Big Brother tekee paluun. Asukashaku on käynnissä. Olisi hyvä,jos tulevassa BB talossa olisi transsukupuolinen tai intersukupuolinen asukas. Koskaan asialla ei ole liikaa näkyvyyttä.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Täytyy äkkii päästä täältä mielisairaalasta niin pääsen siihen ohjekmaan .
- Anonyymi00002
Kuollut formaatti, kuten kaikki muutkin n.s tosi-tv ohjelmat. Ei muuta kuin maksukanavalle suoraan, katsokoot ken tahtoo ja maksaa. Tai eihän tuolla minulle ole mitään merkitystä koska en katso enää maikkarin enkä nelosen ohjelmia.
Minä olen ollut ja tulen aina olemaan BB-fani. Ihmisten käyttäytyminen kiinnostaa ja etenkin julkisessa valtakunnan verkossa, missä 24h / vrk menee online - katseluun. Siihen ympärille vielä tuotantoyhtiön päämäärät ja talon sisäiset ihmissuhteet.
NIINKU erittäin mielenkiintoista ryhmäkäyttäytymistä :)
🅱🅱
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466