Äänetön kuiskaus tuuleen

Anonyymi-ap

Mä tykkään susta. Kun nähdään, se helpottaa. Ja kun menee muutama päivä, tunne taas voimistuu ikävän maustamana. Irl on todellisuus, pitikö se sun tunteen ennallasn vai muuttiko toisenlaiseksi? Sä tiedät nyt enemmän musta.

naiselta

17

354

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Oletko tampereelta tai järvenpäästä

• Anonyymi00014
        UUSI

Tampere enemmän mahdollinen, koska on isompi kaupunkina. Ja enemmän ihmisiä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kuka kenestä mä tiedän yhdellä vilkaisulla kaiken tarvittavan

• Anonyymi00003
      UUSI
    • Anonyymi00004
      UUSI

Eli jos ollaan viiko yhdessä niin helppttaa oikein hirmuisesti ja voi ottaa lopullisen eron.

• Anonyymi00005
        UUSI

Kun ollaan yhdessä, tykkääminen ei ole pelkkä ajatusten pyörremyrsky ja sydämen haikeus, vaan tapahtuu meidän välillä ja meissä yhteytenä katseissa, puheissa ja teoissa.

• Anonyymi00006
      UUSI
      • Anonyymi00010
        UUSI

Osuu tähän tarinaan, jonka sijainti ei ole Tampereella tai Järvenpäässä vaan jossakin muualla. Säe kerrallaan elämme ja kohtaamme, edellisestä on aikaa useampia päiviä.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Osuu tähän tarinaan, jonka sijainti ei ole Tampereella tai Järvenpäässä vaan jossakin muualla. Säe kerrallaan elämme ja kohtaamme, edellisestä on aikaa useampia päiviä.

Jossain siinä puolivälissä? 😆

• Anonyymi00007
      UUSI

Nähtiinkö tänään? Näin kaivatun tänään ja hän piti pientä tuhinaa ylhäällä ennen kuin nähtiin.

• Anonyymi00008
      UUSI
    • Anonyymi00009
      UUSI

Irlissä nähdessä vaihtelee hyvän olon ja ahdistuksen välillä, kun tietää tunteiden olevan yksipuoliset ja hänen aivan saavuttamaton. Taas tulee olemaan pari henkisesti rankkaa päivää näkemisen jälkeen.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kannattaa kuiskata korvaan sopivalla äänellä.
      Vois olla jotain vaikutusta. Jos ei muuta niin saa suoraan pakit.

• Anonyymi00012
        UUSI

Pakit tulee satavarmasti minua kauan häiriköineelle! Se on ainoa oikea vaihtoehto!

• Anonyymi00013
        UUSI

Ei kannata, pitää ottaa tunneihmisen järki käyttöön ja pitäytyä sopivalla etäisyydellä. Annan itselleni pakit hänen puolestaan, vaikka onkin mun "pakkomielle". Turhaa aiheuttaa hämmennystä.

• Anonyymi00016
      UUSI

näkeminen antaa niin toivoa ja iloa, jaksaa enemmän ;) energiapiikki
      kuukauden näkemättömyyden jälkeen tulee epävarmaksi toisen tunteista (en omistani) ja hymy vaihtuu haikeudeksi... suruksi...

J<3L

• Anonyymi00017
      UUSI

helikopoteri menee maqtalalla kun noita ralli-juttujaan niin ghyvin herättäää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1467
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1012
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      917
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      835
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      763
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      595
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      546
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      127
      488
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      32
      465
    Aihe