Taidat olla lomalla, niin sulla on aikaa etsiä missä olen. Tulet käymään ja sanot moro niinkuin ennenkin tai mieluummin moi, hätkähdin aina vähän sun moroa.
Kohdattaisiin tervehdittäisiin hymyillen ja luettaisiin toistemme ajatukset silmistä. Ja lisäksi puhuisit lopulta mitä tunnet..
Poikkeatko ensi viikolla?
Anonyymi-ap
3
102
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
LOL.
- Anonyymi00002UUSI
Ja olitko viimeksi ihan mun selän takana kun nähtiin? Silloin kun olin yksin käymässä. Pitikö sun sanoa mule jotain? Nyt vasta tajusin. Vaikka en sua oikein katsonut päin, ajattelen sua ja kirjoittelen sulle tänne. Kohteen kirjoittele enää edes tänne, muutenhan en sulle enkä kellekään muulle tule sitä kertomaan, turvatekijöiden lopetan käymisen näillä sivuilla, ei tarkoita että olisin unohtanut..ap
- Anonyymi00003UUSI
oot varmaan kuollu jo E aattelin vaan sanoo et tyttäres on jotenkinpäin vielä elos muta ootellaan toi syksy ja percereikä ilmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429