🍪🍫👀 kiintynyt kotiseutuusi vai voitaisko käydä kaakonkulmalla joskus? Tuli mieleen kun denver radiosta kuuluu juuri biisejä eri paikkakunnista. Öitä pöitä❤️
Erkki Junkkarinen - Lappeenrantaan
https://youtu.be/UFiJOaDAM8w
Sanat
https://genius.com/Erkki-junkkarinen-lappeenrantaan-lyrics
Oletkohan Espoon mies kovin
24
159
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Onpas nyt hämmentävä aloitus.
No eipä sille voi mittään.- Anonyymi00002
En jaksa samoja asioita kirjoittaa. Onhan tuossa tunnisteena häneltä saatu keksi ja suklaa sekä mun silmälasit.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En jaksa samoja asioita kirjoittaa. Onhan tuossa tunnisteena häneltä saatu keksi ja suklaa sekä mun silmälasit.
Sori olenkin vaihtanut mun silmälasit intensiiviseen katseeseen. Pelkäsin hänen luulevan et on mieheltä -ap🤓
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vielä enemmän hämmentävää.
Kuinka vaan, nuo tunnisteet 🍪🍫 ja jopa lasitkin osuu mutta.. Mikähän se joku muu tunniste noiden lisäksi olikaan, jokin aika sitten? - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuinka vaan, nuo tunnisteet 🍪🍫 ja jopa lasitkin osuu mutta.. Mikähän se joku muu tunniste noiden lisäksi olikaan, jokin aika sitten?Ei nämä palstajutut niin tärkeitä ole, että kan̈attaa jäädä näihin jumiin. Jos ei ajatus aukee niin ei aukee. Mä meen saunaan tästä. -ap
- Anonyymi00012
Lounas ja länsi houkuttelee enemmän. Hyvä lounas aina maittaa raskaan päivän jälkeen paljon enemmän kuin kaakon kulmat?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lounas ja länsi houkuttelee enemmän. Hyvä lounas aina maittaa raskaan päivän jälkeen paljon enemmän kuin kaakon kulmat?
Aloittaja on kaakonkulmilta kotoisin ja siellä on sukulaisia. -ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuinka vaan, nuo tunnisteet 🍪🍫 ja jopa lasitkin osuu mutta.. Mikähän se joku muu tunniste noiden lisäksi olikaan, jokin aika sitten?Sivusta voin kertoo, että härveli, jota sulle? aikoinaan näytin, oli peräsin Lappeenrannasta. Sunkin vainoojien Sylttytehtaalta. -n
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei nämä palstajutut niin tärkeitä ole, että kan̈attaa jäädä näihin jumiin. Jos ei ajatus aukee niin ei aukee. Mä meen saunaan tästä. -ap
Eipä varmaankaan.
Paitsi sitten kun löytää täältä jotakin omia tunnisteita jotka voidaan liittää irl puoleen. Eikä vain kerran tai kaksi, vaan useammin. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta voin kertoo, että härveli, jota sulle? aikoinaan näytin, oli peräsin Lappeenrannasta. Sunkin vainoojien Sylttytehtaalta. -n
Heh hee apäijä trollaat varmaankin tyyliin klohmoista trevockapuloista mistä pitää kiinni kuin kipeästä kivestä kun ajellaan toisten ohi pöhinöissä silmät kiiluen
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Heh hee apäijä trollaat varmaankin tyyliin klohmoista trevockapuloista mistä pitää kiinni kuin kipeästä kivestä kun ajellaan toisten ohi pöhinöissä silmät kiiluen
Let's go, vanhaakin vanhempi tuttu
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eipä tarvi ketään trollailla, ku ilmiannatte panosvyönneki ihan itte. -jordan
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Let's go, vanhaakin vanhempi tuttu
Kippikärreillä lentää korkeemmalle. Kuulemma.
- Anonyymi00004
Puolitiehen vastaan? Aika reilua. Mennään vaan. https://youtu.be/2OcUMX__AE8?is=YvZ2VlZ400ZXtVjA
- Anonyymi00008
En asu Lappeenrannassa -ap
- Anonyymi00005
Eikö siellä kaakossa ole sikaruttoa.
- Anonyymi00010
Jos siinä Denverissä on kasettisoitinkin, niin mikä ettei! Otan kaikki humppakasettini mukaan.
- Anonyymi00011
EI siinä mitään kasettisoitinta. Sittarissa on tuo halpa laatikko vielä huomisen tarjouksessa. Ostin sen syksyä varten kun radio karkoittaa maalaishiiret parhaiten.
Suomi radion humppaa kuuntelin, kun kanavan analoginen etsintä on hankalaa. Humppaa en yleensä kuuntele.
- Anonyymi00016
Ai. Malinoisin "kouluttaja" pikku-miia taksisuharikaverinsa kanssa tamppaa siel jatkuvasti. Ette kai te suklaata luontoon heitä? Naapu ruston Joukon puolesta vaa kyselen
- Anonyymi00017UUSI
Sekalaista seurakuntaa palstasaduista. En onneksi tunne. -ap
- Anonyymi00018UUSI
Huomenta vaan tännekin. Toi aloituksen biisilinkki oli mitä oli. Tänään radiosta kanavalta, minkä työllä ja tuskalla sain kohdalleen, tuli ihana uusintalevytys, jonka on sanoittanut Chrisse Johansson.
Ville Leinonen - Etsin kunnes löydän sun
https://youtu.be/xPlL8aU1CLk- Anonyymi00024UUSI
Tehkää omat aloituksenne älkääkä sotkeko tavallisten ihmisten juttuja. -ap
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tehkää omat aloituksenne älkääkä sotkeko tavallisten ihmisten juttuja. -ap
Tästä välistä hävisi se kommentti mihin vastasin näin. Tuo huomenen toivotus on multa. -ap
- Anonyymi00026UUSI
Kaikkea sitä🙄! Digitalla onkin hieno karttapalvelu, jossa osoitteen perusteella näkyy mitkä FM kanavat tässä on käytössä. Nyt kuuluu muutakin kuin radio Suomi. Se on lähdettävä saunaan tästä. -ap
https://www.digita.fi/verkkojen-saatavuus/radion-kartta-ja-kanavat/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 65596
- 37548
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta149543