...?
Se tuntui kuin... ?
Vastaukset 54
- Anonyymi00001UUSI
...12.3.2025...pahalta, kun piti jättää hänet sinne ja itse pääsin pois. Kauhee ikävä iski heti
- Anonyymi00002UUSI
Kamalaa. Voiko kysyä miksi piti jättää?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kamalaa. Voiko kysyä miksi piti jättää?
Pääsin eräästä paikasta pois silloin ja hän jäi vielä sinne ja sen jälkeen ei olla nähty
- Anonyymi00003UUSI
Viime viikolla. Irl on aina tylsempää kuin salasuhde palstalla.
- Anonyymi00040UUSI
Höpö höpö.
- Anonyymi00004UUSI
Tänään pitkästä aikaa kauempaa 😊
- Anonyymi00007UUSI
Näitkö sinäkin?
- Anonyymi00005UUSI
🩷
- Anonyymi00008UUSI
Luulen että tänään näin jonkun, joka meinasi ajaa yli. Kyllähän se hyvältä tuntui.
- Anonyymi00009UUSI
Missä näit?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Missä näit?
Ulapalla.
- Anonyymi00010UUSI
En tunne mitään. Sivuuttaminen on pahinta ihmismielelle.
- Anonyymi00011UUSI
Itse et ole sivuuttanut?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Itse et ole sivuuttanut?
Olen ottanut yhteyttä.
- Anonyymi00013UUSI
Pois täältä. Tämä ei ole minun paikkani.
- Anonyymi00014UUSI
Siis tuolta tuntui silloin. ⬆️
- Anonyymi00016UUSI
Oliko uusi paikka sulle? Outoa porukkaa?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oliko uusi paikka sulle? Outoa porukkaa?
Ei ollut mikään uusi paikka. Kaupan kassajonossa seisoin.
- Anonyymi00015UUSI
Keväällä. Aluksi ilahduttavalta. Yllätyin kunnolla. Sitten tosi kivalta, kun sain jutella hetken hänen kanssaan. Sitten seurasi taas tuttu lässähdys: hän katosi yhtäkkiä, enkä ymmärtänyt syytä.
Naiselta- Anonyymi00021UUSI
Olit jotenkin kylmä, ja vaikka sanoit, että nähdään tuolla tutussa paikassa kohta. Olin kuullut susta kuitenkin juttuja, että oot edennyt kakkos ja kolmos pesälle ja tehnyt gunnarit vielä. Päätin että en sinne tuttuun paikkaan tule. Ettei se musta välitä ainakaan.
Mieheltä - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olit jotenkin kylmä, ja vaikka sanoit, että nähdään tuolla tutussa paikassa kohta. Olin kuullut susta kuitenkin juttuja, että oot edennyt kakkos ja kolmos pesälle ja tehnyt gunnarit vielä. Päätin että en sinne tuttuun paikkaan tule. Ettei se musta välitä ainakaan.
MieheltäNyt kuulostaa kyllä hyvin vieraalta. Mihin tuttuun paikkaan? Kenen kanssa edennyt? Keksittyjä juttuja keneltä? Ei mun elämä ole noin jännää. Eli ohi ja lujaa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
MieheltäMitä vihtua monologiäijä luomassa utopiaa lukijoille. Toiset ne uskoo tämmöisiin saagoihin ja kuvittelee tirkustelevänsä toisten elämää lukemalla tätä skeidaa
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitä vihtua monologiäijä luomassa utopiaa lukijoille. Toiset ne uskoo tämmöisiin saagoihin ja kuvittelee tirkustelevänsä toisten elämää lukemalla tätä skeidaa
Tämä taitaa olla se elämänkoululaisten syy miksi addiktoituneet ylipäätään. Noloa
- Anonyymi00019UUSI
Pakokauhu. Miks sen piti just seistä meidän auton vieressä niin etten pääse siitä mitenkään näkemättä menemään.
- Anonyymi00020UUSI
Samalta kuin aina ennenkin; kuitenkin käsijarru pystyssä saa mennä jatkuvasti, jos nyt vähän runollisesti tämän asian ilmaisen.
- Anonyymi00022UUSI
Pelkästä ajatuksesta vai näkemisestä?
- Anonyymi00024UUSI
😂 käsijarru 😆
- Anonyymi00025UUSI
Voinko mä löysää sun käsijarrua 🙈
- Anonyymi00023UUSI
..menisi loppuelämä jos kertoisin jotain kun olin Talkkari, Salkkari -juttuja kun olin kaupungin keskustassa Salkkarina vähän aikaa eli Talkkarina, Yalonmiehenä..
- Anonyymi00026UUSI
jotenkin ihanaa kun nainen oli harmissaan ettei nähnyt minua eilen enemmän 🥰
- Anonyymi00027UUSI
Meillä oli yhteinen remontissa oleva koti, johon olimme tehneet myös matalan lammen. Siinä uiskenteli sorsia ja poikasia. Hän oli Stallosen näköisen miehen seurassa, josta hänet kahdesti hain itselleni. Mönkijästä ja myöhemmin saunasta. Hän oli unessa ihan jäätävän pitkä. Tunnelma oli kiva, sillä olimme pariskunta. Ehkei kannata enää katsoa kaiken maailman elokuvia :)
- Anonyymi00028UUSI
Toivottavasti voin vastata tähän tänään myöhemmin oikeasti.
Menen varmaan rakkaudesta sekaisin jos katseemme kohtaa kaikkein kauneimman kanssa. Hänen lumoavat silmät nappaa minut otteeseensa. Onneksi hän on hiukan ujo vielä niin ei välttämättä katso silmiini.- Anonyymi00031UUSI
Mitä siinä rakkaudesta sekaisin menossa tapahtuu ja haittaako se?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mitä siinä rakkaudesta sekaisin menossa tapahtuu ja haittaako se?
Oon aika varautunut joten huomaan vaan itse että sydän alkaa hakkaamaan nopeammin. Jos tulee joku tilanne niin oon huomannut että ääni voi muuttua. Muut ympärillä voi ehkä huomata jotain muutakin? Eikä se haittaa ollenkaan. On vaan mukavaa että kaivattuni saa aiheutettua tunteita minussa. Toivottavasti ollaan samalla aaltopituudella.
- Anonyymi00036UUSI
Mulla pelkkä ajatuskin aiheuttaa jo samat fyysiset oireet… Kokeepahan olevansa elossa ;) Sivusta
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oon aika varautunut joten huomaan vaan itse että sydän alkaa hakkaamaan nopeammin. Jos tulee joku tilanne niin oon huomannut että ääni voi muuttua. Muut ympärillä voi ehkä huomata jotain muutakin? Eikä se haittaa ollenkaan. On vaan mukavaa että kaivattuni saa aiheutettua tunteita minussa. Toivottavasti ollaan samalla aaltopituudella.
Muistan myös ne tunteet, joita aiheutti. Olisin halunnut huutaa kovaa, mutta hillitsin itseäni käyttäytymällä passiivisaggressiivisesti. Se että joutuu kontrolloimaan omaa käytöstään tunnekuohun vallassa, vie voimia. Siinä kohtaa pitäisi päästä jonnekin huutamaan ja purkamaan sisällä olevaa vihaa ja surua turvallisesti.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Muistan myös ne tunteet, joita aiheutti. Olisin halunnut huutaa kovaa, mutta hillitsin itseäni käyttäytymällä passiivisaggressiivisesti. Se että joutuu kontrolloimaan omaa käytöstään tunnekuohun vallassa, vie voimia. Siinä kohtaa pitäisi päästä jonnekin huutamaan ja purkamaan sisällä olevaa vihaa ja surua turvallisesti.
Pettymys unohtui listalta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Pettymys unohtui listalta.
Nää ei ollu tolta alkuperäiseltä. Koska sulla on ollut tollanen tilanne?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Nää ei ollu tolta alkuperäiseltä. Koska sulla on ollut tollanen tilanne?
En kerro.
- Anonyymi00030UUSI
Analysoin tilannetta ja häntä 😁 ja vähän annan ajatusten harhailla.
- Anonyymi00035UUSI
👍
- Anonyymi00041UUSI
13.06.2026...
jotenkin aavistin että hän tulee kulman takaa (voiko toisen ihmisen aistia näin? auran/läsnäolon?)... suu auki hämmästelin kaunista näkyä ja kun hän viellä kääntyi minuun päin niin tiesin että oli minun aikani ihaila hetken häntä...
saisimpa kävellä hänen kanssa samaa ostaria viellä käsikädessä tämän loppukesän aikana...
Ja<3Lo - Anonyymi00042UUSI
Näin hänet viimeksi toukokuussa. Se tuntui kuin hyvästeiltä.
n - Anonyymi00044UUSI
Vähän oli jännittynyt tilanne että miltä kaikkein kaunein näyttää ja olipa hän erittäin tyylikkään elegantti ihanuus.
Selvästi häntä jännitti nähdä. - Anonyymi00045UUSI
Kuin jäähyväiset. Jotenkin sen vain tunsin, että hän ei tule takaisin.
- Anonyymi00048UUSI
Uni voitti, eikä ollut ihme
- Anonyymi00046UUSI
Aina tulee tällainen fiilis "Stanan mies, onko pakko olla noin hyvännäköinen, sekoitat mun kuupan 😡"
- Anonyymi00047UUSI
En halua nähdä naista koska olen tuppisuu. Tuotan vain pettymyksen itselleni ja hänelle jos hän haluaisi minun puhuvan. Mieheltä.
- Anonyymi00050UUSI
Näettekö kuitenkin?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Näettekö kuitenkin?
Ei me nähdä.
- Anonyymi00052UUSI
Näin hänet heinäkuussa kaupassa ja aina se säväyttää.
- Anonyymi00053UUSI
Silloiselle olotilalle en oikein voinut mitään, enkä oikeastaan sen jälkeen tapahtuneille asioille. Anteeksi. siitä mitä tapahtui. Mun piti toipua... Nyt, kun asiat on periaatteessa ok. en enää näe häntä... 😥
- Anonyymi00055UUSI
Noinhan se monesti menee. Ihmisten pitäisi oppia näkemään toinen täysin erillisenä yksilönä, eikä oman itsen kautta. Kaksi erillistä, omanlaista persoonaa. Mutta hyvä se on jälkeenpäin todeta.
- Anonyymi00054UUSI
Uni mikä alkoi ihanasti mutta loppui surullisesti ❤️😢
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861266
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1841051- 74999
- 70830
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su308731Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t164709Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.187691- 54667
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4636- 43635