Parisuhteelta?
Vastaukset 14
- Anonyymi00002UUSI
yhteistä vttuilua omat asunnot ei yhteisiä lemmikkejä eikä yhteisiä lapsia en myöskään halua että hänellä on pieniä lapsia mulla ei pää kestö
- Anonyymi00003UUSI
Loppuelämäni Rakkautta ja häneltä päivittäistä hellyyttä kuten annan hänelle... yhteisen lapsen
- Anonyymi00009UUSI
Rakkautta ja hellyyttä ei varmaan puuttuisi, mutta toivon, ettei yhteinen lapsi ole mikään kynnyskysymys ikä ja kaikki muu huomioiden.
- Anonyymi00004UUSI
Tasapainoista elämän ihmettelyä, sellaisena, kun se eteen tulee.
Kahden aikuisen parisuhdetta, jossa pääpaino yhdessä omilla tavallisessa arjessa. Aikaa keskustella, opetella tuntemaan toista ja toisinaan jotain mukavaa tekemistä yhdessä.
Rauhallista elämää, jossa arki pääosassa ja, jos molemmilla samanlaisia intressejä, voisi yhdessä jotain yrittääkin. Kodin kunnossapitoa ja kotoilua. Lapset välillä kylässä, yhteisiä pieniä matkoja ja ajatusten vaihtoa.
Kaksi aikuista, joilla jalat maassa, vastuuntuntoa ja välittämistä toisistaan. - Anonyymi00005UUSI
Toistemme parhaita kavereita, paljon rakkautta, hellyyttä, huumoria ja rentoa tavallista olemista ja elämistä.
- Anonyymi00006UUSI
Ettei sellaista enää tulee. Uutta parisuhdetta siis.
Naiselta - Anonyymi00007UUSI
"Miun parhaat ystävätkään ei..." Miusta kun tuntuu että oot miun paras ystävä
- Anonyymi00008UUSI
Ihan samaa kuin sama miltä parisuhteelta.
- Anonyymi00010UUSI
Yhteinen ryytimaa.
- Anonyymi00011UUSI
En toivo uutta parisuhdetta.
- Anonyymi00012UUSI
Rauhallista ja tasapainoista rakkaus elämää, hellyyttä ja huoletonta seurustelua.
https://www.youtube.com/watch?v=UVFXWJenXeo&list=RD7uGNGogGHKE&index=2
-. - Anonyymi00013UUSI
Vaikka kaipaan ja ikävöinyt miestä, en halua hänen enkä kenenkään kanssa enää uutta parisuhdetta.
- Anonyymi00014UUSI
En ole toivonyt uutta parisuhdetta enää koskaan, jo noin 20 vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Elämä on todella hyvää, kun saan olla yksikseni ja elää juuri niin kuin itse haluan! Yhtäkään miestä ei enää koskaan tule elämääni kuulumaan!
- Anonyymi00015UUSI
Ihan sama
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554