ja sitten sitä vaaditaan miehiltä. OMG :DD
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Itsekeksittyjen kuvioitten osaamisakilleenkantapäänä on ensinnäkin itse keksityt viennit omintakeisissa asennoissa ja toisekseen se, että kenenkään eikä edes itsekeksimänsä kuvionsa erikoismiehen tiedetä tehneen saati vieneen yhtäkään keksimistään kuvioistaan samalla tavalla samassa asennossa sekä kolmanneksi se, että yhdelläkään kymmenistätuhansista erikoismiesten itsekeksimistä kuvioista ei ole minkäänlaista nimeä, minkä takia niitä ei voida laittaa edes aakkosjärjestykseen.
Näiden puutteiden vuoksi yhtäkään itsekeksityistä kuvioista ei ole edes erikoismiehen itsensä mahdollista myöhemmin toistaa sellaisenaan saati samanlaisena. Tämän vuoksi erikoismiehet eivät ole milloinkaan pärjänneet tanssitaitojen kilpailuissa, koska ne perustuvat siihen, että niissä viedään ja seurataan tietynnimisiä kuvioita sillä tavalla ja asennossa, jotka on kuvio-oppaaseen askel askeleelta huolellisesti dokumentoitu. Ja tanssikulpailuhan alkaa jo heti hakualueelta yleensä jo ennen niausta ja pokkausta sanokoot erikoismiehet mitä tahansa muutakin kuin.sen perinteisen, että ketkään muut ei osaa tanssia. - Anonyymi00002
Höpön höpön, mitä tuolla seuraa nykytanssijoita niin se mieshän niitä kuvioita ei hallitse kun teputtaa vaan paikallaan. Nainen siinä enemmän niitä kuvioita tekee pyöriessään miehen ympärillä :D
- Anonyymi00004
Ja niitä ukkoja naiset hakee tanssimaan. Hyvä niin, dt saa olla kahvilla sen aikaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja niitä ukkoja naiset hakee tanssimaan. Hyvä niin, dt saa olla kahvilla sen aikaa.
Olen vanhojen perinteisten lavatanssien ystävä ja paikallaan teputtajia en hae missään, senverran pidän silmät auki että seuraan kuka tanssii mitenkin.
- Anonyymi00003
Naiset on rohkeita, ne tulee tanssimaan ilman tanssitaitoa, kiva opettaa.
- Anonyymi00005
Jos mies osaa viedä niin seuraaja kyllä pärjää vähemmälläkin taidolla. Tansseissa on erittäin opettavaista, kun kohdalle sattuu vähemän osaava seuraaja.
On käynyt myös toisin päin eli seuraaja luki minun heiveröisestä viennistäni sellaisen liikkeen alun jota itse en osannut. Onneksi juuri eilen hitaan valssin kurssilla tuota nimenomaista puutetta paikattiin.
Kyse ei niinkään ole standardikuvioista vaan niistä peräkkäisistä "tavuista", joista kuviot muodostuvat. Ilman yhteistä kieltä ei kommunikaatio oikein onnistu.
M60
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511686Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60570
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551