Jos sinä minua kaipaisit,
et sitä täällä julistaisi.
Sinä kertoisit sen minulle ihan suoraan tai vaikka pyytäisit kahville. Miksi huutelisit nimettömänä palstalla, jossa minä en kuitenkaan olisi. Tai jos olisinkin, niin miten sattuisin olemaan juuri silloin, kun sinäkin olet. Täällä ikävän viestit virtaavat vuolaina ja yksi hukkuu kuohuihin vääjäämättä. Jos sinä minua kaipaisit, ottaisit varmasti yhteyttä.
Jos sinä minusta pitäisit,
varmaan sen näyttäisit.
Jäisit juttelemaan, vaikka työasiat olisi käsitelty. Kertoisit jotain itsestäsi, jotain helppoa, jotain ihan pientäkin. Löytäisimme yhteisen mielenkiinnonkohteen. Jompikumpi sitten lipsauttaisi, että olisi mukava jutella tästä enemmänkin. Jos sinä minusta pitäisit, tekisit tikustakin asiaa.
Jos minä sinua kaipaisin,
niin täällä siitä kertoisin.
Kertoisin ikävästäni muiden ikävöivien joukossa. Kaiku vain vastaisi toisten sanoina omille kaivatuilleen. Ikävääni itkisin, kelpaamattomuuttani, ihastumisen kummallisuutta, miksi juuri sinä minua viehätät, miksi ajatuksesi minua kiehtovat. Jos minä sinua kaipaisin, kenelle muulle sen kertoisin.
Jos minä sinusta pitäisin,
niin en sitä näyttäisi.
En enää.
Minä kutsuin sinut luokseni.
Kauniisti kieltäydyit ja hyvin perustelit, ei mitenkään nyt sopinut.
Ei muuta.
Siinä se.
Sain vastaukseni.
Jäljellä enää
ikävä.
Jos sinä minua kaipaisit
4
87
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Aivan.
- Anonyymi00002UUSI
Eli valehtelit senkin asian mies ettet tarvi moottoriturpaa
Samoin kun senkin ettet ole huomion kipeä
Olikohan mikään ikinä totta
Ja huonasitko ikinä mitään muuta kun
Sut ja sun tarpeet .
Pelkkä perkeleen hyväksikäyttöä ..
Vuosia .
Vain siihen
Ja kun niin kävi sbjuokset muna pitkällä seuraavaan syliin ..
Mies toivottavasti mulle tulee ihminen
Joka ihan oikeasti välittää
Eikö pane koko kylää ..
Mulle vittu riittää.
En jaksa kilpailla huomiosta
En todistella
Tuon virheen teki jo exäki
S vaikut. Henken. Paremmalta .
Sori nyt mä. Meen
Soitan nä kyyneleet. Jonnekin hevon helvettiin
Ole nyt niiden kaikkien muiden kassa. Sitte
Mua et edes tavannut
Pelleilleilit vain vuosikausia
Nyt vittu riittää
Perkele- Anonyymi00003UUSI
Se tuli ainakin sydämestä !
- Anonyymi00004UUSI
Ei minulta aloitus, vaikka voisi hyvin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut129767- 57680
- 43605
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.177591Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555