Pesäpalloon lopullisesti kyllästyneenä ihmettelen, eikö Jymyssä tunneta ollenkaan sellaista lajia kuin Jalkapallo.
Siinä olisi lapsille ja nuorille tulevaisuuden laji! Tunnetaan kaikkialla maailmassa ja parhaat pelaavat ammattilaisina ansaiten leipänsä urheilulla.
Sotkamon Jymyn Jaostot
8
155
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Palloa saa Sotkamossa potkia VTSssä.
- Anonyymi00002
Siis kokonaan eri seura. Jymy on keskitetty vain pesäpallolle ja joillekin muille harvoille lajeille.
- Anonyymi00003
Pesäpallo on jo geeneissä
- Anonyymi00004
Voi ollakin geeneissä, mutta jotain muutakin voisi olla. Edes vaihtelun vuoksi. Yksi laji ja yksitoikkoisuus ei jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi ollakin geeneissä, mutta jotain muutakin voisi olla. Edes vaihtelun vuoksi. Yksi laji ja yksitoikkoisuus ei jaksa kiinnostaa.
On kuulemma liikennelupajaosto.
- Anonyymi00006
Pesäpallo on aivopesty lapsesta asti niin kuin pohjoiskoreassa.
- Anonyymi00007
Minulle kerran joskus muinoin selitti yksi ukko ja ihmetteli.Mitä järkeä on pesäpalossa.Yksi lyö palloa ja kolme koettaa juosta pesienväliä,hullun hommaa.Arveli että jalkapallo on kuitenkin parempi laji.Kysyin että mitä järkeä siinä on kun yksi potkii sitä palloa ja 20 juokseen sen pallon perässä maalilta toiselle.Ei osannut siihen vastata.
- Anonyymi00008
Koska ihmiset ovat laumaeläimiä, heitä kiehtoo osallistua vaikkapa katsojina kaikenmaailman turnajaisiin. Oli ne sitten nyrkkitappeluita, johtoportaan järjestämiä taisteluita tai tolkutonta pelivälineen metsästystä stadionilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171450
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491444Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta201965Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.331895Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä234842- 58733
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht233697Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175681Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21601