätökseensä, häntä ei sido enää sydänlupaukset vaan hän saa palkinnoksi tehdä mielensä ja onnensa mukaan. Teen aina parhaani itse asioiden eteen, enkä ole vaativa. Suurimpana koitin kivenä koen suhteeseen päätymisen, en pelkää pakkeja koska jokaisella ihmisellä on valinnanvapaus ja se että tykkää toisesta ei tarkoita että se olisi molemmin puoleista, Suren tietysti suruni kuten kaikki muutkin, mutta rakkauteni säilyy siitäkin huolimatta. Mutta ne ensi askeleet on monesti hankalampia, vaikka uskallankin ehdottaa jotain rakkaalleni, alan ajattelemaan kuinka hän sen kokee? onko se hänestä ikävän tuntuinen juttu tai kiinnostaako häntä yleensä mikään missä ollaan lähellä toisiaan tai teenkö hänelle epämiellyttävän tunteet tai olon. Rakkaus on usein hemmetin herkkä juttu, vaikka jokin vetää mielettömästi toista kohtaan, haraa jokin ja yrittää kampittaa kauniita asioita. Viime yönä näin unen jossa olin rakastettuni kotona ensimmäisen kerran, siinä hyörittiin ympyrään niin kuin jännittyneenä on tapana. Pysähdyttiin kuitenkin ja seisoimme vastakkain, nostin hänet syliin ja pienessä hetkessä mietin, oliko sopivaa ottaa häntä pepun alta ja nostaa mutta unohdin sen nopeasti. Suutelin siinä häntä ihan täydellä melko pitkään, hän kannatteli itseään jaloilla ja tuntui kevyelle, syrjäsilmällä vilkaisin sohvaa jota kohti olimme liikkumassa, punnersin itseni voimaa täyteen ja kumarruin laskemaan hänet höyhenen kevyesti sohvalle, pelkäsin kompastuvani hän sylissä ja satuttavani, mutta kaikki sujui ongelmitta ja jatkoimme suudelmaa. pitkän hetken kuluttua irrottauduimme ja hengästyneenä sanoin hänelle: "ensi suudelmakin taisi tulla koettua" Johon hän sievästi punehtunein poski; "toista en taida uskaltaa kokeillakaan". Eli kyllä hän nainen on pelkoni osoittanut turhaksi.
      https://www.youtube.com/watch?v=H0zsxq3kYvc&list=RDH0zsxq3kYvc&start_radio=1

• Anonyymi00025
        UUSI

❤️ Tuntuiko suudelma hyvältä ja oikealta?
        biisiä en vielä edes kurkannut... saa nähdä mitä siellä on.

• Anonyymi00043
        UUSI

• Anonyymi00018
      UUSI

Pelkään draamaa. Elämässäni on jo riittävästi herkkiä ihmisiä, joista saan pitää huolta ja joiden kanssa viestitellä yötä myöten. Yksi tällainen lisää, niin huoli- ja syyllisyystaakkani romahduttaa mut ja sitä kautta monta muuta ihmistä. Oikeastaan kaipaan kaivatustani vain satunnaisia yllätyskohtaamisia ja niissä tuntuvaa fyysistä ja henkistä yhteyttä.
      Naiselta

• Anonyymi00021
        UUSI

Et osaa itse pitää rajojasi, eikä se tee muista heikkoja.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tiedostan tämän ja siksi yritän pitää etäisyyttä kaivattuun. Ja asettaa myös muille rajoja. Mitä tarkoitat, että ei tee muista heikkoja? En ajattele muita heikkoina.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sinä leikit naista esittävän kommentti en parissa taas naisten psykologian asiantuntijaa vai? Tai mitä nämä daijut syyllistyssaarnat nyt onkaan. T naiselta

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sinä leikit naista esittävän kommentti en parissa taas naisten psykologian asiantuntijaa vai? Tai mitä nämä daijut syyllistyssaarnat nyt onkaan. T naiselta

Tämä kaveri on niin oppikirjaesimerkki antisosiaalisesta persoonasta, että melkein naurattaa. Lisäys

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tiedostan tämän ja siksi yritän pitää etäisyyttä kaivattuun. Ja asettaa myös muille rajoja. Mitä tarkoitat, että ei tee muista heikkoja? En ajattele muita heikkoina.

Anteeksi, käytin väärää sanaa
        tarkoitin tätä:
        "Pelkään draamaa. Elämässäni on jo riittävästi herkkiä ihmisiä, joista saan pitää huolta"
        Tämä liittyy siihen rajojen vetämiseen. Se, että jollain on aina jotain draamaa ja tapahtumaa, ei tarkoita, että se ihminen on herkkä, ainakaan siinä muodossa miten minä herkkyyden näen.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Anteeksi, käytin väärää sanaa
        tarkoitin tätä:
        "Pelkään draamaa. Elämässäni on jo riittävästi herkkiä ihmisiä, joista saan pitää huolta"
        Tämä liittyy siihen rajojen vetämiseen. Se, että jollain on aina jotain draamaa ja tapahtumaa, ei tarkoita, että se ihminen on herkkä, ainakaan siinä muodossa miten minä herkkyyden näen.

Tunnen kyllä lapseni ja tiedän heidän herkkyyden asteensa. Kaivatun herkkyydestä ja elämän draamoista ei ole tarkkaa tietoa, mutta jotain aavistusta. Vedän rajoja niille, kenelle pystyn tässä tilanteessa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ei nuo ole suurimpia pelkoja, mutta on se iso pelko, että annan itseni rakastua ja sitten olenkin toiselle vain jokin kevyt ohimenevä ihastus. Se syö miestä.

• Anonyymi00041
        UUSI

Ja naista..tuntuu kamalalta.

• Anonyymi00020
      UUSI

Suurin pelko on se, että miksi ihmiset ei näe käyttäytymisen taakse ja osaa olla myötätuntoisia? Miksi herkkyyteen vastataan vihalla? Miksi pitää egoilla? Tämä ei nyt koske kaivattuani. Mutta useimmat ihmiset saa voimaan pahoin. Ollaan lempeitä toisillemme kaikissa kohtaamisissa. Se ei ole heikkoutta.

• Anonyymi00022
        UUSI

Monella on suojamuurina tuollainen käytös ja vie aikaa päästä sen läpi. Vaatii vahvuutta jaksaa itse olla lempeä nimenomaan heitä kohtaan.
        Aina se ei ole sen arvoista ja silloin on hyvä, että tuollainen käytös tulee ilmi, mutta sen ei saa antaa mennä ihon alle, eikä se määritä sinua.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Monella on suojamuurina tuollainen käytös ja vie aikaa päästä sen läpi. Vaatii vahvuutta jaksaa itse olla lempeä nimenomaan heitä kohtaan.
        Aina se ei ole sen arvoista ja silloin on hyvä, että tuollainen käytös tulee ilmi, mutta sen ei saa antaa mennä ihon alle, eikä se määritä sinua.

Ei määritä. Tarkoitan ihan yleisellä tasolla tuntemattomia ihmisiä. Jotkut ihmiset ei tajua miten joku epäystävällinen kohtaaminen voi jättää jäljen etenkin nuoriin ihmisiin.

• Anonyymi00023
      UUSI

Se että kuluttaa aikaa sontaan.

AIKAA Ei saa takaisin. Samoin energian tuhlaaminen ihmiseen joka ei sitä ansaitse EIKÄ alunperinkään ansainnut on ÄÄRETTÖMÄN raskasta.

Kaikki mahdolliset itsesyytökset miksi valitsi sen ihmisen elämäänsä, panosti tähän tai aiemmin kokemani "Mitä tein väärin".

ja sitten JOKU IDIOOTTI sanoo "molemmissa osapuolissa on aina vikaa".

Suurin ongelma naisissa on että he eivät tiedä mitä haluavat ja jos tietävät eivät sitä kerro sekä kuvittelevat ITSESTÄÄN liikoja eivätkä kerro sitä miehelle.

Se kaikki vitun aktiivisuus, yrittäminen yms. on aivan sama kun lopulta kyse oli seksistä ja kivassa yhdessä olosta, mutta muuten jäljelle ei jää yhtään mitään. Siksi naisia pitääkin kohdella sellaisina.

Nainen päättää kuka harrastaa hänen kanssaan seksiä, mies päättää tulee siitä parisuhde.
      MUISTAKAA TUO SÄÄNTÖ. Älkää tuhlatko aikaa turhiin muijiin ja huoriin tai kavereina roikkumiseen.

Sisään ja ulos, siinä sääntö miehille.

• Anonyymi00027
        UUSI

Tää vetää vähän mielen matalaksi. Jostain olet suuttunut ja katkera jollekin. Silti pitäisi jaksaa uskoa, että ihmisiä on erilaisia, eikö kohdella kaikkia samoin, perustuen oletukseen.
        Tuskin pidät tästä tai otat edes harkintaan, mutta sinuna miettisin Miksi olet valinnut tietyn tyyppisiä ihmisiä elämääsi ja mikä se peruste on. Jos mennään nopeasti ja ulkonäkö tai hauskuus ja kepeys edellä, niin tulee helpommin pettymyksiä. Pettymyksiä siihen omaan mielikuvaan ihmisestä.
        Olisi vielä muutakin, mutta jätän tämän nyt tähän.

• Anonyymi00050
        UUSI

Toivottavasti kukaan nainen ei erehdy sinuun. Katkeruus paistaa läpi.
        PS: Nainen päättää myös sen, tuleeko parisuhdetta vai ei.

• Anonyymi00026
      UUSI

Niin. Sain vähän niinkuin pakit ja nyt en uskalla.

• Anonyymi00034
        UUSI

Mitä tarkoittaa "vähän niin kuin pakit"?

• Anonyymi00030
      UUSI

Jos on pakko saada tietää, niin minun suurin pelkoni on VERENLUOVUTUS

• Anonyymi00032
        UUSI

rumahan se on

• Anonyymi00037
      UUSI

Pelkään että maito pierettää ja turvottaa, siksi en juo enääN

• Anonyymi00039
      UUSI

On tapahtunut sen verran jo elämässä ettei tarvitse enää pelätä mitään

• Anonyymi00042
      UUSI

Mulla ei oo oo enää pelkoja.
      Oon jo menettänyt aivan kaiken
      Mikä elämässä oli arvokasta ja tärkeää
      Viimein suuri kauhu oli että ihminen josta tykkäsin osoittautuu aivan toisenlaiseksi
      Ja meistä ei voi tulla meitä syystä tai toisesta.
      Kaikki muut pelottavat jutut paitsi oma kuolema on jo kohdattu .
      Mitää muuta ei oo jäljellä
      Naiselta

• Anonyymi00044
      UUSI

Hänen välittäminen on ollut minun voimavarani pitkää, vaikka hän ei sitä tiedä eikä olla oikeasti tekemisissä. Pelkään, että en oikeasti riitä hänen tarpeisiinsa, mutta ehkä se tieto olisi sitten keino päästää irti.

• Anonyymi00045
      UUSI

Suurin pelkoni on se, että lapseni ja lapsenlapseni tuhotaan tämän rikollisen yhteiskunnan toimesta. Natsismi elää ja voi hyvin.

• Anonyymi00046
      UUSI

Se varmaan, että tykättäisiin toisistamme ja haluttaisiin olla yhdessä, mutta kumpikaan ei uskalla.

• Anonyymi00047
        UUSI

No tämäpä hyvinkin.

• Anonyymi00048
      UUSI

Mä luulen että tulisi esille se mielikuvitusperhe ja sen jälkeen asia leviäisi ja hänen maine olisi mennyt sekä mahdollinen tuomio

• Anonyymi00049
      UUSI

RAUETKOON TÄMÄ HYÖKKÄYKSESI TYHJIIN!!!!!!

• Anonyymi00051
      UUSI

Kaivatulleni tiedoksi, että vaikka olen mukamas vahvan psyykkeen omaava, siitä huolimatta reagoin vahvasti fyysisesti jos säikähdän tai pelkään pahinta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      301
      1065
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      877
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      76
      855
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      71
      755
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      701
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      685
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      597
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      587
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      42
      531
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      49
      529
    Aihe