Luulen tämän tunteen toisiamme kohtaan olevan pysyvää. Jos/kun kohdataan, sitten kohdataan <3 Elämäntilanteet voi toki muuttua ja ikää tulee lisää, mikä voi jotain rajoittaa. Kiitos, että olet olemassa.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Kiitos ihana.
Kaikki on ja on ollu tarkoitettua ..😏
Tiedän sen. Nyt. Ja uskon ettei tunne ei poistu koskaan .❤️ - Anonyymi00002UUSI
Samoin tahtoisin sanoa hänelle, pidän häntä tärkeimpänä eli rakkaimpani aina kun tunnen hänet.
https://www.youtube.com/watch?v=REOFwSULATQ - Anonyymi00003UUSI
pysyvää on ❤️
- Anonyymi00004UUSI
ei mitään hätää, kohdataan ja katsotaan kuinka tunnemme ja kuinka järjestämme tulevaa.
https://www.youtube.com/watch?v=8QpvCWtVQW0&list=RD8QpvCWtVQW0&start_radio=1 - Anonyymi00005UUSI
❤️
- Anonyymi00006UUSI
Kiitos jos tosiaan olet täällä kirjoittamassa. M-N ❤️❤️❤️
- Anonyymi00007UUSI
Se voi olla siinä vaiheessa jo sitten jotain yhteistä puutarhanhoitoa ja marjojen poimintaa.
- Anonyymi00008UUSI
ei olle hätää joa vessanpönrttö toimiii,n iin
- Anonyymi00009UUSI
hyi noita juttuja, minusta ei kukaan saa edes ystävää itselleen koskaan..
- Anonyymi00010UUSI
Voisin melkein ajatella samoin, mutta en kuitenkaan. Kyllä rakkauden kohteen pitäisi olla vierelläni mahdollisimman pian, jos tunteet molemminpuolisia. Suru on puserossa jatkuvasti juurikin, kun mikään ei ole edennyt.
- Anonyymi00012UUSI
Tuntuu, että koko keho huutaa toista, joka ei ole lähelläkään. Sellainen haikeus on kyllä… mutta sen kanssa täytyy elää. Aloittaja.
- Anonyymi00011UUSI
Minäkin ajattelen niin, että eipä meillä ole mitään hätää :) . Tiedän tunteesi ja sinä tiedät tunteeni ja kohtaamme taas joskus jos niin on tarkoitettu. Kyllä viimeisin kohtaamisemme oli tähtiin kirjoitettu, sen oli pakko olla.. <3 Levollisin mielin luotetaan elämään ja on ihanaa tietää että olemme toisillemme tärkeitä ja olen myös elämälle todella kiitollinen siitä että olen saanut kohdata sinut. Olet sydämessäni niin kauan kuin elän ja ehkä sen jälkeenkin jäät jonnekin väreilemään <3 :) :)
- Anonyymi00013UUSI
Elä pitkään <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554