Seuraaja tai kaveri, miten reagoitte hänen postauksiin? Mitä tunteita postaukset herättävät? Annatteko tunteiden näkyä tykkäyksin tms. Onko kaivattunne liian vähän, liikaa tai sopivasti somessa esillä?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Ei voi reagoida ...
En halua et sen muut tärkeät tietää minusta - Anonyymi00002UUSI
Tulostan ne alttariseinälleni hänestä sängynpäätyyni 😍
- Anonyymi00006UUSI
🤣 varo ettei sänky syty palamaan.
- Anonyymi00003UUSI
En seuraa häntä somessa enkä tiedä some-elämästään mitään.
- Anonyymi00004UUSI
Lähinnä kiukkua aiheuttaa nykyään. Aina kun näen, että on uusi tarina, kiehun jo valmiiksi kiukusta ja siirrän sen katsomista mahdollisimman myöhäiseen. Joskus jää näkemättäkin.
Työhön liittyvät postaukset aiheuttavat suoraan sanottuna kateutta ja haikeutta. Sellanen mä nyt vaan oon. Eniten tykkään harmittomista tilannepäivityksistä, vaikka jostain ei-ilkeästä vitsistä.
Haluaisin, että hän olisi vähemmän somessa, niin suhtautuisin positiivisemmin. Mutta eihän mun haluamiset tietenkään saa siihen vaikuttaa. Onneksi hän ei niistä tiedä. Olen suunnitellut sometauon pitämistä, ettei tarvitsisi nähdä niitä ja reagoida. Reagoin aina tykkäämisillä, vaikka en tykkää.
Naiselta - Anonyymi00005UUSI
Ei me julkaista koskaan mitään. Ei olla sillä tavalla huomionhakuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951791
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851359- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471150- 731127
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1901113- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt10827- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711