Näin kaivattuni viimeksi...

Anonyymi-ap

...?

Se tuntui kuin... ?

54

667

Vastaukset 54

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

...12.3.2025...pahalta, kun piti jättää hänet sinne ja itse pääsin pois. Kauhee ikävä iski heti

• Anonyymi00002
        UUSI

Kamalaa. Voiko kysyä miksi piti jättää?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kamalaa. Voiko kysyä miksi piti jättää?

Pääsin eräästä paikasta pois silloin ja hän jäi vielä sinne ja sen jälkeen ei olla nähty

• Anonyymi00003
      UUSI

Viime viikolla. Irl on aina tylsempää kuin salasuhde palstalla.

• Anonyymi00040
        UUSI

Höpö höpö.

• Anonyymi00004
      UUSI

Tänään pitkästä aikaa kauempaa 😊

• Anonyymi00007
        UUSI

Näitkö sinäkin?

• Anonyymi00005
      UUSI

🩷

• Anonyymi00008
      UUSI

Luulen että tänään näin jonkun, joka meinasi ajaa yli. Kyllähän se hyvältä tuntui.

• Anonyymi00009
        UUSI

Missä näit?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Missä näit?

Ulapalla.

• Anonyymi00010
      UUSI

En tunne mitään. Sivuuttaminen on pahinta ihmismielelle.

• Anonyymi00011
        UUSI

Itse et ole sivuuttanut?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Itse et ole sivuuttanut?

Olen ottanut yhteyttä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Pois täältä. Tämä ei ole minun paikkani.

• Anonyymi00014
        UUSI

Siis tuolta tuntui silloin. ⬆️

• Anonyymi00016
        UUSI

Oliko uusi paikka sulle? Outoa porukkaa?

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oliko uusi paikka sulle? Outoa porukkaa?

Ei ollut mikään uusi paikka. Kaupan kassajonossa seisoin.

• Anonyymi00015
      UUSI

Keväällä. Aluksi ilahduttavalta. Yllätyin kunnolla. Sitten tosi kivalta, kun sain jutella hetken hänen kanssaan. Sitten seurasi taas tuttu lässähdys: hän katosi yhtäkkiä, enkä ymmärtänyt syytä.
      Naiselta

• Anonyymi00021
        UUSI

Olit jotenkin kylmä, ja vaikka sanoit, että nähdään tuolla tutussa paikassa kohta. Olin kuullut susta kuitenkin juttuja, että oot edennyt kakkos ja kolmos pesälle ja tehnyt gunnarit vielä. Päätin että en sinne tuttuun paikkaan tule. Ettei se musta välitä ainakaan.
        Mieheltä

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olit jotenkin kylmä, ja vaikka sanoit, että nähdään tuolla tutussa paikassa kohta. Olin kuullut susta kuitenkin juttuja, että oot edennyt kakkos ja kolmos pesälle ja tehnyt gunnarit vielä. Päätin että en sinne tuttuun paikkaan tule. Ettei se musta välitä ainakaan.
        Mieheltä

Nyt kuulostaa kyllä hyvin vieraalta. Mihin tuttuun paikkaan? Kenen kanssa edennyt? Keksittyjä juttuja keneltä? Ei mun elämä ole noin jännää. Eli ohi ja lujaa.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mieheltä

Mitä vihtua monologiäijä luomassa utopiaa lukijoille. Toiset ne uskoo tämmöisiin saagoihin ja kuvittelee tirkustelevänsä toisten elämää lukemalla tätä skeidaa

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mitä vihtua monologiäijä luomassa utopiaa lukijoille. Toiset ne uskoo tämmöisiin saagoihin ja kuvittelee tirkustelevänsä toisten elämää lukemalla tätä skeidaa

Tämä taitaa olla se elämänkoululaisten syy miksi addiktoituneet ylipäätään. Noloa

• Anonyymi00019
      UUSI

Pakokauhu. Miks sen piti just seistä meidän auton vieressä niin etten pääse siitä mitenkään näkemättä menemään.

• Anonyymi00020
      UUSI

Samalta kuin aina ennenkin; kuitenkin käsijarru pystyssä saa mennä jatkuvasti, jos nyt vähän runollisesti tämän asian ilmaisen.

• Anonyymi00022
        UUSI

Pelkästä ajatuksesta vai näkemisestä?

• Anonyymi00024
        UUSI

😂 käsijarru 😆

• Anonyymi00025
        UUSI

Voinko mä löysää sun käsijarrua 🙈

• Anonyymi00023
      UUSI

..menisi loppuelämä jos kertoisin jotain kun olin Talkkari, Salkkari -juttuja kun olin kaupungin keskustassa Salkkarina vähän aikaa eli Talkkarina, Yalonmiehenä..

• Anonyymi00026
      UUSI

jotenkin ihanaa kun nainen oli harmissaan ettei nähnyt minua eilen enemmän 🥰

• Anonyymi00027
      UUSI

Meillä oli yhteinen remontissa oleva koti, johon olimme tehneet myös matalan lammen. Siinä uiskenteli sorsia ja poikasia. Hän oli Stallosen näköisen miehen seurassa, josta hänet kahdesti hain itselleni. Mönkijästä ja myöhemmin saunasta. Hän oli unessa ihan jäätävän pitkä. Tunnelma oli kiva, sillä olimme pariskunta. Ehkei kannata enää katsoa kaiken maailman elokuvia :)

• Anonyymi00028
      UUSI

Toivottavasti voin vastata tähän tänään myöhemmin oikeasti.
      Menen varmaan rakkaudesta sekaisin jos katseemme kohtaa kaikkein kauneimman kanssa. Hänen lumoavat silmät nappaa minut otteeseensa. Onneksi hän on hiukan ujo vielä niin ei välttämättä katso silmiini.

• Anonyymi00031
        UUSI

Mitä siinä rakkaudesta sekaisin menossa tapahtuu ja haittaako se?

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mitä siinä rakkaudesta sekaisin menossa tapahtuu ja haittaako se?

Oon aika varautunut joten huomaan vaan itse että sydän alkaa hakkaamaan nopeammin. Jos tulee joku tilanne niin oon huomannut että ääni voi muuttua. Muut ympärillä voi ehkä huomata jotain muutakin? Eikä se haittaa ollenkaan. On vaan mukavaa että kaivattuni saa aiheutettua tunteita minussa. Toivottavasti ollaan samalla aaltopituudella.

• Anonyymi00036
        UUSI

Mulla pelkkä ajatuskin aiheuttaa jo samat fyysiset oireet… Kokeepahan olevansa elossa ;) Sivusta

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Oon aika varautunut joten huomaan vaan itse että sydän alkaa hakkaamaan nopeammin. Jos tulee joku tilanne niin oon huomannut että ääni voi muuttua. Muut ympärillä voi ehkä huomata jotain muutakin? Eikä se haittaa ollenkaan. On vaan mukavaa että kaivattuni saa aiheutettua tunteita minussa. Toivottavasti ollaan samalla aaltopituudella.

Muistan myös ne tunteet, joita aiheutti. Olisin halunnut huutaa kovaa, mutta hillitsin itseäni käyttäytymällä passiivisaggressiivisesti. Se että joutuu kontrolloimaan omaa käytöstään tunnekuohun vallassa, vie voimia. Siinä kohtaa pitäisi päästä jonnekin huutamaan ja purkamaan sisällä olevaa vihaa ja surua turvallisesti.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Muistan myös ne tunteet, joita aiheutti. Olisin halunnut huutaa kovaa, mutta hillitsin itseäni käyttäytymällä passiivisaggressiivisesti. Se että joutuu kontrolloimaan omaa käytöstään tunnekuohun vallassa, vie voimia. Siinä kohtaa pitäisi päästä jonnekin huutamaan ja purkamaan sisällä olevaa vihaa ja surua turvallisesti.

Pettymys unohtui listalta.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Pettymys unohtui listalta.

Nää ei ollu tolta alkuperäiseltä. Koska sulla on ollut tollanen tilanne?

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Nää ei ollu tolta alkuperäiseltä. Koska sulla on ollut tollanen tilanne?

En kerro.

• Anonyymi00030
      UUSI

Analysoin tilannetta ja häntä 😁 ja vähän annan ajatusten harhailla.

• Anonyymi00035
        UUSI

👍

• Anonyymi00041
      UUSI

13.06.2026...

jotenkin aavistin että hän tulee kulman takaa (voiko toisen ihmisen aistia näin? auran/läsnäolon?)... suu auki hämmästelin kaunista näkyä ja kun hän viellä kääntyi minuun päin niin tiesin että oli minun aikani ihaila hetken häntä...

saisimpa kävellä hänen kanssa samaa ostaria viellä käsikädessä tämän loppukesän aikana...

Ja<3Lo

• Anonyymi00042
      UUSI

Näin hänet viimeksi toukokuussa. Se tuntui kuin hyvästeiltä.

n

• Anonyymi00044
      UUSI

Vähän oli jännittynyt tilanne että miltä kaikkein kaunein näyttää ja olipa hän erittäin tyylikkään elegantti ihanuus.
      Selvästi häntä jännitti nähdä.

• Anonyymi00045
      UUSI

Kuin jäähyväiset. Jotenkin sen vain tunsin, että hän ei tule takaisin.

• Anonyymi00048
        UUSI

Uni voitti, eikä ollut ihme

• Anonyymi00046
      UUSI

Aina tulee tällainen fiilis "Stanan mies, onko pakko olla noin hyvännäköinen, sekoitat mun kuupan 😡"

• Anonyymi00047
      UUSI

En halua nähdä naista koska olen tuppisuu. Tuotan vain pettymyksen itselleni ja hänelle jos hän haluaisi minun puhuvan. Mieheltä.

• Anonyymi00050
        UUSI

Näettekö kuitenkin?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Näettekö kuitenkin?

Ei me nähdä.

• Anonyymi00052
      UUSI

Näin hänet heinäkuussa kaupassa ja aina se säväyttää.

• Anonyymi00053
      UUSI

Silloiselle olotilalle en oikein voinut mitään, enkä oikeastaan sen jälkeen tapahtuneille asioille. Anteeksi. siitä mitä tapahtui. Mun piti toipua... Nyt, kun asiat on periaatteessa ok. en enää näe häntä... 😥

• Anonyymi00055
        UUSI

Noinhan se monesti menee. Ihmisten pitäisi oppia näkemään toinen täysin erillisenä yksilönä, eikä oman itsen kautta. Kaksi erillistä, omanlaista persoonaa. Mutta hyvä se on jälkeenpäin todeta.

• Anonyymi00054
      UUSI

Uni mikä alkoi ihanasti mutta loppui surullisesti ❤️😢

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      86
      1266
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1051
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      999
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      70
      830
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      308
      731
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      164
      709
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      187
      691
    8. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      54
      667
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      636
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      635
    Aihe