Pelottaa nähä yks netti kaveri ekaa kertaa:(

Anonyymi-ap

(Vittu en keksiny otsikkoo nii sori tost…:)
Mut joo siis apua tuun näkee parin päivän pääst mun yhen kaverin johon tutustuin joku 4vuotta sit yhessä pelissä ja ollaan siitä asti juteltu/puhuttu välil puheluu Snapiss.
Oon muute 15v tyttö ja hän on mua vuoden vanhempi tyttö myös:)
Tavataan yhess isommass kaupungiss koska asutaan monen tunnin pääst toisistamme ja vietetään kokonainen päivä sit yhess
(Mun yks sukulainen asuu samass kaupungiss nii jään sinne yöks ja sillee et jos sattuu jotain enkä muutenkaan tunne kunnoll kaupunkii nii joop:)))

Ja siis ei mua pelota oikeestaan niinku se mun kaveri ja tai siel kaupungis olemista mut mua ahdistaa ihan vitusti se ku hän näkee mut ekaa kertaa
Joo nyt tulee vähä emoo
Mut niih en tykkää yhtään itsestäni ja mull on muutenki menny viimeset vuodet ihan vitun paskasti ja oon alkanu miettii kms päivämäärää jo että ei siinä:3
Ja muutenkin pelkään et mitä se ajattelee musta sellasena ku oon…
Oon muutenki turvautunu joskus kertomaan hänelle aikoi sit mun ongelmista ja etenki perheongelmist ja viiltelyst mist en oo vittu kertonu muille joka taas ahistaa iha vitusti ku se on ainut joka tietää ja me niinku oikeesti tavataan..
Ajattelin vähä sillee joskus ku mrni just iha paskasti nii et pystyisin kertoo sille ja sit samall mietin aina et ku hän on niin kaukana joka oli samall nii hyvä juttu että ei olis nii paha kertoo mun asioita (ja ministi ajattelin et jos ois käyny jotain tai nii olisin vaa poistanu sen helposti mun elämäst , sillee ilkeesti sanottuna tai ku sai tietää vähä liikaa:3
Ja vittu hukutan itteni tääl omiin kyyneliin ku en vittu tiiä mitä mä teen
(Toivottavasti kyseinen henkilö ei tule lukemaan tätä)

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sulla on siis menny viimeset vuodet ihan vitun paskasti, kuten itse sanot. Tuolla vittulinjalla menee ihan paskasti tulevatki vuodet.

Siisti edes kielenkäyttöäsi! Voi alkaa mennä paremmin.

• Anonyymi00003

Miksi sä et hae apua sun ongelmiin? Jos sun vanhemmilla on ongelmia niin sun pitää mennä puhumaan jonnekin niistä. Sä olet lapsi ja siun vanhemmilla on velvollisuus huolehtia susta.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ajattelepa aloittaja sitä, että se sinun nettikaveri haluaa tavata sinut siitä huolimatta, vaikka olet avautunut hänelle ja kertonut ongelmistasi. Se kertoo, että hän on jo hyväksynyt sinut juuri sellaisena kuin olet.
      Jos hän ei välittäisi, eikä olisi hyväksynyt, hän ei myöskään suostuisi tapaamiseen.
      Ja olet varmasti ihan hyvä sellaisena kuin olet, itseluottamusta vain pikkuhiljaa lisää, ja oman itsen hyväksymistä, niin kyllä se elämä siitä lähtee sujumaan.
      Kenties olet jonkin verran hukassa itsesi kanssa. Ja kun on ollut elämässä vaikeaa, niin jättää se aina jälkensä tavalla tai toisella, mutta ei sen tarvitse antaa pilata tulevaisuutta.

Olet sen verran nuori, että sinulla voi olla edessä vaikka mitä, kannattaa uteliaana odottaa ja ottaa selvää, mitä kaikkea elämä tuo tullessaan.
      Anna uusille kavereille ja ystäville tilaisuus tutustua sinuun, anna myös itsellesi mahdollisuus ihan omana itsenäsi. Kukaan ei vaadi keneltäkään enempää kuin mitä ihminen on. Joko sitä kelpaa, tai sitten ei. Aina on heitä, joille kelpaa omana itsenään, vaikka heitäkin on, joiden kanssa ei tule juttuun.

Ihmisen elämässä taitaa vaikeinta olla juuri elämä, ja eläminen, oman itsensä hyväksyminen, armollisuus itseään kohtaan, ihmissuhteet, ym. Ihmisyys ja ihmisenä oleminen tuo ajoittain haasteita tullessaan.
      Haasta itsesi ja kokeile asioita, vaikka jännittäisi tai pelottaisi. Mene tapaamaan sitä nettikaveriasi, hänhän voi olla loistotyyppi. Et voi tietää, ennen kuin näet hänet.
      Tsemppiä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Mistä sinä tiedät kun hänellä on perheongelmia. Miksi aloittaja viiltelee ja on paha olla jos hänellä vanhemmat jotka rakastaa ja välittää omasta lapsestaan?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kun hänellä on perheongelmia. Miksi aloittaja viiltelee ja on paha olla jos hänellä vanhemmat jotka rakastaa ja välittää omasta lapsestaan?

Siis kun oli kyse siitä, että häntä pelottaa tavata joku nettikaveri. Ja hän oli kertonut sille kaverille omista ongelmistaan, ja siltikin nettikaveri tahtoo tavata.
        Ymmärsitkö lukemasi asian tarkoitusta lainkaan ?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siis kun oli kyse siitä, että häntä pelottaa tavata joku nettikaveri. Ja hän oli kertonut sille kaverille omista ongelmistaan, ja siltikin nettikaveri tahtoo tavata.
        Ymmärsitkö lukemasi asian tarkoitusta lainkaan ?

Kyllä. Mutta on surullista ettei omat vanhemmat tue ja kannusta omaa lastaan,jotta tulis parempi itsetunto. Jos jännittää ja pelottaa niin ei voi sanoa vanhemmille ja saada heiltä tukea ja kannusta. Mutta hyvä jos nettikaverin tapaaminen poistaa perheongelmat kun lapsi palaa taas kotiin.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä. Mutta on surullista ettei omat vanhemmat tue ja kannusta omaa lastaan,jotta tulis parempi itsetunto. Jos jännittää ja pelottaa niin ei voi sanoa vanhemmille ja saada heiltä tukea ja kannusta. Mutta hyvä jos nettikaverin tapaaminen poistaa perheongelmat kun lapsi palaa taas kotiin.

Nettikaverin tapaaminen ei varmasti poista perheongelmia, eikä ne ongelmat liity kaverin tapaamiseen, ei sitä mennä tapaamaan ongelmien poistamiseksi.
        Vaikka kotona voi olla vaikeaa, ja ongelmia, kyllä kavereita silti voi tavata, ja hyvä olisikin, että tapaisi.
        Valitettavasti kaikilla lapsilla ei ole välittäviä vanhempia, ja kotona voi olla hankaluuksia. Jos ei yhtään saa tukea eikä tsemppiä, niin sitä voi yrittää hakea vaikkapa täällä netissä keskustelun kautta. Aina täällä joku voi tsemppejä toivottaa toiselle. Vaikka eihän sekään perheen keskeisiä ongelmia poista.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nettikaverin tapaaminen ei varmasti poista perheongelmia, eikä ne ongelmat liity kaverin tapaamiseen, ei sitä mennä tapaamaan ongelmien poistamiseksi.
        Vaikka kotona voi olla vaikeaa, ja ongelmia, kyllä kavereita silti voi tavata, ja hyvä olisikin, että tapaisi.
        Valitettavasti kaikilla lapsilla ei ole välittäviä vanhempia, ja kotona voi olla hankaluuksia. Jos ei yhtään saa tukea eikä tsemppiä, niin sitä voi yrittää hakea vaikkapa täällä netissä keskustelun kautta. Aina täällä joku voi tsemppejä toivottaa toiselle. Vaikka eihän sekään perheen keskeisiä ongelmia poista.

Ei mutta missä on tämän tytön elämässä aikuiset jotka tukee ja kannustaa jos omat vanhemmat ei siihen kykene. Jos lapsella on paha olla niin siitä pitää kertoa jollekin aikuiselle. Hän on neljä vuotta jutellut tämän toisen kaa ja hänellä paha olo silti jatkuu.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ongelmat ei liity kaverin tapaamiseen mutta ne ongelmat on aiheuttanut huonon itsetunnon ja oman arvostamisen/hyväksymisen puutteen.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olis outoa jos neljän vuoden aikana tytön kaveri ei olis tsempannut ja jos on niin ei se ei ainakaan tuosta tekstistä välity että sillä olis ollut vaikutusta hyvinvointiin esim viiletely ja itkeminen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1457
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1012
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      897
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      825
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      753
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      46
      490
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      126
      483
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      32
      445
    Aihe