Tarja jälleen uhriutuu, itkee ja kiukuttelee

Anonyymi-ap

23

158

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eiköhän tuo tehnyt olosta vaikeaa jo bändissä ollessaan. Tasoituksen vuoksi myös bändi, eli retkue keskenkasvuisia janttereita, teki saman hänelle eikä ottanut myöskään niitä laulajansa realistisia tarpeita huomioon. Osataan sitä puolin ja toisin joten turha valittaa. Nyt on hyvä hetki ala-arvoiselle loanheitolle kun Nightwish on tauolla.

Onneksi tiedetään että Tuomas on mennyt eteenpäin, tehnyt itselleen uuden elämän taloineen, vaimoineen ja Aureineen ja on kaukana irti vanhoista draamoista.

• Anonyymi00002

Eikä ole muuten antanut yhtäkään pahaa lausuntoa vanhoista bändikavereista ainakaan vuosikymmeneen.

• Anonyymi00005

Tarjalla myös oma elämä taloineen tytärkin on ja mies.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tarjalla myös oma elämä taloineen tytärkin on ja mies.

Sama äijä joka oli jo yövissu aikana ja hommasi Tarjalle potkut.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eikä ole muuten antanut yhtäkään pahaa lausuntoa vanhoista bändikavereista ainakaan vuosikymmeneen.

Miksi uuden laulajan piti olla Tarjan kopio, saiko uusi solisti parempaa palkkaa, kuin orjaliksalla laulanut Tarja.

• Anonyymi00003

Minua myös kuten Tarjaa ottanut koville se kun on kokenut ikäviä asioita. Luonteelleen kun ei voi mitään kun murehtiva luonne ja ei koskaan haavat tunnu umpeutuvan kiinni kun on niin herkkä ja hauras kuin heikko lasi.

Ymmärrän Tarjaa koska olen itse samanlainen.

Hienoa kuitenkin että Tarja on jaksanut työelämässä porskuttaa luomalla vankkaa musauraa.

Minä luovutin ihan täysin kokonaan jo kauan sitten siirtyen nuorena eläkepäiville.

Hyvä tarja ja voimia sulle! Sun soolotuotanto on komea. Etenkin se joululevy joka on vahva osoitus monipuolisuudesta.

• Anonyymi00004

Tarja oli liian kiltti peräkammarin pojalle.
      Marcohan pyysi anteeksi omasta puolestaan .

• Anonyymi00019

Markohan potkujen takana olikin joten ymmärrettävää, että pyysi anteeksi.

• Anonyymi00006

Ymmärtääkseni poikien allekirjoittamassa erotuskirjeessä ei haukuttu Tarjaa julkisesti. En menisi kirjeen perusteella haastamaan ketään käräjille.
      Tarja oli aiemmin ilmoittanut lähtevänsä sooloilemaan, joten minun silmissäni hänellä ei ollut syytä tuntea itseään julkisesti nolatuksi. Lähtö tuli kaavailtua aikaisemmin, koska Tarjan ukko uhkasi sekaantua liikaa bändin liiketoimintaan.

Jos Tarja ei enää tunnista Nightwishin levyjä laulamikseen, vika ei ole Nightwishissa. Jos Tarja ei menesty Suomessa ja maailmalla haluamallaan tavalla, ainakaan Nightwish ei ole syypää. On täysin mahdollista, että laulajatar ja levyt eivät erotu harmaasta massasta. Lycka till uusimman rundille!

• Anonyymi00008

Muisteloni mukaan käräjillä käytiinkin mutta mitään ei kyennyt Cabuli-Turuset todistamaan vääräksi väitteeksi ja jäi rahat saamatta. Muistanko aivan väärin?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Muisteloni mukaan käräjillä käytiinkin mutta mitään ei kyennyt Cabuli-Turuset todistamaan vääräksi väitteeksi ja jäi rahat saamatta. Muistanko aivan väärin?

Muistat oikein.

• Anonyymi00009

Vaihdevuodet ovat kova paikka.

• Anonyymi00011

Tuomas ei sitten jälkeläisiä ole saanut.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tuomas ei sitten jälkeläisiä ole saanut.

Ja miten tämä liittyy asiaan?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja miten tämä liittyy asiaan?

Tuomas on hedelmätön, eikä ihme.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Yhden teorian mukaan Tarja sai potkut kun Tuomas ei päässyt edes kokeilemaan. Sekin väite tosin on kepuli-Cabulin suusta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sitä se pitkäaikainen päihteiden käyttö aiheuttaa.

• Anonyymi00017

En tiiä Tarjan tarinaa ja hänen tuntoja mutta itte kun koin henkisen romahduksen joskus 26 vuotta sitten joka oli lopullinen romahdus että mun maailma romahti ja luovutin esim ja meni maailma ihan pirstaleiksi niin kun sairastelen noita henkisiä sairasteluja niin ainakin mun kohdalla menee niin että otan itseeni muitten sanomiset että se tuntuu usein normaalia pahemmalta että ne tunteet jää kehoon&mieleen että ei niistä vain pääse eroon koskaan ehkä.

Voimia tarja sinulle! Iloisuutesi on varmaan suurin syy ja työsi että oot jaksanu. Mulla ei ole oikein mitään paitsi omat lähimmäiseni .

• Anonyymi00018

On jotenkin surkuhupaisaa seurata kuinka Tarja vieläkin saa jotkut miehet näkemään punaista. Miten yksi nainen voi ärsyttää niin paljon vielä 20 vuoden jälkeen?

• Anonyymi00020

Faneja harmittaa että Tarjan hieno uusi Frisson Noir albumi ei saa juuri palstatilaa naisen omien draama-avautumisten vuoksi. Tarja tekee hallaa itse itselleen.

• Anonyymi00021
    • Anonyymi00022

Tarjalle menee hyvin, konsertteja pitkin maailmaa. Yhtye tienadi Tarjan lauluilla, Tarja sai palkaksi roposia. Tarja sai tylysti potkut tekstarilla. Ei ollu miestä antaa potkuja henkilö kohtaisesti. Muut orkan jäsenet veti miljoonien palkkaa, Tarja lauloi orja palkalla.

• Anonyymi00024

"Kasva jo aikuiseksi, Brooke!"

Mutta mikä on miehiään mystinen Marc Garrison? "Häikäilemätön opportunisti?!"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe