Mitenköhän Äänekoskella saisi kyyt kuriin?
Pankkarin rannassa niitä on jo nähty.
Pelottavaa päästää lapsia uimaan saatika kävelyttää koiraa.
Kohta uskalla missään mennä tai ketään päöstöö mihinkääb, kun kyitä kuhisee kohta koko koski.
Kyykäärmeet
27
205
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Suojeluihmisille elukat tärkeämpiä kuin ihmiset ja ulkolaiset tärkeämpiä kuin kotimaiset.
- Anonyymi00003
Ja peukku pete se vaan porskuttaa
- Anonyymi00002
Äkissä riittää kaksjalkasia käärmeitä
- Anonyymi00004
Kauheeta yksi käärme nähty pankkarilla ja tärttämäen metsät on vieressä.Kannattaa vauhkoohtua ja muuttaa Suolahteen.
- Anonyymi00005
Pakene KOSKETTOMALTA,äkkiä lihtaamaan pankkarin sillalle,kyytiin kun pääset,älä taaksesi kaho,ettei käy kuin kertomuksessa lootin
- Anonyymi00006
Opettelisit kirjoittamaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Opettelisit kirjoittamaan.
Ootiko ommeleen..hiii haaaa haaaahuuuuu
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ootiko ommeleen..hiii haaaa haaaahuuuuu
Lava, joko äiti vahtoi sinulle vaipan, joko lääkitystä on säädelty.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kosken aasi siellä aasinsiltaa tökeröä koettaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Paskapylvään vartijalle fetissit on liekit ja paska.reippaat oli juhlat palokunnan nyt vkl.
- Anonyymi00007
Ei siellä pankkarin uimarannalla käärmeitä ole. Monet monituiset kerrat siellä tänäkin kesänä käyty uimassa ja nurmikolla istuskelemassa, eikä määrmeistä tietoakaan.
- Anonyymi00010
Eilen viimeksi näin kyyn suunnistus reissulla.Hyvin sovittiin samaan metsään ,minä väistin.
- Anonyymi00018
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00011
Ei minunkaan tarvii päteä käärmeen tappamisella.
- Anonyymi00013
Luonto tekee ihmeitä aikaan kun muuallakin nähty käärmeitä joita ei ennen ole nähty.
Ja tuo sietoraja on itse kullakin erilainen että se kultainen keskitie on löydettävä ketään syyttelemättä. - Anonyymi00015
Enempi varokaa paskapylvään vartijaa,joka huussien alla kyttää, että naisten pyllystä ruiskäärmettä lykkää.
- Anonyymi00016
Kun pittää tarpeeksi meteliä, niin kyllä kyyt kaikkoaa lähitienoolta.
- Anonyymi00019
Menkääs nyt äkin älämölöt lavalle loilottaan
- Anonyymi00021
Sikojenlahden oppimattomat avautuvat täällä.🤣
- Anonyymi00022
Sivistymätön omille vitsilleen nauraa.et varmaan liiemmin ole käynyt kuntarajojen ulkopuolella
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sivistymätön omille vitsilleen nauraa.et varmaan liiemmin ole käynyt kuntarajojen ulkopuolella
Sehän osui hyvin, historia, että olen tyytväinen.
- Anonyymi00024
Hui hirveestä pikkuinen kyy nähty melkein keskellä mehtää.Kannattaa peljätä ja muutaa Jyväskylään.
- Anonyymi00025
Eiköhän se leikkipuiston ja rantakahvilan metakka karkoita käärmeet lähitienoolta.
- Anonyymi00027
Mummovainaa kun näki pihassaan käärmeen niin nappasi sitä niskasta kiinni ja kantoi mehtään.
- Anonyymi00029
Isoisän isoisä söi käärmeiltä pään ja teki lopuista käärmeennahka housut
- Anonyymi00028
Hirmuinen pelko kun nähty yksi kyy.😂 Niitä toivon mukaan on paljon enemmänkin, hyötyeläimiä.
- Anonyymi00030
Keilahallin väki pistää sen vaan kiltisti ämpäriin ja vie kauavemmaksi tai sitten pakkaa kamansa ja lähtee muualle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470