Aamu:
Kaurapuuroa lautanen maidol jasokeril
1 iso banaani
4 kaurapalas kinkulla ja, juustolla
Purkki viiliä
4 kuppii kahvii
2 lasii vettä
Lounas:
6 possunsisöfilee pihviä 7 isoo perunaa
5 keitettyy porkkanaa
2 kauraoalaa kinkulla juustolla
3 lasii maitoa
Välipala:
1 iso banaani
Jäätelöä
Pussi perunalastuja
Påivällinen:
Iso pakastepitsa
3 keitettyy kananmunaa
3 lasillista maitoo
Kahvia ja 2 korvapuustia
Iltapalaa :
3 kaurapalaa kinkulla ja juustolla
Jäätelöä
2 suklaapatukkaa
2 grillimakkaraa
4 lasillista maitoo
Yöpala: ei vielä tiedä, et mitä söis
Lista mitä syöny tänään
10
90
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
no huh huh 😱
- Anonyymi00002
Liikutko pyörimällä?
- Anonyymi00003
Tykkään nuudeleista ja puurosta
- Anonyymi00004
Mukavasti kerrot päivästäsi ja joku varmaan katseleekin mielenkiinnosta, uteliaana.
Ihmettelen jatkuvasti, kuinka ihmiset jaksavat elää kyttäyksen ja ilkeilyn voimalla. Huumorila ei ole mitään tekemistä pilkkaamisen kanssa, parhaimmillaan huumori on tilannekomiikassa, elämän kommelluksia, niitä omia, vääriä sanojakin. Ei koskaan pilkkaa toisesta, joskus on vain pakko tuoda jotenkin omaa näkemystä. Pilkka on empatian vastakohta, liekö sitten empatiaan kyvyttömät paikkaavat vajeensa pilkalla. Eipä tänne kannattaisi mitään, olkoon viimeisiä, vaikka vain muutama lausuma ennen.- Anonyymi00005
Ninpä
Esim mr Bean tyyppinen tilannekomiikka on hsuskaa, mutta, ei muitten haukunta
- Anonyymi00006
Tein eilen aamupalaksi itselle muffinsseja. Lounaaksi söin tomaattikeittoa ja illalla söin vähän mautonta valmistuorepastaa. Söin molempien aterioiden kanssa myös pari siivua leipää juustolla. Aika tylsä tuo lauantai- illan ruoka. Useimmiten syön vielä epäterveellisempää.
- Anonyymi00007
Tarkennus:olen kasvissyöjä. En syö siis broileria, sikaa, tai nautaa.
- Anonyymi00010
Tänään syön aamukahvilla pari muffinssia jotka jäi eiliseltä. Muffinssit eivät parane säilyttämällä. Ainakaan itse tehdyt.
En tiedä mitä syön ruoaksi tänään. Voisin tehdä ruokaa itse, kaapit täynnä linssejä ym tai hakea kaupasta jotain valmista. Mikroruoatkin ovat ihan ok.
- Anonyymi00008
Tulisit kyllä kalliiksi.
- Anonyymi00009
Toiset elää syödäkseen. Toiset syö elääkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560