Moottoriradan melukartoitus

Anonyymi-ap

Onko Sonkajärven kunta kartoittanut moottoriradan melun?
Kunnan työntekijän moottoriurheilijat ahkeria radan kiertäjiä ja melu kattaa koko keskustan. Vanhukset kärsii palvelukodeissa.

19

180

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

käyttäkäähän vanhuksiaki moottoriradalla jos semmosen sonkajärveltä löyät

• Anonyymi00002

homo

• Anonyymi00003

Menisivät vaikka siikalammelle rälläämään nii sais kyläläiset nukkua!🤬

• Anonyymi00006

Nimettömänä voi tehdä huoli-ilmoituksen lastensuojeluun.
        Onhan tuollainen häiriköinti yöllä oire jostakin ongelmasta.

• Anonyymi00015
        UUSI

Siikalammella assuu varmaan eniten porukkaa koko kylällä

• Anonyymi00004

Kyllä tuolle kylälle ääntä mahtuu. Hyvä kun on ääntä niin tietää että on vielä jotain elämää tälläkin kylällä.

• Anonyymi00005

Ei sitä melua yöllä tarvitse. Lakikin siitä olemassa.
        Vanhukset kärsii palvelutaloissa ja kyllä yölliset melusta kärsii myös me jotka aamulla joudutaan heräämään aikaisin töihin. Katkonainen uni melun vuoksi väsyttää sitten päivällä ihan tolkuttomasti.

• Anonyymi00007

Eikö oo munia omalla nimellä kirjottaa😂😂

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei näytä olevan sinullakaan.

• Anonyymi00008
      UUSI

Asiasta toiseen. Mikä tappaus se sattui Tiistaina vanha torin liittymässä. Vaikutti siltä että pyöräilijä ja ambulanssi oli osallisina.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kyllä se vuan vituttaa kun viijeltä herättävä ja kolomen maissa unen vasta suanu.

• Anonyymi00011
      UUSI

Se on jokaisen ihan oma valinta minne asumuksensa perustaa. Kylän keskustassa voi olla meteliä...

• Anonyymi00012
      UUSI

Siinä tapauksessa voitte muuttaa vittuun sonkajärveltä jos noin paljon mieltä painaa

• Anonyymi00013
      UUSI

Kyllä tuo on ihan paskan puhumista että pitäisi muuttaa muualle melun takia. Kyllä öiset meluajat pitäisi saada kuriin.

• Anonyymi00016
        UUSI

Mitä se sinun persettäs kutittaa?
        Epäilen että sonkajärvi ei ole pelkästään sinun reviiriäsi ja julkisilla teillä saa ajaa sillon millon haluaa.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mitä se sinun persettäs kutittaa?
        Epäilen että sonkajärvi ei ole pelkästään sinun reviiriäsi ja julkisilla teillä saa ajaa sillon millon haluaa.

Mitäs se laki sannoo yöllisestä metelöinnistä?

• Anonyymi00014
      UUSI

Eikö sitä osata penikoille ite sannoo vua pittää tiällä valittoo?? Oottepa aika pilluja kerta nuorille osata asiaa ilmaista😂😂 Ja tämä palstoilla anonyyminä kirjotteluja se varmaan lopettaa rälläyksen👍🏻 Jos järki ihmisiä olisitta nii mopoilijoille oman paikan keksisitte ja kunnalle ehottaisitte. Ja kylällä julkisella tiellä ajaminen ei ole kiellettyä, ei ne teiä pihoissakaan oo rälläämässä. Tämä ei oo uus asia että mopoilijoita jne on. Ja tulevaisuuttakin saatte ajatella, ette työ ole muutaman kymmenen vuoden päästä töitä tekemässä ja yhteiskuntaa pitämässä pystyssä. Katsotaan onko tätä menoa kukaan teitä hoitokodissa hoivaamassa vai tuleeko nopea lähtö ylös kun ”kaadutte” portaissa😘😄

• Anonyymi00017
      UUSI

Korvatulupat on keksitty ja Iisalamesta luulis löötyvän jos ee rutakolta löövy.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ajakoot vaekka 24/7 jos vuan polliisi ei kiiloo mehtään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe