Jos nainen oikeasti haluaa miehen niin kyllä hän siihen keinot löytää.
Vastaukset 31
- Anonyymi00001UUSI
Jaahas.
- Anonyymi00005UUSI
Mitä aistimuksia mahtoi tällä kertaa tulla jonkun avauksesta iso taapero? TT
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä aistimuksia mahtoi tällä kertaa tulla jonkun avauksesta iso taapero? TT
Onko tuolla K pölvästillä nk faneja vielä btw
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko tuolla K pölvästillä nk faneja vielä btw
Öllöläm möllölässä kuka tahansa,jolla on säkit saattaa olla kova superstara. Olenko minä ny kohtuuton liioittelija Vai?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Öllöläm möllölässä kuka tahansa,jolla on säkit saattaa olla kova superstara. Olenko minä ny kohtuuton liioittelija Vai?
Ehkä olin. Taitaa olla vain pääpirujen pääkaupungin parin hitaan laitaoikealta sanKari jos sitäkään tämä katsokaa minua verkkovoyeristi, mutta potut bataattina
- Anonyymi00002UUSI
Jalat levälleen :)
- Anonyymi00006UUSI
En näe tätä ratkaisuna dude
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä on selvää, että osoitan selvästi kiinnostukseni ja halun mutta en jahtaa tai tarvi keinoja sillä en ole epätoivoinen. Kunnioitan miehen rajoja ja tahtoa. Pikkutyttöjen ja b-luokan naisten täytyy turvautua likaisiin keinoihin kun eivät muuten saa miestä.
- Anonyymi00033UUSI
Heiiii, saisiko tosiaan tällainen heikompiaineksinen nainenkin miehen joillain "likaisilla keinoilla"? Mitä ne mahtaa olla, kun minä tosiaankin haluaisin miehen, mutta en vain tunnu saavan.
- Anonyymi00004UUSI
Joo, pitää vähintään pölykapseli pölliä ja jos hän osaa oikean oven taakse, on se kohtalo. Teleantipatia nääs kertoo, että lähellä ollaan hereillä, joten pierrään yksi piilovinoiluvitsi eräiden leveän pelilaudan kuhnureille
- Anonyymi00020UUSI
Mr tietolähde mäjeltä se niin pieteetillä jaksoi uskoa tärkeänä tosi sokeasti ja kylvää väkivaltaisia ajatusmalleja muille jäis tuokin. Ei voi pitää miehenä näitä
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mr tietolähde mäjeltä se niin pieteetillä jaksoi uskoa tärkeänä tosi sokeasti ja kylvää väkivaltaisia ajatusmalleja muille jäis tuokin. Ei voi pitää miehenä näitä
Lopuksi- jos ja kun noin sairaaseen ajatusmaailmaan ehdollistuu, niin ehkä kannattaa antaa olla tervehtimiyritysten suhteen
- Anonyymi00008UUSI
Höpöhöpö. Nykypäivän narsistiset irtoripsiprinsessat päätyvät katkeriksi vanhoiksipiioiksi. Miituu ei tuottanutkaan haluttua tulosta ja sitten jo lähdettiinkin psykiatrin juttusille.
- Anonyymi00010UUSI
Aloittajalta viisas huomautus olen aivan samaa mieltä.
- Anonyymi00011UUSI
Tytöttelijöitä ei kukaan halua.
- Anonyymi00012UUSI
Sepä se, mutta jos ei oikeasti haluakaan. Sen huomaa kun alkaa miettiä, mitä asian eteen olisi valmis tekemään. Minä kyllä kannatan naisten aloitteita. Ja niitä teenkin.
Naiselta- Anonyymi00015UUSI
Sama. Kyllä me lähestytään silloin kun tulee vastaan mies, jonka oikeasti haluaa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sama. Kyllä me lähestytään silloin kun tulee vastaan mies, jonka oikeasti haluaa.
Joo, ja lopetetaan lähestyminen, jos ilmenee, että siitä seuraa vain pahaa mieltä kaikille.
- Anonyymi00013UUSI
Tiedoksi naiselle: vaikka olen nynny, niin en arvostele sinua enkä odota sinulta mitään. Se että olen heikko ei tarkoita, että pitää puolustaa sitä heikkoutta hyökkäämällä toisia vastaan. Joskus asiat pitää vaan hyväksyä. Jos on arka ja herkkä, niin sitten on. Muut arvostelevat, mutta ei se arvostelusta muutu miksikään. Eikä siitä jos arvostelee muita. On vain oltava kiltisti sellaisena kuin on. Mieheltä.
- Anonyymi00019UUSI
Toivottavasti näet joskus nuo asiat vielä muuna kuin heikkoutena ja näet ne positiiviset puolet niissä ominaisuuksissa 😘
Joskus voi auttaa pieni huumorikin itseään kohtaan 😉
- Anonyymi00014UUSI
Rusinapullafeministit saapuvat kirkumaan biologiasta.
- Anonyymi00016UUSI
Päätit sitten näinä sukupuolineutraaleina aikoina päästää vaihteeksi femiinisen puolesi valloilleen, apa vätys peräkammarin takanurkasta? Yksikään nainen ei tytöttelisi toista... Muista se!
- Anonyymi00018UUSI
Ja jos haluatte ola onnellisia hankkikaa mieluummin joku söpö lemmikki.
- Anonyymi00021UUSI
jos oikeasti haluatte olla onnelllisia ja vapaita olkaa kahdestaan avoimessa suhteessa , sivusta muumimumma
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
jos oikeasti haluatte olla onnelllisia ja vapaita olkaa kahdestaan avoimessa suhteessa , sivusta muumimumma
En ymmärrä noita ympäriinsä nssijoita. Mut jokainen tavallaan. Itsestäni kuvottavaa 🤢
- Anonyymi00025UUSI
Tottakai osaa tehdä aloitteen. Osaa myös jättää rauhaan, jos toinen ei halua.
- Anonyymi00026UUSI
Ei välttämättä, jos on varattu.
- Anonyymi00028UUSI
Varattuihin ei kosketa. Elämän ensimmäinen ja viimeinen ohje.
- Anonyymi00029UUSI
hän mies on ollut varattu mikkelissään jo kauan mikä on ok itteä lähinnä naurattaa tuo salailun ’ laajuus’
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
hän mies on ollut varattu mikkelissään jo kauan mikä on ok itteä lähinnä naurattaa tuo salailun ’ laajuus’
Miksi pitää salata jos on varattu.
- Anonyymi00027UUSI
Mitä sille pitää tehdä? Lassota?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l286978Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57779- 67681
- 59665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39628- 53590
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 42531
- 48487
- 40485