Kaivattusi ja sinun välillä? Vai toivotko
Mitään?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️ Tätä.
- Anonyymi00002UUSI
Joo ❤️
- Anonyymi00003UUSI
Keksittäisiin joku luova projekti, jota alettaisiin tehdä yhdessä. Samalla tutustuttaisiin toisiimme ja saataisiin tämä jumiutunut tilanne auki. Joko tämä muuttuisi ystävyydeksi tai joksikin muuksi. Mutta ainakin olisi yhteys auki edetä johonkin.
Nainen - Anonyymi00004UUSI
En toivo enää mitään. Kaikki toivo on mennyt.
- Anonyymi00005UUSI
Niin täälläkin.
Enpä olisi uskonut, että näin tämä päättyy.
- Anonyymi00006UUSI
Mies ensin osoitti kiinnostuksensa ja alkoi sitten välttelemään, mitä muuta siitä voi ajatella kuin että kaikki on ohi.
- Anonyymi00008UUSI
Jep, saatat olla oikeassa.
- Anonyymi00007UUSI
kps eo oyse toed' ,oy' jaöiaqoso. moom åaja ludsu,ud
- Anonyymi00009UUSI
Mitään ei nyt juuri tarvitse tapahtua. Ollaan vaan ja katsotaan eksymmekö vielä joskus hamassa tulevaisuudessa toistemme luo. Mitään ei tarvi yrittää eikä "väkisin vääntää". Syvä luottamus tulevaan että asiat etenee jos etenee, siten kuin niiden on tarkoituskin edetä.
- Anonyymi00010UUSI
Seksiä haluan, kaikki muu on plussaa.
- Anonyymi00012UUSI
Mulla just toisinpäin. Kaiken haluan, seksi on plussaa.
- Anonyymi00011UUSI
Luuleeko se nyt tosissaan, että varattua alkaisin lähestymään😂
Mukava ja kaikin puolin ok on kyllä.
Tämä kaikki piti olla vain ajanvietettä. - Anonyymi00013UUSI
Pus pus ja mus mus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut129767- 57680
- 43605
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.177591Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555