Naminami pitopalvelu Buriram Noodles

Anonyymi-ap

Thai Festival 31.7-2.8.2026
Tervetuloa nauttimaan aidoista thaimaalaisista ja aasialaisista makuelämyksistä Helsingin Thai Festival 2026 -tapahtumaan rautatietorille!

Seuraavassa erittäin hupaisan hauska asia:

https://yle.fi/a/3-12322911

14

64

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Voi hyvänen aika sinua Numba, Bäckmania ei tuomittu maalittamisesta.

Kannattaisi sinunkin pysyttäytyä tosiasioissa edes hieman ja huomata että kumpikaan ei voinut toimia anonyyminä.

• Anonyymi00002
        UUSI

Kuten huomaat vainoamisesta, ei maalittamisesta.

Korkein oikeus tuomitsi Johan Bäckmanin toimittaja Jessikka Aron vainoamisesta.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuten huomaat vainoamisesta, ei maalittamisesta.

Korkein oikeus tuomitsi Johan Bäckmanin toimittaja Jessikka Aron vainoamisesta.

Ensin maalitetaan sitten kun se on pitkäaikaista muuttuu vainoamiseksi, osoitteen julkaisu on maalittamista yksiselitteisesti, kun siihen lisätään valokuvia vainoamista.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ensin maalitetaan sitten kun se on pitkäaikaista muuttuu vainoamiseksi, osoitteen julkaisu on maalittamista yksiselitteisesti, kun siihen lisätään valokuvia vainoamista.

Joku vaati 20.000 euroa keksimästään rikoksesta johon itse on syyllistynyt, pitkäaikainen vuosia kestänyt maailittaminen ja vainoaminen törkeässä muodossa tuotti muutaman kuukauden ehdolliseen, että 9000 euroa korvauksia, narsistilla on narsistim luulot itsestään .

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joku vaati 20.000 euroa keksimästään rikoksesta johon itse on syyllistynyt, pitkäaikainen vuosia kestänyt maailittaminen ja vainoaminen törkeässä muodossa tuotti muutaman kuukauden ehdolliseen, että 9000 euroa korvauksia, narsistilla on narsistim luulot itsestään .

Täällä on eräs Thaimaan vihaaja ottanut jopa toisen identiteetin sekä valokuvat toisille palstoille yllyttäen ihmisiä kimppuunsa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tutkitaampa hieman tuota yllyttämistä, voidaanko katsoa että narsisti on yllyttänyt jotakin toista osapuolta kuvaamaan numballin asuntoa, sekä porraskäytävässä olevan asukaslistauksen, onko tullainen toimi aiheuttamaan narsistin puheiden ja uhkausten kanssa omiaan aiheuttamaan pelkoa, ja ahdistusta, onhan narsisti kertomansa mukaan thaiboxin ammattilainen, ja väkivallan ammattilainen.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tutkitaampa hieman tuota yllyttämistä, voidaanko katsoa että narsisti on yllyttänyt jotakin toista osapuolta kuvaamaan numballin asuntoa, sekä porraskäytävässä olevan asukaslistauksen, onko tullainen toimi aiheuttamaan narsistin puheiden ja uhkausten kanssa omiaan aiheuttamaan pelkoa, ja ahdistusta, onhan narsisti kertomansa mukaan thaiboxin ammattilainen, ja väkivallan ammattilainen.

Mutta ei ole mahdollista löytää sinun nimeä kerrostalon taululta Pähkinärinteestä, koska sinä asut käteisellä ostetussa 108 neliön rivarissa Simonkylässä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta ei ole mahdollista löytää sinun nimeä kerrostalon taululta Pähkinärinteestä, koska sinä asut käteisellä ostetussa 108 neliön rivarissa Simonkylässä.

Niinkö olet antanut itsesi ymmärtää, jälleen kerran.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletko se Posso, joka ihan sama senssukka joka, maalitat itseäsi 24/7?

Mahtaa olla vaimosi ja omaisesi kiitollisia.

Fackta juttu ?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niinkö olet antanut itsesi ymmärtää, jälleen kerran.

Unohditko jo että kehuskelet olevasi vittumainen mies?
        Älä ihmettele miksi sinulla ei ole kavereita, paitsi leikkikaveri Senssu.

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Täällä on eräs Thaimaan vihaaja ottanut jopa toisen identiteetin sekä valokuvat toisille palstoille yllyttäen ihmisiä kimppuunsa.

En minä Thaimaata vihaa vaan Tytttö2010Neitistä, sekä kyllä minulla on ihan oma identiteettini niin tällä palstalla kuin Tytön tekemällä viranomaisselvitykselläkin.

Mitä tulee leikkikavereihin, niin niitä on runsaasti Pattayan rakkaissa keskenään.

• UUSI
        SENSSU kirjoitti:

En minä Thaimaata vihaa vaan Tytttö2010Neitistä, sekä kyllä minulla on ihan oma identiteettini niin tällä palstalla kuin Tytön tekemällä viranomaisselvitykselläkin.

Mitä tulee leikkikavereihin, niin niitä on runsaasti Pattayan rakkaissa keskenään.

Niin j mitä tulee toisten ihmisten yllyttämisestä, niin ilmoitin vain oikealle palstalle Tytön näkemykset minkälaisia henkilöitä on laatupyöräharrastajat.

• Anonyymi00013
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Sivupersoona tuntuu todelliselta ja kieltäydyt uskomasta että olet pöpi.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sivupersoona tuntuu todelliselta ja kieltäydyt uskomasta että olet pöpi.

Pasasella on näkymättömiä ihmissuhteita, ihanan ovelia iltapuhteita, kauko-ohjattavat tekohampaat ja aikaa ajatella. On tuulella kaatuva ulkovessa ja muusilla toimiva moottorikelkka, jippoputki ja natsikiikarit.

On myös olemattomia lentopisteitä joilla voi tuoda 12 kpl 23 kilon matkalaukkuja Thaimaasta kun tulee Suomeen piipahtamaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      919
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      803
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      613
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      160
      560
    Aihe