mitähän pitäisi ajatella kun olet lähentynyt jo kahdesti. Ensin suomi.fi:ssä ja tänään tekstiviestillä. Älä hätäile. Kyllä minä sen veron maksan. Vielähän tässä on kaksi päivää aikaa.
Verokarhuvitsi:
Alaluokilla oli aineen aihe: Ilmasto ja otsoni.
Luokan välkky kirjoitti lemmikkikarhustaan.
Oi rakas veroviranomainen
19
109
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Ootko ikinä nähny laskunmaksuautomaattia, jossa ruutu kertoo, että "Kiska suljettu". Eikä ollu ees vitsi. -sivu
- Anonyymi00004UUSI
En, kun maksan laskut netissä.
- Anonyymi00005UUSI
Jaa eikö olla enää kiinnostuttu muovikorteista, kuten hätäkakkavale rapasille kuului kylvettäväksi tuulihousujen lahkeiden lepattamiseksi pitkin raittia
- Anonyymi00002UUSI
Vielähän sitte kerkeet läikytellä vaik sitä maitoakin ruutuhyppelyllä kanavalta toiselle.
- Anonyymi00006UUSI
Sun kannattaa harrastaa muutakin kuin maitoa ja töllöä. Varsinkin jos maito on punaista.
Itse tulin juuri puutarhatöistä keittämään pottuja. ap - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sun kannattaa harrastaa muutakin kuin maitoa ja töllöä. Varsinkin jos maito on punaista.
Itse tulin juuri puutarhatöistä keittämään pottuja. apMuista pestä kunnolla. Pitää olla melkein kuorettomia ja valkoisia. Hyvin puhtaita.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse tulin juuri puutarhatöistä keittämään pottuja. apJa mun soneran sun ruttosia ämpäritoripottuja vasta kelpaaki keitellä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja mun soneran sun ruttosia ämpäritoripottuja vasta kelpaaki keitellä.
Mulla ei ole ämpäripottuja. Jos olisi niin niissä ei ole perunaruttoa. Ei se ämpäriin hyppää.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Muista pestä kunnolla. Pitää olla melkein kuorettomia ja valkoisia. Hyvin puhtaita.
Suvun pellepeloton kiinnitti puhtaan vessaharjan porakoneeseen ja jurnutti sillä ämpärissä potut puhtaiksi.
- Anonyymi00003UUSI
Mätkyjä tuli 8 600 e
- Anonyymi00007UUSI
Oojoi otan osaa. Mulla vaan kiinteistöveron maksuaika lähestyy.
- Anonyymi00009UUSI
Huonosti tehty kirjanpito 😁
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huonosti tehty kirjanpito 😁
Ei, vaan verosuunnittelu. Tai siis sen puute. -sivu
- Anonyymi00014UUSI
Palautuksia 2300
- Anonyymi00015UUSI
Sievoinen summa. Onnittelut!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sievoinen summa. Onnittelut!
Summa tulee, jos haluaa palautuksia maksamalla ylimääräistä veroa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Summa tulee, jos haluaa palautuksia maksamalla ylimääräistä veroa.
Maksaako ne korkoa sille?
- Anonyymi00016UUSI
Odotas, annan sulle oikean tilinumeron
😊👌- Anonyymi00018UUSI
Kiitos, mutta luotan enemmän omavero:n tietoihin ja mulla on DNA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712283Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361852- 1001191
- 47945
- 89824
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588