HYVÄÄ PÄIVÄÄ NAISELLE

Anonyymi-ap

MUKAVALTA JA LUOTETTAVALTA MIEHELTÄ

11

172

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tunne sellaista

• Anonyymi00005

Vahva ehkä että saatan tuntea yhden.

• Anonyymi00002

Voidaan sopia niin 😅
      Hyvää iltaa mukavalle miehelle

• Anonyymi00003

EI SITÄ SOVITA KUN SE ON NIIN

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

EI SITÄ SOVITA KUN SE ON NIIN

😂😅 juu juu

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

😂😅 juu juu

LOPETA SE RÄKÄTYS

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

LOPETA SE RÄKÄTYS

Tuu vähän pusuttelemaan äläkä siellä möksötä

• Anonyymi00007

Älä valehtele 😁

• Anonyymi00008

EN VALEHTELE

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

EN VALEHTELE

Mä nään, että sun korvat heiluu.

• Anonyymi00010

Joo hyvää päivää täältäkin. Täällä Helsingissä Suomenlinnan Cafe Piper on tosi kaunis kahvipaikka. Toinen samanlainen löytyy töölönlahdesta Sinisen Huvilan Kahvila.

Sinisen Huvilan Kahvila KUVA
      https://cocoaetsimassa.fi/wp-content/uploads/2023/08/Helsinki-kesakahvilat-Sinisen-huvilan-kahvila.png

Cafe Piper KUVA
      https://reisen-mit-kindern.at8.de/wp-content/uploads/2019/08/Helsinki_Kahvila-Piper_Suomenlinna2.jpg

Niissä on ihanaa käydä kahvilla. Sinisen Huvisen kahvilassa tosin, pistää sääliksi kioskin tytöt, koska maisema siitä pienestä kopista on huvilan seinään päin...

Kannattaa näin kesällä muuten laittaa ihan reilusti sitä viiskymppistä aurinkorasvaa. Itse näppään aina pisteen otsaan, poskille, leukaan, kummalekin puolelle kaulaa ja niskaa ja siitä levittelen sitten, käy ihan kätsysti.

Kun ilta tulee, niin aurinkorasvat saa ihan kivasti pois kuorimalla ne kasvoista kahvinpuruilla, siis jos iho kestää. Saa sattua vähän, se ei haittaa (minua ainakaan). Sen jälkeen ottaa oliiviöljyn, painaa pullon suun kiinni kämmenen ja spulauttaa kaksi länttiä kämmenelle niin, että pullo on kummalakin kerralla kiinni kämmenessä. Sillä rsvamäärällä rasvailee sitten ihon hyväks. Silmienympärysten kanssa pitää olla varovaisempi, siellä iho on ohuempaa, auroinkolasoset kannattaa olla.!

Ehkä se on vähän homoa näin miehenä tämöisiä jutella, mutta kyllä mä oon ihan homomiehellekin kertonut kaikista kollagen beauty -pillereistä ja tälleen, sanoikin, että hän voisikin pitää itsestään vähän parempaa huolta. Sillekin joutui muuten itse halia ehdottamaan, ihmiset ei juurikaan halaa, tuntuu että ainoastaan huippujalkapalloilijat saa halata, jostain syystä. En ole kuitenkaan se tyyppi, joka tekee HUGS tagia. En mä halua töhriä seiniä, ei oo semmoista tarvetta.

Jees, mutta eipä tässä sen kummempaa. Toivottavasti siellä blörisee ihan kivasti! Moimoi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1258
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      995
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      663
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    9. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      409
    Aihe