Mitä läheisesi ajattelevat kaivatustasi?

Anonyymi-ap

Esim.perheenjäsenet? Entä ystäväsi? Oletko pyrkinyt vaikuttamaan siihen, minkä kuvan ovat saaneet hänestä?

12

154

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kai mun mutsini hänestä ihan pitää. Ei mulla ole ainakaan mitään syytä olettaa toisin. Mutsi on ainoa, joka hänet on nähnyt. Siis käytännössä kirjaimellisesti lähinnä vain nähnyt ja vaihtanut pari sanaa. Ei mua oikeastaan juuri kiinnosta mitä he hänestä ajattelisivat. Eiväthän he hänestä ole kiinnostuneita, vaan minä. Sentään tietävät hänen olevan olemassa. Sekin on jo paljon, kun en minä välttämättä mainitsisi mitään.

• Anonyymi00002

Ei ne koskaan mitään negatiivista mulle ainakaan sanoneet. Ei meillä oo perheessä tapana haukkua toisille tärkeitä ihmisiä.

• Anonyymi00003

En harrasta tuollaista. En ole edes kertonut hänestä kenellekään.

• Anonyymi00006

Minä olen kertonut ystävälleni, että eräs mies on niin kuuma ja olen kuin pikkutyttö hänet kohdatessa. Olen myös kertonut, että kohtalo ei anna unohtaa. Kukaan ei kuitenkaan tiedä tästä jne, olen vain häntä kehunut.

• Anonyymi00004

Läheiset tietävät, että minulla on todella, todella korkea rima parisuhteelle. Eli jos veisin jonkun tapaamaan heitä, he tietävät heti kättelyssä, että on kyse erityisen hyvästä miehestä.

• Anonyymi00005

Ei ole puhuttu hänestä juuri lainkaan. Ei kenenkään kanssa.

• Anonyymi00007

Teoreettinen tilanne, koska ei ole kaivattua sillä en suostu haikailemaan kenenkään perään.

Se mitä sukuni ajattelisi valitsemastani miehestä, ei merkitsisi minulle mitään. Tuskin he edes olisivat keskenään tekemisissä satunnaisia visiittejä lukuunottamatta.

• Anonyymi00008

Kaikki ajattelevat joko myönteisesti tai neutraalisti. Eivät tosin tiedä, että minulla on tunteita häntä kohtaan. Se muuttaisi asennetta.

Tarkemmin: aikuiset lapset: ihan ok ja hauskahko miekkonen. Toinen tuntee paremmin, toinen tuskin juuri muistaa nimeä, ammattia ym.
      Puoliso: ihan normi tuttuni, ei mielipidettä. Ei ole perehtynyt hänen työhönsä eikä tekemisiinsä.
      Vanhemmat: ilmeisesti asiallinen kaveri, koska olen vuosia ollut tekemisissä työn merkeissä. Eivät ole kovin kiinnostuneita.
      Ystävät: yhteiset ystävämme tietävät, tuntevat. Eivät ole pahaa sanaa sanoneet. Eivät tiedä tunteistani. Niille, jotka eivät tunne, en ole hänestä puhunut.
      Olen puhunut kaikille hänestä pelkästään positiivista.

• Anonyymi00009

minä tuon sitä tuskaa

• Anonyymi00010

Läheiseni eivät puutu koskaan tekemisiini. Hänen kaverit meinaa hieman räkättää ja pitävät minua liian vanhana. Onhan ne kyllä oikeassakin, ihmettelen vain miksi heitä noinkin kovasti asia kiinnostaa.

• Anonyymi00011

Sukuun synnytään ilman kysymättä syntyjän mielipidettä.

• Anonyymi00012

Eivätpä he edes tiedä minulla edelleen olevan tunteita häntä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1248
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      975
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      957
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      648
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      73
      635
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      420
    8. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      407
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      399
    Aihe