Vaikka rakastankin sinua. Siis kävi takaraivossa semmoinen ajatus, että saisin rahallista apua. 😔
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Takaraivoos on näköjään tatuoitu jo sen rekkari. Sakset autto senkin näkyvyyteen. -niskalenkki
- Anonyymi00002
Jos saan ensin toteuttaa omia haaveita sinun kanssa niin olisin myötämielisempi sinun ajatuksille ja toiveille.
- Anonyymi00003
Kuka olet? Hän kyllä saisi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuka olet? Hän kyllä saisi.
Oletko varma? Laita viestiä ja tavataan. Tiedät, että toivoisin sitä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko varma? Laita viestiä ja tavataan. Tiedät, että toivoisin sitä.
En voi laittaa kylläkään. Hän saa laittaa jos haluaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En voi laittaa kylläkään. Hän saa laittaa jos haluaa.
Laittoikin juuri
- Anonyymi00004
Joo minä haistan nuo rahankerjuu naiset kaukaa. Annan ymmärtää, mutten anna kuitenkaan rahaa
- Anonyymi00008
Sairas ajattelutapa. Itse ihmisen pitäisi merkitä eikä statuksen, mitä omistaa ja miten voisi hyötyä 🤢.
Ei tulisi mieleenkään hyötyä muista ihmisistä.
Marika - Anonyymi00009
No mitäs minä saan rahallisesta avusta?
- Anonyymi00012
Saat kauniin kulissityttöystävän.
- Anonyymi00010
Ei mul oo fygee
- Anonyymi00011
Joo, mullahan on viisikertainen palkka ja ei veroja
- Anonyymi00021UUSI
Öööbbb
- Anonyymi00013
Minä taas en olisi sen punkeron kanssa vaikka maksettaisiin kuinka paljon
- Anonyymi00014
Juttu on niin, että sitä rahaa tulee myöhemmin, mutta juuri nyt on aika etsiä sellainen nainen, joka on minusta itsestäni, luonteestani, persoonastani kiinnostunut. Me voimme lisäksi löytää jotain yhteistä työ- tai harrastusrintamalla. Joka tapauksessa me tulemme aina olemaan tärkeimmät ja korvaamattomat toisillemme, molemmat osaavat hankkia rahaa jos haluavat, mutta meitä ei voi korvata rahalla.
- Anonyymi00015
💕💕😢😢🫡🚙🫡💕💕
- Anonyymi00016
Ei multa 🤣
- Anonyymi00017
Minä en sitten ole ikinä ajatellut noin. Pärjään itsekin vaikka tuilla elänkin. Kaikkeen tarpeelliseen on ja vähän yli. En suostuisi elämään miehen rahoilla. 😊
- Anonyymi00018
Niin kuin miettii. Jos jollakin ihmisellä on rahaa, silti voi törkeyttään pyytää toiselta rahaa vaikka olisi itsellä enemmän. Ehkä se kertoo itsekkyyden tasosta. Antelias antaa usein pienistäkin rahoista ystävälle, joten kombinaatiot: Itsekäs+epärehellinen ja antelias+rehellinen, ovat usein totta.
- Anonyymi00019
Mimosan hipiää kutittaa nyt sulla?
- Anonyymi00020
Jos olet pelkkä kukkaro naisellesi, älä imartele itseäsi. Nainen ottaa mielellään kukkarosi mukaan ja jättää sinut kotiin.
- Anonyymi00022UUSI
Etsi sitten itsellesi sellainen jolla on massia ap.
- Anonyymi00023UUSI
Sähä oot oikea ihminen. Älä ota köyhää ukkoa. Siitä tulee vain harmeja ja kuluja kuoltuaankin.
- Anonyymi00024UUSI
Toivotan onnea valitsemallasi polulla
- Anonyymi00025UUSI
ahdistaa kuolla kun on veljaa 🦵🦵 pitäs saada pois eka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588