Kun piti ostaa sokkarista 4-6 tomaattia, mutta ennen minua eräs rollimummo puristeli kaikki tomaatit pilalle.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mikset ollut nopeampi ja puristellut ennenkuin mummo kerkesi.
Hävisit rollimummolle. Mitä se kertoo kyvyistäsi? - Anonyymi00002
LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊💉
- Anonyymi00003
Kyllä multakin on jäänyt monesti jotain ostamatta, kun nämä vanhusten höppänät on käyneet näpittämässä laarin jokaista tuotetta.
- Anonyymi00004
Peseekö nämä rollivanhukset lainkaan käsiään, kun tulee toiletista ja sitten suoraan puristelemaan tomaatteja sun muita hedelmiä kauppaan.
- Anonyymi00005
Rollivanhukset puristelee ja sinä kuljet niiden perässä haistelemassa. Lääkkeet.
- Anonyymi00006
Itse teen niin, että laitan kaikki kaupasta ostamani hedelmät ja vihannekset tiskikoneeseen heti tultuani kaupasta kotiin. Näin saan desinfioitua ne. Puhdistettua muiden ihmisten bakteerit ja virukset niistä.
Kone pesee tomaatit ja muut vihannekse puhtaiksi jopa +70 C asteen pesulämpötilassa. Puolentoista tunnin pesun jälkeen voit nauttia kypsät ja herkulliset sekä taatusti puhtaat hedelmät suoraan tiskikoneesta. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse teen niin, että laitan kaikki kaupasta ostamani hedelmät ja vihannekset tiskikoneeseen heti tultuani kaupasta kotiin. Näin saan desinfioitua ne. Puhdistettua muiden ihmisten bakteerit ja virukset niistä.
Kone pesee tomaatit ja muut vihannekse puhtaiksi jopa 70 C asteen pesulämpötilassa. Puolentoista tunnin pesun jälkeen voit nauttia kypsät ja herkulliset sekä taatusti puhtaat hedelmät suoraan tiskikoneesta.Ei auta. Puristeltu on siltikin.
- Anonyymi00010
Vuotava tenavaippa on käyty vaihtamassa ja sormet jätetty pesemättä.Sitten tomskujen kimppuun etsimään kypsyydeltään juuri oikeaa. Kaikki käydään läpi kun eihän tomskujen voi antaa kypsyä kotona vaan on oltava heti se oikea.
Kauppoihin on pikaisesti palkattava työntekijöitä joille annetaan ruoska käteen ja virtsasormilla tomskuja pitelevä saa näpeilleen indiana jones tyyliin ruoskasta. - Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Rollivanhukset puristelee ja sinä kuljet niiden perässä haistelemassa. Lääkkeet.
laita taas kuvia niistä lääkkeistä kun ne on niin söpöjä värikuvia
- Anonyymi00008
joskus pubissa kokeilin erään mummon tomaatteja, isot ja lämpimät olivat
- Anonyymi00009
Kokeile nuorempia tomaatteja.
- Anonyymi00012
Isot lämpimät ja roikkuvat. Mistä nyt kukin pitää.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Isot lämpimät ja roikkuvat. Mistä nyt kukin pitää.
Aivan järkyttävää ja kuvottavaa.
- Anonyymi00013
Minä joskus puristelen mieheni killuttimia, mutta täytyy olla varovainen. Ovat kovin herkkiä sillälailla.
- Anonyymi00014
Haluaisitko tulla minun luokseni puristelemaan tomaatteja sillälailla?
- Anonyymi00015
Onko hän edes reilu ja puristelee vastavuoroisesti sinun killuttimiasi?
- Anonyymi00016
Ei se killuttimien puristelu oikein onnistu, kun heti pitää alkaa tekemään ees taas liikkeitä, kunnes se killuttimien välissä oleva vehje sylkäisee harmaata sylkeä.
T. Yks rollimummo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466