Kestättekö, jos kumppaninne jättää tavaroita huiskin haiskin? Jätättekö itsekin?
Mulla on koti välillä sekaisin, suon sen itselleni. Joskus on muut asiat edellä. Mutta tykkään kyllä siististä kodista.
Kodissa tavarat sekaisin
Anonyymi-ap
3
59
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kunhan on soffat ulkona 😆
- Anonyymi00002
Kestän mainiosti, jos jättää. Teen itsekin niin. Pidän siitä, että koti on siisti, joten siivouksen jälkeen toivon sen pysyvän edes päivän parin ajan suht siistinä. Saahan niitä kerättyä, jos liikaa alkaa häiritä. Nekin toisen kamppeet sieltä kun kerää, niin eikö se ole oikeastaan rakkaudenosoitus, kun sen tekee omasta tahdosta eikä käskystä. Mielellään ainakin minä.
- Anonyymi00003
En kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881334
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1881104- 741009
- 77897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su333761Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t166738Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.191711- 54687
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5677- 43635