Mä tykkään susta. Kun nähdään, se helpottaa. Ja kun menee muutama päivä, tunne taas voimistuu ikävän maustamana. Irl on todellisuus, pitikö se sun tunteen ennallasn vai muuttiko toisenlaiseksi? Sä tiedät nyt enemmän musta.
naiselta
Äänetön kuiskaus tuuleen
17
354
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Oletko tampereelta tai järvenpäästä
- Anonyymi00014UUSI
Tampere enemmän mahdollinen, koska on isompi kaupunkina. Ja enemmän ihmisiä.
- Anonyymi00002UUSI
Kuka kenestä mä tiedän yhdellä vilkaisulla kaiken tarvittavan
- Anonyymi00003UUSI
Tunnistan tuntemuksen ja tiedostan sen kohteen.
https://www.youtube.com/watch?v=pe4qlYJbLxc - Anonyymi00004UUSI
Eli jos ollaan viiko yhdessä niin helppttaa oikein hirmuisesti ja voi ottaa lopullisen eron.
- Anonyymi00005UUSI
Kun ollaan yhdessä, tykkääminen ei ole pelkkä ajatusten pyörremyrsky ja sydämen haikeus, vaan tapahtuu meidän välillä ja meissä yhteytenä katseissa, puheissa ja teoissa.
- Anonyymi00006UUSI
Niin kovin haluaisin hänenkin niin tuntevan.
https://www.youtube.com/watch?v=7CmvZ0FJFC4
Hymy huulillasi, lämpö sylissäsi.
Säe kerrallaan me elämme,
tämän kauniin tarinan peitämme.- Anonyymi00010UUSI
Osuu tähän tarinaan, jonka sijainti ei ole Tampereella tai Järvenpäässä vaan jossakin muualla. Säe kerrallaan elämme ja kohtaamme, edellisestä on aikaa useampia päiviä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Osuu tähän tarinaan, jonka sijainti ei ole Tampereella tai Järvenpäässä vaan jossakin muualla. Säe kerrallaan elämme ja kohtaamme, edellisestä on aikaa useampia päiviä.
Jossain siinä puolivälissä? 😆
- Anonyymi00007UUSI
Nähtiinkö tänään? Näin kaivatun tänään ja hän piti pientä tuhinaa ylhäällä ennen kuin nähtiin.
- Anonyymi00008UUSI
Joo. Sun persuusta, kuulin pieruja, katellaan...
https://m.youtube.com/watch?v=HPYaIdVeK98 - Anonyymi00009UUSI
Irlissä nähdessä vaihtelee hyvän olon ja ahdistuksen välillä, kun tietää tunteiden olevan yksipuoliset ja hänen aivan saavuttamaton. Taas tulee olemaan pari henkisesti rankkaa päivää näkemisen jälkeen.
- Anonyymi00011UUSI
Kannattaa kuiskata korvaan sopivalla äänellä.
Vois olla jotain vaikutusta. Jos ei muuta niin saa suoraan pakit.- Anonyymi00012UUSI
Pakit tulee satavarmasti minua kauan häiriköineelle! Se on ainoa oikea vaihtoehto!
- Anonyymi00013UUSI
Ei kannata, pitää ottaa tunneihmisen järki käyttöön ja pitäytyä sopivalla etäisyydellä. Annan itselleni pakit hänen puolestaan, vaikka onkin mun "pakkomielle". Turhaa aiheuttaa hämmennystä.
- Anonyymi00016UUSI
näkeminen antaa niin toivoa ja iloa, jaksaa enemmän ;) energiapiikki
kuukauden näkemättömyyden jälkeen tulee epävarmaksi toisen tunteista (en omistani) ja hymy vaihtuu haikeudeksi... suruksi...
J<3L - Anonyymi00017UUSI
helikopoteri menee maqtalalla kun noita ralli-juttujaan niin ghyvin herättäää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911467
- 831012
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 32465