Minulla on kaksi siskoa ja yksi veli .

Anonyymi-ap

vanhemmat ovat kuolleet . viimeksi kuoli isäni 8 vuotta sitten. Vanhemmilla oli keskinäinen testamentti. Nuorin siskoistani osti viimeksi kuolleen isäni talon. Tuolla siskolla on kaksi lasta. ( ihan vaan mainitakseni, jos tietoa tarvitaan ja hän on naimisissa ). Olen sinkku ja minulla taasen ei ole lapsia, ei ole puolisoa. Kysymykseni on. Kuka minut perii? Vaikuttaako isäni talon ostaminen jollain lailla siihen, kuka minut perii? Entä jos teen tenstamentin?

8

51

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hukka perii. Testamentilla määräät jäämistösi uudet omistajat. Se, että sisaresi on ostanut nimiinsä vanhempiesi pirtin ei vaikuta sinun jäämistöösi ja siihen kuka sen perii.

• Anonyymi00002

Jos et tee testamenttia niin sinut perii sisarukset.

• Anonyymi00003

Sisarukset siis ovat rintaperillisiä???? Entä lakiosa?

• Anonyymi00005

Eli siis minun siskot ja veljeni ovat minun perillisiä, vaikka eivät ole rintaperillisiä.

• Anonyymi00004

lapset ovat rintaperillisiä,sun siskos ja veljes ei.Lakiosuutta ei ole siskoksilla ja veljillä.

• Anonyymi00006
        UUSI

Höpö höpö, kaikkea ei lueta kirjaimellisesti, vaan tarkoitusperäisesti.

Perilliset, kun he korvaavat eli sijaistavat, vertaantuvat sijaistettavaan eli tässä tapauksessa sisarensa rintaperillisiksi eli nauttivat lain tuomia oikeuksia myös.

Kysyjä ei mainitse aloituksessaan mitään, onko äiti elossa, keskinäinen testamentti millainen, keneltä talo ostettu, jos testamentti koski myös kiinteistöä, niin mitä ilmeisimmin leskeltä joten omaisuus on jäänyt leskelle ja millainen on ollut testamentin sisältö, oliko rajoituksia?

Kysyjän perii, jos kuolee ennen äitiään, puolet äiti ja loppupuolen sisaret, jos ei testamentti toisin määrää.

Äiti ei elossa, perii sisaret, muutoin kuin edellisessä, testamentilla voit muuttaa perimisen.

T. Professional of the law and word's, the only one and great Lawetorder Z via V

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Höpö höpö, kaikkea ei lueta kirjaimellisesti, vaan tarkoitusperäisesti.

Perilliset, kun he korvaavat eli sijaistavat, vertaantuvat sijaistettavaan eli tässä tapauksessa sisarensa rintaperillisiksi eli nauttivat lain tuomia oikeuksia myös.

Kysyjä ei mainitse aloituksessaan mitään, onko äiti elossa, keskinäinen testamentti millainen, keneltä talo ostettu, jos testamentti koski myös kiinteistöä, niin mitä ilmeisimmin leskeltä joten omaisuus on jäänyt leskelle ja millainen on ollut testamentin sisältö, oliko rajoituksia?

Kysyjän perii, jos kuolee ennen äitiään, puolet äiti ja loppupuolen sisaret, jos ei testamentti toisin määrää.

Äiti ei elossa, perii sisaret, muutoin kuin edellisessä, testamentilla voit muuttaa perimisen.

T. Professional of the law and word's, the only one and great Lawetorder Z via V

Sä olet taas aivan sekaisin!

• Anonyymi00007
      UUSI

Loads of bollocks,ei sulla ole järkeä päässä sitten pennin vertaa.
      Varsinainen riemuidiootti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      50
      1287
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      15
      1018
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      977
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      673
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      668
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      440
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      25
      431
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      429
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe