Ei se ole normaalia

Anonyymi-ap

Että mulla on pakkomielle ihmisestä. Minkäs sille kuitenkaan mahtaa. Jos yritän olla olematta pakkomielteinen niin se vain pahentaa asiaa.

30

255

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulle tulee yks Heli mieleen joka aina ollut kateellinen mulle kaikesta. Elämästä, miehistä kaikesta. Katkera akka johin katkaissut välit.

• Anonyymi00003

Juu sekin. Varmaan siitäkin oot kateellinen. Jätä mut hullu rauhaan.

• Anonyymi00005

Olen sairas joo. Niin varmaan.En niin sairas et tämmöisiä aloituksia tekisin. Ap on sairas.Typerä trolli.

• Anonyymi00007

Justhan mä kerroin että eräs Heli oli. Eikö täällä ole tarkoitus keskustella aiheesta?

• Anonyymi00008

Miksi tietäisi anonyymipalsta ei tarvii tietääkään. Kirjoitit muuten tuon aloituksen niinkuin kertoisit itsestäsi. Oletko siis mies?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Justhan mä kerroin että eräs Heli oli. Eikö täällä ole tarkoitus keskustella aiheesta?

Miksi laitat tänne toisten nimiä? Ei sulle ole kukaan, ei varmasti kukaan Helikään kateellinen. Mustamaalaat keskustelupalstalla nimen kanssa ihmisiä. Mistä sulle mukamas voisi olla kateellinen? Poliisille lähtee nämä maalitukset.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi laitat tänne toisten nimiä? Ei sulle ole kukaan, ei varmasti kukaan Helikään kateellinen. Mustamaalaat keskustelupalstalla nimen kanssa ihmisiä. Mistä sulle mukamas voisi olla kateellinen? Poliisille lähtee nämä maalitukset.

Miksi ei Suomessa monta Heliä. Ei siitä kukaan tunnista. Pistä vaan sinähän täällä maalitat jotain. Voi kuule mun elämässä paljon kadehtivaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi ei Suomessa monta Heliä. Ei siitä kukaan tunnista. Pistä vaan sinähän täällä maalitat jotain. Voi kuule mun elämässä paljon kadehtivaa.

Selitä sitten poliisille.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Voitko laittaa myös sinun oman nimen tänne?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sanotaan sitte vaikka Erjaksi häntä. Jos se on sulle helpompi keskustella aiheesta?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sanotaan sitte vaikka Erjaksi häntä. Jos se on sulle helpompi keskustella aiheesta?

Oletko sinä Elisa?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Selitä sitten poliisille.

Mitä mä selitän mistä. Ethän sä ole Heli vaan mies jos aloitus oli miehestä. Mun kavereissakin ollut 5 Heliä kukaan ei tiedä ketä tarkoitan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voitko laittaa myös sinun oman nimen tänne?

Voin se on Anniina.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oletko sinä Elisa?

Ei serkkuni on Elisa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Voin se on Anniina.

Taitaa olla Elisa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Taitaa olla Elisa.

Ketäs Elisaa sä maalitat?

• Anonyymi00022

Niitä varmaan kiinnostaa 😂

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niitä varmaan kiinnostaa 😂

Kiinnostaa tietenkin yksityisyyden loukkaus, joka on rikos.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ketäs Elisaa sä maalitat?

Ketäs Heliä sä maalitat?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kiinnostaa tietenkin yksityisyyden loukkaus, joka on rikos.

Kenes yksityisyyttä tässä loukataan. Anonyymi kertoo et joku Heli ollut joskus hänelle kateellinen. Aloittaja sanoo ettei ole Heli. Vaan on mies tai maalittaa miestä. Ja väittää anonynyymiä Elisaksi?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kenes yksityisyyttä tässä loukataan. Anonyymi kertoo et joku Heli ollut joskus hänelle kateellinen. Aloittaja sanoo ettei ole Heli. Vaan on mies tai maalittaa miestä. Ja väittää anonynyymiä Elisaksi?

Ei sulle vammaselle skitsolle vaikuta selittää. Et tajua mitään, vaikka vääntäis ratakiskosta.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ketäs Heliä sä maalitat?

Oltiin yhtä aikaa ala-asteella. Se oli tosi kade mulle. Mulla oli hieno penaali ja kouluin söpöin poika Erno oli ihastunut muhun.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei sulle vammaselle skitsolle vaikuta selittää. Et tajua mitään, vaikka vääntäis ratakiskosta.

Noh non tuo kyllä kunnianloukkaus.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oltiin yhtä aikaa ala-asteella. Se oli tosi kade mulle. Mulla oli hieno penaali ja kouluin söpöin poika Erno oli ihastunut muhun.

Kerro sitten poliisille tarinoitasi. Toivottavasti sulla on edes vpn käytössä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kerro sitten poliisille tarinoitasi. Toivottavasti sulla on edes vpn käytössä.

Tietenki kerrotaan. Ei se mitään suojaa. Miks sulla on et kait tee jotain laitonta?

• Anonyymi00034

Heli ei ole yksityistieto. Helejä on Suomessa n.16 175.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Heli ei ole yksityistieto. Helejä on Suomessa n.16 175.

Riippuu asiayhteydestä onko yksityistieto. Jotain Heliähän tuo tuossa kuitenkin maalitti.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Riippuu asiayhteydestä onko yksityistieto. Jotain Heliähän tuo tuossa kuitenkin maalitti.

Ei se kyllä riipu. Tuosta ei voi tunnistaa yhtään ketään. Mut aloittajan tunnistaa samaksi joka täällä riehunut. Kokeilin vaan kepillä jäätä nimen suhteen. 😂

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2445
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2047
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      915
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      800
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      768
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      608
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      508
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      491
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      19
      462
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      452
    Aihe