MUKAVALTA JA LUOTETTAVALTA MIEHELTÄ
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
En tunne sellaista
- Anonyymi00005
Vahva ehkä että saatan tuntea yhden.
- Anonyymi00002
Voidaan sopia niin 😅
Hyvää iltaa mukavalle miehelle- Anonyymi00003
EI SITÄ SOVITA KUN SE ON NIIN
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
EI SITÄ SOVITA KUN SE ON NIIN
😂😅 juu juu
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
😂😅 juu juu
LOPETA SE RÄKÄTYS
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
LOPETA SE RÄKÄTYS
Tuu vähän pusuttelemaan äläkä siellä möksötä
- Anonyymi00007
Älä valehtele 😁
- Anonyymi00008
EN VALEHTELE
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
EN VALEHTELE
Mä nään, että sun korvat heiluu.
- Anonyymi00010
Joo hyvää päivää täältäkin. Täällä Helsingissä Suomenlinnan Cafe Piper on tosi kaunis kahvipaikka. Toinen samanlainen löytyy töölönlahdesta Sinisen Huvilan Kahvila.
Sinisen Huvilan Kahvila KUVA
https://cocoaetsimassa.fi/wp-content/uploads/2023/08/Helsinki-kesakahvilat-Sinisen-huvilan-kahvila.png
Cafe Piper KUVA
https://reisen-mit-kindern.at8.de/wp-content/uploads/2019/08/Helsinki_Kahvila-Piper_Suomenlinna2.jpg
Niissä on ihanaa käydä kahvilla. Sinisen Huvisen kahvilassa tosin, pistää sääliksi kioskin tytöt, koska maisema siitä pienestä kopista on huvilan seinään päin...
Kannattaa näin kesällä muuten laittaa ihan reilusti sitä viiskymppistä aurinkorasvaa. Itse näppään aina pisteen otsaan, poskille, leukaan, kummalekin puolelle kaulaa ja niskaa ja siitä levittelen sitten, käy ihan kätsysti.
Kun ilta tulee, niin aurinkorasvat saa ihan kivasti pois kuorimalla ne kasvoista kahvinpuruilla, siis jos iho kestää. Saa sattua vähän, se ei haittaa (minua ainakaan). Sen jälkeen ottaa oliiviöljyn, painaa pullon suun kiinni kämmenen ja spulauttaa kaksi länttiä kämmenelle niin, että pullo on kummalakin kerralla kiinni kämmenessä. Sillä rsvamäärällä rasvailee sitten ihon hyväks. Silmienympärysten kanssa pitää olla varovaisempi, siellä iho on ohuempaa, auroinkolasoset kannattaa olla.!
Ehkä se on vähän homoa näin miehenä tämöisiä jutella, mutta kyllä mä oon ihan homomiehellekin kertonut kaikista kollagen beauty -pillereistä ja tälleen, sanoikin, että hän voisikin pitää itsestään vähän parempaa huolta. Sillekin joutui muuten itse halia ehdottamaan, ihmiset ei juurikaan halaa, tuntuu että ainoastaan huippujalkapalloilijat saa halata, jostain syystä. En ole kuitenkaan se tyyppi, joka tekee HUGS tagia. En mä halua töhriä seiniä, ei oo semmoista tarvetta.
Jees, mutta eipä tässä sen kummempaa. Toivottavasti siellä blörisee ihan kivasti! Moimoi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409