Oletkohan Espoon mies kovin

Anonyymi-ap

24

159

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onpas nyt hämmentävä aloitus.
      No eipä sille voi mittään.

• Anonyymi00002

En jaksa samoja asioita kirjoittaa. Onhan tuossa tunnisteena häneltä saatu keksi ja suklaa sekä mun silmälasit.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En jaksa samoja asioita kirjoittaa. Onhan tuossa tunnisteena häneltä saatu keksi ja suklaa sekä mun silmälasit.

Sori olenkin vaihtanut mun silmälasit intensiiviseen katseeseen. Pelkäsin hänen luulevan et on mieheltä -ap🤓

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vielä enemmän hämmentävää.
        Kuinka vaan, nuo tunnisteet 🍪🍫 ja jopa lasitkin osuu mutta.. Mikähän se joku muu tunniste noiden lisäksi olikaan, jokin aika sitten?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuinka vaan, nuo tunnisteet 🍪🍫 ja jopa lasitkin osuu mutta.. Mikähän se joku muu tunniste noiden lisäksi olikaan, jokin aika sitten?

Ei nämä palstajutut niin tärkeitä ole, että kan̈attaa jäädä näihin jumiin. Jos ei ajatus aukee niin ei aukee. Mä meen saunaan tästä. -ap

• Anonyymi00012

Lounas ja länsi houkuttelee enemmän. Hyvä lounas aina maittaa raskaan päivän jälkeen paljon enemmän kuin kaakon kulmat?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lounas ja länsi houkuttelee enemmän. Hyvä lounas aina maittaa raskaan päivän jälkeen paljon enemmän kuin kaakon kulmat?

Aloittaja on kaakonkulmilta kotoisin ja siellä on sukulaisia. -ap

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sivusta voin kertoo, että härveli, jota sulle? aikoinaan näytin, oli peräsin Lappeenrannasta. Sunkin vainoojien Sylttytehtaalta. -n

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei nämä palstajutut niin tärkeitä ole, että kan̈attaa jäädä näihin jumiin. Jos ei ajatus aukee niin ei aukee. Mä meen saunaan tästä. -ap

Eipä varmaankaan.
        Paitsi sitten kun löytää täältä jotakin omia tunnisteita jotka voidaan liittää irl puoleen. Eikä vain kerran tai kaksi, vaan useammin.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sivusta voin kertoo, että härveli, jota sulle? aikoinaan näytin, oli peräsin Lappeenrannasta. Sunkin vainoojien Sylttytehtaalta. -n

Heh hee apäijä trollaat varmaankin tyyliin klohmoista trevockapuloista mistä pitää kiinni kuin kipeästä kivestä kun ajellaan toisten ohi pöhinöissä silmät kiiluen

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Heh hee apäijä trollaat varmaankin tyyliin klohmoista trevockapuloista mistä pitää kiinni kuin kipeästä kivestä kun ajellaan toisten ohi pöhinöissä silmät kiiluen

Let's go, vanhaakin vanhempi tuttu

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eipä tarvi ketään trollailla, ku ilmiannatte panosvyönneki ihan itte. -jordan

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Let's go, vanhaakin vanhempi tuttu

Kippikärreillä lentää korkeemmalle. Kuulemma.

• Anonyymi00004
      • Anonyymi00008

En asu Lappeenrannassa -ap

• Anonyymi00005

Eikö siellä kaakossa ole sikaruttoa.

• Anonyymi00010

Jos siinä Denverissä on kasettisoitinkin, niin mikä ettei! Otan kaikki humppakasettini mukaan.

• Anonyymi00011

EI siinä mitään kasettisoitinta. Sittarissa on tuo halpa laatikko vielä huomisen tarjouksessa. Ostin sen syksyä varten kun radio karkoittaa maalaishiiret parhaiten.

Suomi radion humppaa kuuntelin, kun kanavan analoginen etsintä on hankalaa. Humppaa en yleensä kuuntele.

• Anonyymi00016

Ai. Malinoisin "kouluttaja" pikku-miia taksisuharikaverinsa kanssa tamppaa siel jatkuvasti. Ette kai te suklaata luontoon heitä? Naapu ruston Joukon puolesta vaa kyselen

• Anonyymi00017
        UUSI

Sekalaista seurakuntaa palstasaduista. En onneksi tunne. -ap

• Anonyymi00018
      UUSI

Huomenta vaan tännekin. Toi aloituksen biisilinkki oli mitä oli. Tänään radiosta kanavalta, minkä työllä ja tuskalla sain kohdalleen, tuli ihana uusintalevytys, jonka on sanoittanut Chrisse Johansson.

Ville Leinonen - Etsin kunnes löydän sun
      https://youtu.be/xPlL8aU1CLk

• Anonyymi00024
        UUSI

Tehkää omat aloituksenne älkääkä sotkeko tavallisten ihmisten juttuja. -ap

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tehkää omat aloituksenne älkääkä sotkeko tavallisten ihmisten juttuja. -ap

Tästä välistä hävisi se kommentti mihin vastasin näin. Tuo huomenen toivotus on multa. -ap

• Anonyymi00026
      UUSI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1516
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1042
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      937
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      365
      885
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      884
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      793
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      596
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      548
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      149
      543
    Aihe