Muistakaa tytöt tämä

Anonyymi-ap

Jos nainen oikeasti haluaa miehen niin kyllä hän siihen keinot löytää.

31

198

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jaahas.

• Anonyymi00005
        UUSI

Mitä aistimuksia mahtoi tällä kertaa tulla jonkun avauksesta iso taapero? TT

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitä aistimuksia mahtoi tällä kertaa tulla jonkun avauksesta iso taapero? TT

Onko tuolla K pölvästillä nk faneja vielä btw

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onko tuolla K pölvästillä nk faneja vielä btw

Öllöläm möllölässä kuka tahansa,jolla on säkit saattaa olla kova superstara. Olenko minä ny kohtuuton liioittelija Vai?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Öllöläm möllölässä kuka tahansa,jolla on säkit saattaa olla kova superstara. Olenko minä ny kohtuuton liioittelija Vai?

Ehkä olin. Taitaa olla vain pääpirujen pääkaupungin parin hitaan laitaoikealta sanKari jos sitäkään tämä katsokaa minua verkkovoyeristi, mutta potut bataattina

• Anonyymi00002
      UUSI

Jalat levälleen :)

• Anonyymi00006
        UUSI

En näe tätä ratkaisuna dude

• Anonyymi00003
      UUSI

Kyllä on selvää, että osoitan selvästi kiinnostukseni ja halun mutta en jahtaa tai tarvi keinoja sillä en ole epätoivoinen. Kunnioitan miehen rajoja ja tahtoa. Pikkutyttöjen ja b-luokan naisten täytyy turvautua likaisiin keinoihin kun eivät muuten saa miestä.

• Anonyymi00033
        UUSI

Heiiii, saisiko tosiaan tällainen heikompiaineksinen nainenkin miehen joillain "likaisilla keinoilla"? Mitä ne mahtaa olla, kun minä tosiaankin haluaisin miehen, mutta en vain tunnu saavan.

• Anonyymi00004
      UUSI

Joo, pitää vähintään pölykapseli pölliä ja jos hän osaa oikean oven taakse, on se kohtalo. Teleantipatia nääs kertoo, että lähellä ollaan hereillä, joten pierrään yksi piilovinoiluvitsi eräiden leveän pelilaudan kuhnureille

• Anonyymi00020
        UUSI

Mr tietolähde mäjeltä se niin pieteetillä jaksoi uskoa tärkeänä tosi sokeasti ja kylvää väkivaltaisia ajatusmalleja muille jäis tuokin. Ei voi pitää miehenä näitä

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mr tietolähde mäjeltä se niin pieteetillä jaksoi uskoa tärkeänä tosi sokeasti ja kylvää väkivaltaisia ajatusmalleja muille jäis tuokin. Ei voi pitää miehenä näitä

Lopuksi- jos ja kun noin sairaaseen ajatusmaailmaan ehdollistuu, niin ehkä kannattaa antaa olla tervehtimiyritysten suhteen

• Anonyymi00008
      UUSI

Höpöhöpö. Nykypäivän narsistiset irtoripsiprinsessat päätyvät katkeriksi vanhoiksipiioiksi. Miituu ei tuottanutkaan haluttua tulosta ja sitten jo lähdettiinkin psykiatrin juttusille.

• Anonyymi00010
      UUSI

Aloittajalta viisas huomautus olen aivan samaa mieltä.

• Anonyymi00011
      UUSI

Tytöttelijöitä ei kukaan halua.

• Anonyymi00012
      UUSI

Sepä se, mutta jos ei oikeasti haluakaan. Sen huomaa kun alkaa miettiä, mitä asian eteen olisi valmis tekemään. Minä kyllä kannatan naisten aloitteita. Ja niitä teenkin.
      Naiselta

• Anonyymi00015
        UUSI

Sama. Kyllä me lähestytään silloin kun tulee vastaan mies, jonka oikeasti haluaa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sama. Kyllä me lähestytään silloin kun tulee vastaan mies, jonka oikeasti haluaa.

Joo, ja lopetetaan lähestyminen, jos ilmenee, että siitä seuraa vain pahaa mieltä kaikille.

• Anonyymi00013
      UUSI

Tiedoksi naiselle: vaikka olen nynny, niin en arvostele sinua enkä odota sinulta mitään. Se että olen heikko ei tarkoita, että pitää puolustaa sitä heikkoutta hyökkäämällä toisia vastaan. Joskus asiat pitää vaan hyväksyä. Jos on arka ja herkkä, niin sitten on. Muut arvostelevat, mutta ei se arvostelusta muutu miksikään. Eikä siitä jos arvostelee muita. On vain oltava kiltisti sellaisena kuin on. Mieheltä.

• Anonyymi00019
        UUSI

Toivottavasti näet joskus nuo asiat vielä muuna kuin heikkoutena ja näet ne positiiviset puolet niissä ominaisuuksissa 😘
        Joskus voi auttaa pieni huumorikin itseään kohtaan 😉

• Anonyymi00014
      UUSI

Rusinapullafeministit saapuvat kirkumaan biologiasta.

• Anonyymi00016
      UUSI

Päätit sitten näinä sukupuolineutraaleina aikoina päästää vaihteeksi femiinisen puolesi valloilleen, apa vätys peräkammarin takanurkasta? Yksikään nainen ei tytöttelisi toista... Muista se!

• Anonyymi00018
      UUSI

Ja jos haluatte ola onnellisia hankkikaa mieluummin joku söpö lemmikki.

• Anonyymi00021
        UUSI

jos oikeasti haluatte olla onnelllisia ja vapaita olkaa kahdestaan avoimessa suhteessa , sivusta muumimumma

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

jos oikeasti haluatte olla onnelllisia ja vapaita olkaa kahdestaan avoimessa suhteessa , sivusta muumimumma

En ymmärrä noita ympäriinsä nssijoita. Mut jokainen tavallaan. Itsestäni kuvottavaa 🤢

• Anonyymi00025
      UUSI

Tottakai osaa tehdä aloitteen. Osaa myös jättää rauhaan, jos toinen ei halua.

• Anonyymi00026
      UUSI

Ei välttämättä, jos on varattu.

• Anonyymi00028
        UUSI

Varattuihin ei kosketa. Elämän ensimmäinen ja viimeinen ohje.

• Anonyymi00029
        UUSI

hän mies on ollut varattu mikkelissään jo kauan mikä on ok itteä lähinnä naurattaa tuo salailun ’ laajuus’

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

hän mies on ollut varattu mikkelissään jo kauan mikä on ok itteä lähinnä naurattaa tuo salailun ’ laajuus’

Miksi pitää salata jos on varattu.

• Anonyymi00027
      UUSI

Mitä sille pitää tehdä? Lassota?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      286
      978
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      57
      779
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      59
      665
    5. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      628
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      53
      590
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      536
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      42
      531
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      487
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      485
    Aihe