Kauppojen parkkipaikat

Anonyymi-ap

Mikähän siinäkin on kun pistän mun uudehkon öky BMW:n kaupan lähes tyhjällä parkkipaikalla ruutuun, niin kaupasta palatessa takaisin autolle on molemmin puolin oleviin parkkiruutuihin ilmestynyt sellaisia ruosteen raiskaamia perunasäkin näköisiä autonkuvatuksia, joissa on teippi ja rautalankavirityksillä osia kiinni vaikka parkkipaikka on vapaita ruutuja täynnä, Kankaanpäässä tämä ilmiö on arkipäivää, muualla vähän hillitympää

38

304

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarviit varmaan tehokkaan bemarin että ei hyydy ylämäessä kun kuskaat mutsias

• Anonyymi00003

Mene töihi

• Anonyymi00010

Mulla on isompi hiekkalaatikko ku sulla ja sun hiekkikselle on kissat pissannu

• Anonyymi00002

Mene sinä töihi

• Anonyymi00004

Jos et oo sattumoisin kuullu et suomalaiset on laumassa elävä laji ja myös jonoilevaa kansaa. jos on jossain yksinäinen auto nii mennään sen viereen seuraks. Sama on liikenteessä jos siellä joku ajaa yksin nii on jono perässä ja ajetaan jonossa. Ei siinä oo mitään ihmeteltävää.

• Anonyymi00005

Ökyautoja propellitehtaasta, saanen nauraa.

• Anonyymi00006

Minimies saa luvan nauraa, käyny intin kun osaa pyytää luvan

• Anonyymi00007

Se o kyllä just näin! Parkkeeraat johonkin kauemmas, ajatuksella ettei autoasi kolhittaisi, niin eikö vaan siihen viereen ja liian liki on tultava!! Pysykää kauempana tolvanat romujenne kanssa.

• Anonyymi00008

Kyllä just näin, ajetaan vielä niin lähelle että varmana ovi kolisee kylkeen kun sieltä romusta ulos rynnitään, siihen kun on sama vaikka vähän lisää kupruja tulee tai maalit naarmuuntuu

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä just näin, ajetaan vielä niin lähelle että varmana ovi kolisee kylkeen kun sieltä romusta ulos rynnitään, siihen kun on sama vaikka vähän lisää kupruja tulee tai maalit naarmuuntuu

Juu usein noissa autoissa on sisätilat samassa kunnossa kuin ulkopuolikin, tyhjiä kaljatölkkejä ja roskaa jalkatilaa ja takapenkki täys tai sitten joku elukka sisällä räksyttämässä

• Anonyymi00014

Mulla sellainen viisi vuotta vanha mersu kakkosautona sillä käydään kaupassa, ei tarvi välittää kaikista pikku narmuista.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mulla sellainen viisi vuotta vanha mersu kakkosautona sillä käydään kaupassa, ei tarvi välittää kaikista pikku narmuista.

Mulla kun täyttyy Mesen tuhkakuppi sikarintumpeista niin käyn vaihtamas aina uuden Mesen Tampereen Veholta alle, eivät huollos tyhjennä sitä vaikka sinne koittanut viedä tyhjennykselle, ei kuulemma kuulu huolto-ohjelmaan, en viitti itte sormia liata ja rupee haiseenki. Vaihdokkia odotellessa siemailen mun kakskymppisen povipommin kanssa Dom Berignonia lasilliset jos toisekki ja siitä taksilla isolla kirkolla Kämpis käymään yötä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mulla kun täyttyy Mesen tuhkakuppi sikarintumpeista niin käyn vaihtamas aina uuden Mesen Tampereen Veholta alle, eivät huollos tyhjennä sitä vaikka sinne koittanut viedä tyhjennykselle, ei kuulemma kuulu huolto-ohjelmaan, en viitti itte sormia liata ja rupee haiseenki. Vaihdokkia odotellessa siemailen mun kakskymppisen povipommin kanssa Dom Berignonia lasilliset jos toisekki ja siitä taksilla isolla kirkolla Kämpis käymään yötä

Se on autonvaihto ihan hyvä tekosyy pieneen huvitteluun siinä odotellessa, itse olen joutunut pisimmillään odottamaan mersua tampereella niin kauan että jouduin menemään katkaisuhoitoon välillä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Se on autonvaihto ihan hyvä tekosyy pieneen huvitteluun siinä odotellessa, itse olen joutunut pisimmillään odottamaan mersua tampereella niin kauan että jouduin menemään katkaisuhoitoon välillä.

Juu noin käy jos ei varastossa olevista löydy riittävän ylellistä mallia, niin joutuu odottamaan tehtaalta tilaamista

• Anonyymi00011

Viereen parkkeeraaminen kannattaa, koska vakuutuksesta saa naarmujen ilmaantuessa hyvät rahat - mitä arvokkaampi auto sitä enemmän tulee rahaa!

• Anonyymi00017

No sulla ei ole koskaan ollut autoa, eikä vakuutusta jos luulet että tuolla touhulla tienaa, ootko kuullu omavastuuosuudesta ja siitä että ne maksaa kulut korjaamolle, jos valitset sen että saat rahan tilillesi, niin jos jätät korjaamatta, niin kyllä sen sun kalliin auton jälleenmyyntiarvo tipahtaa kuin lehmänhäntä, milläs matikalla tässä se tienisti tulee kysyn vaan

• Anonyymi00013

Bemari on ihan paska kikotin, baijerin nahkapöksyiltä.😂😅

• Anonyymi00015

Kateellisten panettelua

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kateellisten panettelua

Mene töihi

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mene töihi

Voi sua kun sun pitää joka paikassa kommentoida, huomionkipeyttä kaiketi, et varmaan saanut tarpeeksi huomiota lapsena ja nyt on vaan paha olla

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voi sua kun sun pitää joka paikassa kommentoida, huomionkipeyttä kaiketi, et varmaan saanut tarpeeksi huomiota lapsena ja nyt on vaan paha olla

Mene töihi

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mene töihi

Sun työ näköjään on olla Suomi24 palstan kommenttiautomaatti

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sun työ näköjään on olla Suomi24 palstan kommenttiautomaatti

Olen jo töissä

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Olen jo töissä

Täälä urakka töissä kommentoimassa

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Täälä urakka töissä kommentoimassa

Ihan oikeissa töissä toisinku sinä.

• Anonyymi00026

Me molemmat tiedetää ettei su autoo oo tullu yhtäkää naarmuu näist viereen parkittavist autoist. Muute pyytäsit niit korvaamaa vahingot. Vai meneekö pupu pöksyy isol herral?

• Anonyymi00027

Vakuutusyhtiöt hoitaa parkkipaikkarutut kun lähettää ilmoituksen jossa rekisterinumero ja kuvaus tapahtumasta ja pari kuvaa, ei se sen kummempaa anelua tarvi. Sitte vaan merkkikorjaamolle ja vara-autoa sieltä alle. Persaukisilta kaljahanuilta turha pyydellä mitää, pullonpalautuskuiteilla ja kelakupongeilla ei kolhuja maksulla, tiedätkö että se on uus ovi ja maalaus päälle jos kolhuja tulee, ei kalliin uuden auton ovia pakkeloida ja fixailla

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Vakuutusyhtiöt hoitaa parkkipaikkarutut kun lähettää ilmoituksen jossa rekisterinumero ja kuvaus tapahtumasta ja pari kuvaa, ei se sen kummempaa anelua tarvi. Sitte vaan merkkikorjaamolle ja vara-autoa sieltä alle. Persaukisilta kaljahanuilta turha pyydellä mitää, pullonpalautuskuiteilla ja kelakupongeilla ei kolhuja maksulla, tiedätkö että se on uus ovi ja maalaus päälle jos kolhuja tulee, ei kalliin uuden auton ovia pakkeloida ja fixailla

Oot kyllä uskomattoman nolo. Taidan jatkossa kolhia tahallaan bemareitten ovet nyt kun tiedän millaset torakat niillä ajelee

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Oot kyllä uskomattoman nolo. Taidan jatkossa kolhia tahallaan bemareitten ovet nyt kun tiedän millaset torakat niillä ajelee

Vie perunasäkkis vaan suoraan kierrätykseen, oven kun aukaiset niin se tippuu kuitenkin maahan kun ovenpalkit on ruostunu puhki, äläs poju yleistä, ei kai kaikki bemarikuskit oo torakoita, mä vaan ja tervetuloa kolhimaan niin nenäs rupee punottaa samantien

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Vie perunasäkkis vaan suoraan kierrätykseen, oven kun aukaiset niin se tippuu kuitenkin maahan kun ovenpalkit on ruostunu puhki, äläs poju yleistä, ei kai kaikki bemarikuskit oo torakoita, mä vaan ja tervetuloa kolhimaan niin nenäs rupee punottaa samantien

Taitaa sulla alkaa vaan posket punottaan ujostuessa. Et kuitenkaan uskalla tulla mitään sanomaan

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Taitaa sulla alkaa vaan posket punottaan ujostuessa. Et kuitenkaan uskalla tulla mitään sanomaan

Puhuu sankari joka täälä itkeskelee kateudesta vihreänä ja uhoaa paukuttavansa toisten autot lommoille, mee ny äitis helmoihin pyöriin

• Anonyymi00029

Mitäs pysäköit lähelle kaupan ovia oma vikasi

• Anonyymi00033

Ei ku kaupan ovista sisään oon tavannut pysäköidä

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei ku kaupan ovista sisään oon tavannut pysäköidä

Raineri tekee samoin,ette kai ole sukua?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Raineri tekee samoin,ette kai ole sukua?

En tunne tuota Raikkua, monta saman nimistä serkku poikaa kyllä tunnen

• Anonyymi00040

Opi ny lukemaan, kukaan oo mihinkään kaupanovien lähelle pysäköiny, ihan sama mihin pistää niin sama ilmiö toistuu

• Anonyymi00037

Ei ruoste tartu, ole huoleti. Mulla on pikkunen auto, tulin kaupasta ulos ja meinasin purskahtaa nauruun, kun joku kaveri oli parkkeerannut komia valtavan jenkkilava-auton viereen. Oli pieni kokoero ja voi miten vaatimattoman näköinen se mun kirppu oli. Ei mua vaan ottanut yhtään pattin, oli niin hauskan näkönen parivaljakko🤣

• Anonyymi00039

Ei se ruoste tartu, mutta ne ovet kun heitetään noista katiskoista auki ku hollituvan ovet ja lauma Kiljusen herrasväkeä purkautuu autosta niin että ovet heiluu ku saluunassa osuen autojen kylkiin, niin ei oo ihme jos uuden 100 000 euron auton omistajaa rupea korpeamaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1261
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. Mikä oli vuosi kun tutustuitte?

🤗
      Ikävä
      32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43