Olisin ostanut kinkku/juusto leivän aamupalaksi. Leivät oli niin vanhoja, etteivät torakatkaan koskenee niihin ja silti tulivat kipeiksi. Ei kannata säilyttää edes renkaita venäläisellä lukoi teboililla kiuruveellä. Menevät huonoiksi ja murenevat.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Kuivattiinhan leivätkin ennen, tuvan vartaaseen pistivät reikäleivät kuivumaan.
Kuiva leipä vaatii pureskelua ja on terveellistä hampaille ja vatsan toiminnalle,
Päätalon "Koillismaan" Iivari Sääskilampea ulkomuistista siteeraten: "Eihän pehmyen leivän syönnillä ole määrää." Pehmeää leipää pupelletaan suuret määrät, vatsa on ummella ja paino nousee... - Anonyymi00002UUSI
Totuus: Et käynyt.
- Anonyymi00003UUSI
Väinö Linnaa ulkomuistista mukailllen:
"Kalja käy kuin perkele, ja sakka on päällä kuin saatana, mutta helvettiinkö ne perkeleet sinuakin pappi keskellä yötä kuskaa..."
- Anonyymi00004UUSI
Hölmöhän sinä olet. Onko sinne pakko mennä jos ei miellytä? Itelleshän tuossa kiusaa teet kun väkisin sinne änkeät. Onhan noita muitakin paikkoja mistä sen leivän voit hakea.
- Anonyymi00005UUSI
Ei se oo siellä käynyt, kuhan suunsa mauksi länkyttää...
- Anonyymi00006UUSI
Kierrän venäläisen tebskan kaukaa. -yssä on, niin kiero, ettei paskanna siihen, mihin kyykistyy.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kierrän venäläisen tebskan kaukaa. -yssä on, niin kiero, ettei paskanna siihen, mihin kyykistyy.
Minä käyn huoltoasemalla joka päivä. Hyvää palvelua ja kahvia.
- Anonyymi00007UUSI
Vettyyhän se kun tomaatit juoksuttuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531414Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191084- 93987
- 77693
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21499- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423