Mitähän tästä seuraa... kalastamassa.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Potulle on saatava patsas. Kirmaavien vasikoiden vieressä olisi hyvä paikka.
- Anonyymi00002
Miten joku voi fanittaa tuota pelleä?
- Anonyymi00003
Aika moni fanittaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika moni fanittaa.
Pottu paras
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pottu paras
päivät menee mukavasti potun striimiä seuraten.
- Anonyymi00006
Paskapotaatti voi painua takaisin etelään
- Anonyymi00007
Jäis vaan tänne asumaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jäis vaan tänne asumaan.
Mistä sitä pottua voi kattoo
- Anonyymi00008
Saatan kielarin antaa ja tökätä sormen haarukkaan t.temu
- Anonyymi00009
Meinaakko sinne rönttösen sopukkaan?
- Anonyymi00011
Kick. Com / pottukoira live.
- Anonyymi00013
En ollut vissiin tarpeeksi hyvääähhhh t,nainennn chatista se rybyn nuolijoista barhain
- Anonyymi00014
Pikkusen on porukka tuolla kommentoimassa niin lipsuvasti että.
Mikä saa ihmisen tekemään näin ihmettelen- Anonyymi00015
Pottu on pottu
- Anonyymi00016
aivan kaheli päissään jopa vaarallinen...
- Anonyymi00018
Aivan mahtava on potaatti.
- Anonyymi00019
pottu kävelee sittenkin
- Anonyymi00020
Nyt taas uusia juttuja,pysyy pinnalla.Julkkis olevinaan,Suurenluokan semmoinen.Moni ei tykkää..Enkä ihmettele.Päihteet onko ne tärkeimmät.Täyttää jotain elämän osaaluetta.Ai niin kohta lähteekö Pattayalla taas?ikävä ladyboyita.Monesti ne kauniimpia kuin naiset sanoo videoillaan.Julkista tuo Uros tai naaras ,sama se sille..Tissit ja ,pussit senkun kasvaa.Nähtäväksi jää...
- Anonyymi00021
Kateellisten ulinaa vaan täällä hyvä viisas teko kun ei jäänyt Kiuruvedelle pieni sieluisten kylään asumaan elämään, tajusi ajoissa lähteä maailmalle ottakaa muut mallia saattaisi silmät aueta että on muutakin elämää kuin lantalan taukset vieläpä niin höperö touhua että Kiuruvedellä uskotaan kaikki mitä se tekee kiuruveden kuumin puheen aihe viikosta toiseen pitäisi levyä jo vaihtaa monen
- Anonyymi00022
No nyt,kuuluu kummia.Arvostan rehellisyyttä.Mitä siihen kuuluukaan en edes ala paasata! Yt uusimmat videot ...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3881599Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841081Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63859Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49768- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10698- 39679
- 57636
- 50626
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33558- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503
- 82497