Huoh. Sairaat, sikailevat puoskarit taas poistattaneet vanhan ketjun. Eivät kestä kuulla totuutta itsestään. Uutta putkeen.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Eihän kenenkään tarvitse olla koko talon kanssa tekemisissä, paitsi jos päässä on vikaa.
- Anonyymi00002
Aloittaja odottaa hulluje huonee kesäsulu päättymistä, jotta pääsee takaisin suljetulle osastolle, kun ei avohoito tuo tulosta vielä vuosienkaan jälkeen.
- Anonyymi00004
Kyse onkin hoidon tasosta, mikä on täysin ala-arvoista. Julkinen terveydenhuolto rampauttaa, vammauttaa ja lopulta tappaa. Ja sitten nuo pellet saavat vielä palkkansa verovaroista. Hyi helevetti. Jätettä. Menisivät oikeisiin töihin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyse onkin hoidon tasosta, mikä on täysin ala-arvoista. Julkinen terveydenhuolto rampauttaa, vammauttaa ja lopulta tappaa. Ja sitten nuo pellet saavat vielä palkkansa verovaroista. Hyi helevetti. Jätettä. Menisivät oikeisiin töihin.
Syö lääkkeesi nätisti ja tottele ammattilaisten hoitoja!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Syö lääkkeesi nätisti ja tottele ammattilaisten hoitoja!
Olet jätettä. Tapa itsesi. Heti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet jätettä. Tapa itsesi. Heti.
Rivien välistä se pakkohoidon kriteerit näkyvät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013228Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721033- 40916
- 70825
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit69663- 88651
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi48628Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29535- 44528
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.89521