bondage

deedee

mitä järkeä esim.naisen sitomisessa ylipäätäsä?

12

7986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkäsauna

      Minä haluan että ne sidovat minua sen takia että silloin tunnen minua entistä ennemmän alisettu ja nöyyretty!

    • ..Daniel...

      Olen katsonut netistä bondage kuvia joissa tytöt on sidottuna milloin mihinkin asentoihin, oma tyttöystäväkin on vihjaillut fantasioistaan olla sidottuna.
      Mikä idea/järki tuossa sitomisessa on? Sidotulla on kai kivaa, mutta entä sitoja?

      Oletetaan, että vetäisen tyttöni narulla nippuun sängylle, mitäs mä sitten teen, menen sohvalle katteleen telkkaria ja parin tunnin päästä käyn avaamassa solmut... vittu ku onkin kivaa ou jee????

      • yksi vaan

        No minä esimerkiksi kiihotun jo siitä, kun ajattelen että sitoisin ja suukapuloisin tytön. Kiihotun myös siitä, että olen itse sidottuna...riippuu ihmisestä minulla on bondage fetissi ja sinulla ei...

        On paljon asioita mitä voit tehdä, kun olet sitonut tyttösi. Harrastatte seksiä, kiusoittelet häntä erillailla, nuolet hänet orgasmin partaalle, mutta et loppuun asti, leikit hänen kanssaan esim. hieromasauvoilla, piiskaat jos hän siitä pitää tai katsotte vaikka elokuvaa. Mahdollisuudet ovat rajattomat ;)


    • AROSUSI-09

      on mitään järkeä...moniko kundeista muuten näki benion esityksen takavuosien pornomessuilla...

      • hommaa

        Se on esteettisesti erittäin kaunista ja kiihoittavaa. Siinä kiihottaanäky miten iho menee köysien välistä, mille köydet tuntuvat ja tuoksuvat


      • shibari
        hommaa kirjoitti:

        Se on esteettisesti erittäin kaunista ja kiihoittavaa. Siinä kiihottaanäky miten iho menee köysien välistä, mille köydet tuntuvat ja tuoksuvat

        Jahas,

        Se kinky wannabe persoona, joka kysyy thriidin alussa vastaavaa kysymystä bondagen iloista, ei sitten varmaankaan tule koskaan sisäistämään sitä omaa kauneutta, jota juuri sidottavan kropasta tulee.
        Lähdetään nyt vaikka ihan perus Shinjusta ja Matanawasta liikkeelle. Nämä termithän tulevat ihan suoraan japanin kielestä, kuten huomaat. näillä jo saadaan kauniisti niin naisen kuin miehenkin rinnat esille. Taas haarusvyö tuo ennemmin naiselle enemmän mielihyvää kuin miehelle. Mene ja tiedä, en ole kokeillut miehenä sitä. Partnereita, joita olen sitonut, ovat sanoneet että haarusköysi on juuri se, jota he ovat odottaneet. Siksi laitankin sen viimeisinä sitomisina.

        Joku ihmetteli, että mitä siinä sitten voi tehdä???
        Mielikuvitus on rajana. Mitäs jos vaikka ihan hyväilisit jo herkistyneitä nännejä kumppannisi ollessa ja muutenkin kiimainen.
        Jos taas on entuudestaan sitä kinkympää sorttia, niin ei varmaan tarvinne niistä pyykkipojista muistuttaa.
        haarusköysi jo itsessään on naiselle kiihottava. Sitä voi parannella niin, että klitoriksen kohdalla on solmu. Voit laittaa mirriin vibran ja sitten vasta köysi.
        Tutki ihmeessä netin tutorial sivustoja. Saat sieltä opin perus-solmuista ja tyyleistä. Sitten vain soveltamaan.
        Perus setti ensin kohdilleen ja sitten riipuntoja opettelemaan. Se on jo sidottavalle vielä isompi kokemus.
        Varovaisuus myös sitten kunniaan.

        Meiliä saa laittaa ja voin vaikka näin spostin välityksellä opastaa... Jos kiinnostaa.

        -Shi-


      • elli
        shibari kirjoitti:

        Jahas,

        Se kinky wannabe persoona, joka kysyy thriidin alussa vastaavaa kysymystä bondagen iloista, ei sitten varmaankaan tule koskaan sisäistämään sitä omaa kauneutta, jota juuri sidottavan kropasta tulee.
        Lähdetään nyt vaikka ihan perus Shinjusta ja Matanawasta liikkeelle. Nämä termithän tulevat ihan suoraan japanin kielestä, kuten huomaat. näillä jo saadaan kauniisti niin naisen kuin miehenkin rinnat esille. Taas haarusvyö tuo ennemmin naiselle enemmän mielihyvää kuin miehelle. Mene ja tiedä, en ole kokeillut miehenä sitä. Partnereita, joita olen sitonut, ovat sanoneet että haarusköysi on juuri se, jota he ovat odottaneet. Siksi laitankin sen viimeisinä sitomisina.

        Joku ihmetteli, että mitä siinä sitten voi tehdä???
        Mielikuvitus on rajana. Mitäs jos vaikka ihan hyväilisit jo herkistyneitä nännejä kumppannisi ollessa ja muutenkin kiimainen.
        Jos taas on entuudestaan sitä kinkympää sorttia, niin ei varmaan tarvinne niistä pyykkipojista muistuttaa.
        haarusköysi jo itsessään on naiselle kiihottava. Sitä voi parannella niin, että klitoriksen kohdalla on solmu. Voit laittaa mirriin vibran ja sitten vasta köysi.
        Tutki ihmeessä netin tutorial sivustoja. Saat sieltä opin perus-solmuista ja tyyleistä. Sitten vain soveltamaan.
        Perus setti ensin kohdilleen ja sitten riipuntoja opettelemaan. Se on jo sidottavalle vielä isompi kokemus.
        Varovaisuus myös sitten kunniaan.

        Meiliä saa laittaa ja voin vaikka näin spostin välityksellä opastaa... Jos kiinnostaa.

        -Shi-

        Mistä löydän näitä sivustoja?


      • elli kirjoitti:

        Mistä löydän näitä sivustoja?

        Jos elli,tai joku muu kokeilunhalunen ihan nahkakahleisiin tyytyisi ilman aikaa vievää köysivirittelyä,täältä löytyisi...😉


      • Ei-toimi
        M52Hki kirjoitti:

        Jos elli,tai joku muu kokeilunhalunen ihan nahkakahleisiin tyytyisi ilman aikaa vievää köysivirittelyä,täältä löytyisi...😉

        Postisi nikki ät outlook com ei toimi


      • Ei-toimi kirjoitti:

        Postisi nikki ät outlook com ei toimi

        ät oulook..?.? Toihan on suomi24.fi


      • Pelkkää-häiriköintiä
        Ei-toimi kirjoitti:

        Postisi nikki ät outlook com ei toimi

        Kannattaa uskoa. Jos seuraa hakeva ei julkaise osoitettaan näkyville, ei hän silloin todella ole muuta kuin vain häiriköimässä ja vedättämässä.


    • sidyst

      Sidottua naista on kaunista katsella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe